TW Classic 2022 met Nick Cave

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.928
8.568
Gewoon, omdat het kan, heb ik een droom setlistje in elkaar geknutseld voor deze Cave show. De man krijgt 2,5 uur dus dat is echt wel lang genoeg voor een uitgesponnen greatest hits-show. Want ik denk dat het dat wel zal zijn (met evt een paar nummers van Ghosteen en die B-sides plaat).

Hoppa.

1. The Spinning Song
2. Bright Horses
3. The Good Son
4. City Of Refuge
5. Higgs Boson Blues
6. From Her To Eternity
7. Jubilee Street
8. Magneto
9. Into My Arms
10. Waiting For You
11. Watching Alice
12. The Mercy Seat
13. Red Right Hand
14. Papa Won’t Leave You, Henry
15. Stagger Lee
16. Push The Sky Away

17. More News From Nowhere
18. The Weeping Song
19. Fireflies

20. God Is In The House
21. Slowly Goes The Night
22. Earthlings
 
Laatst bewerkt:

pongolesi

Randprogramma
17 dec 2013
159
75
Oh wauw, zou een mooie setlist zijn.
Dan een totaal onrealistische van mij:

1. Tupelo
2. Galleon Ship
3. Higgs Bolsom Blues
4. Jubilee Street
5. And no more shall we part
6. Stranger than Kindness
7. Midnight Man
8. Messiah Ward
9. Jack The Ripper
10. Janglin' Jack
11. The Curse of Milhaven
12. Wonderful Life
13. Supernaturally
14. Easy Money
15. Stagger Lee
16. Oh My Lord
17. Brompton Oratory
18. The Mercy Seat

19. People Ain't No Good
20. Vortex
21. God is in the House

22. Magneto
23. Push The Sky Away
 
  • Geweldig
Waarderingen: mattman

zero

Gouden Tip
18 okt 2018
296
169
Heeft er iemand een idee of TW Classic bijna is uitverkocht? Wij zitten nog met 3 tickets waarvan we niet gezien hadden dat we voor 31/08 ons geld moesten terugvragen en Ticketmaster wil van geen wijken meer weten omdat we die deadline gemist hebben... :cautious:

Diep trieste manier van handelen vind ik dat. Ik ging met mijn nonkel en mijn vader naar Paul McCartney en omdat mijn nonkel van bijna 70 jaar één e-mail mist en dacht dat we nog steeds vouchers hadden die we voor 2 edities konden gebruiken, kunnen we ons geld niet meer terugkrijgen... Ik vraag me af hoeveel mensen in die situatie zitten. Als vroeg of laat het bordje 'uitverkocht' toch mag bovengehaald worden, denk ik dat er veel tickets in de verkoop zullen gaan.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.158
5.476
Heeft er iemand een idee of TW Classic bijna is uitverkocht? Wij zitten nog met 3 tickets waarvan we niet gezien hadden dat we voor 31/08 ons geld moesten terugvragen en Ticketmaster wil van geen wijken meer weten omdat we die deadline gemist hebben... :cautious:

Diep trieste manier van handelen vind ik dat. Ik ging met mijn nonkel en mijn vader naar Paul McCartney en omdat mijn nonkel van bijna 70 jaar één e-mail mist en dacht dat we nog steeds vouchers hadden die we voor 2 edities konden gebruiken, kunnen we ons geld niet meer terugkrijgen... Ik vraag me af hoeveel mensen in die situatie zitten. Als vroeg of laat het bordje 'uitverkocht' toch mag bovengehaald worden, denk ik dat er veel tickets in de verkoop zullen gaan.
Gebruik dit is: https://www.twclassic.be/nl/contactformulier

en leg het grondig uit, bij ticketmaster handelen ze vaak zoals hen is opgedragen, maar je zou niet eerste zijn die wordt geholpen door live nation in dit soort geval
 

zero

Gouden Tip
18 okt 2018
296
169
Het was inderdaad mijn volgende stap om bij Werchter zelf eens te proberen, maar toch bedankt voor de tip! :) Net een berichtje gestuurd, hopelijk hebben zij inderdaad meer begrip voor de situatie dan TicketMaster.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.608
853
Jethro Lazenby (30), de oudste zoon van de Australische zanger Nick Cave, is overleden. “Met veel verdriet kan ik bevestigen dat mijn zoon Jethro overleden is,” meldt Cave in een verklaring, die verder vraagt om respect voor de privacy van zijn familie. Zeven jaar geleden verloor de zanger al een andere zoon, Arthur (15).

Ik zet dit ook even hier, wegens mogelijke impact op tw Classic … ?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.928
8.568
Wat verschrikkelijk voor Nick. Echt bizar. ?

Geen idee of dit gevolgen heeft voor de tour. Toch de act waar ik weer het meest naar uitkijk.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.154
2.398
Wat verschrikkelijk voor Nick. Echt bizar. ?

Geen idee of dit gevolgen heeft voor de tour. Toch de act waar ik weer het meest naar uitkijk.
Pff wat heftig voor hem! Lastig te zeggen over de tour. Ik denk zelf dat hij zijn tour annuleert maar wellicht is het voor Nick juist afleiding als hij op podiums staat. Denk dat dit ieders artiest zijn/ haar persoonlijke afweging is.
 

Heemstock1

Randprogramma
17 jun 2021
162
104
Heeft er iemand een idee of TW Classic bijna is uitverkocht? Wij zitten nog met 3 tickets waarvan we niet gezien hadden dat we voor 31/08 ons geld moesten terugvragen en Ticketmaster wil van geen wijken meer weten omdat we die deadline gemist hebben... :cautious:

Diep trieste manier van handelen vind ik dat. Ik ging met mijn nonkel en mijn vader naar Paul McCartney en omdat mijn nonkel van bijna 70 jaar één e-mail mist en dacht dat we nog steeds vouchers hadden die we voor 2 edities konden gebruiken, kunnen we ons geld niet meer terugkrijgen... Ik vraag me af hoeveel mensen in die situatie zitten. Als vroeg of laat het bordje 'uitverkocht' toch mag bovengehaald worden, denk ik dat er veel tickets in de verkoop zullen gaan.

Dat probleem had ik ook, terwijl in hun e-mail van 15-09-2020 het volgende staat:
Zoals reeds eerder gecommuniceerd, wordt je bestelling omgezet in een krediet ter waarde van het volledige bedrag besteed. Vanaf vandaag kan je het krediet aanvragen via “Mijn account” op Ticketmaster.be . Het krediet kan je vervolgens gebruiken om tickets en nevenproducten voor festivals georganiseerd in het Festivalpark in Werchter in 2021 en 2022 aan te kopen. Naar eigen keuze besteed je het.

In hun e-mail 09-06-2021 zeggen ze weer dat je ticket van 2020 voor TW Classic 2021 is, mits je voor 31-08-2021 het omboekt naar een voucher. Dus eerst zeggen ze: het wordt een voucher voor alle Werchter evenementen en later zeggen ze: het is een ticket voor TW Classic, tenzij je het omboekt. Ik was continue in de veronderstelling dat het een voucher was, op basis van de eerste e-mail. Daardoor in de mail van 09-06-2021 ook dat zinnetje van omboeken gemist. Wel nasty he... Ze hopen vast dat het gros daardoor toch maar naar TW Classic gaat.

Ik heb richting Ticketmaster dit geventileerd, inclusief referenties naar beide e-mailtjes en ik heb alsnog een vouchertegoed ontvangen :) Ook na 31-08-2021. Dus wellicht is dat nog een idee en lukt het op die manier. Je krijgt je geld denk ik niet terug, maar krijgt in ieder geval een voucher voor alle Werchter evenementen in 2022 en 2023. Daar zit vast wat tussen waar je alsnog naar toe wilt.
 
Laatst bewerkt:

zero

Gouden Tip
18 okt 2018
296
169
Bedankt voor de reactie, @Heemstock1. Ik heb intussen echter mijn geld al terug gehad. Jammer genoeg hadden ze eerst wel foutief mijn combiticket geannuleerd en terugbetaald (hoewel ik alle juiste bestelnummers en ticketnummers duidelijk vermeld had). Geen Werchter dus voor mij dit jaar... De goesting om (ooit) nog te gaan zit op dit moment ook wel op een héél laag pitje om eerlijk te zijn. Al kan dat met een goede line-up snel terugkomen, natuurlijk. :)
 
  • Wow
Waarderingen: pigital

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.444
6.110
Bedankt voor de reactie, @Heemstock1. Ik heb intussen echter mijn geld al terug gehad. Jammer genoeg hadden ze eerst wel foutief mijn combiticket geannuleerd en terugbetaald (hoewel ik alle juiste bestelnummers en ticketnummers duidelijk vermeld had). Geen Werchter dus voor mij dit jaar... De goesting om (ooit) nog te gaan zit op dit moment ook wel op een héél laag pitje om eerlijk te zijn. Al kan dat met een goede line-up snel terugkomen, natuurlijk. :)
Damn. Die fout zouden ze toch gewoon voor je moeten kunnen terugdraaien? Als jij kan aantonen dat je de juiste bestelnummers / ticketnummers gestuurd had is het aan Ticketmaster om een oplossing voor je te vinden als je nog wel naar Rock Werchter wil. Fout ligt hier overduidelijk bij hun.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.534
10.974
Damn. Die fout zouden ze toch gewoon voor je moeten kunnen terugdraaien? Als jij kan aantonen dat je de juiste bestelnummers / ticketnummers gestuurd had is het aan Ticketmaster om een oplossing voor je te vinden als je nog wel naar Rock Werchter wil. Fout ligt hier overduidelijk bij hun.
Tuurlijk. En anders sturen ze maar een paar nieuwe tickets op. Dat kan natuurlijk niet.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.534
10.974
Oh, ze hebben het echt samengevoegd. Wat.

Dus even kijken, we missen eigenlijk Mitski en Foals, toch?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken