TW Classic 2022 met Nick Cave

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.647
2.215
Florence in de Barn is wel pijnlijk hoor (voor haar, niet voor de organisatie).
Wordt wel een heerlijke, unieke show! Kan wel eens het hoogtepunt van het jaar worden! ?

Qua route wordt het hier trouwens:

Whispering Sons
Sleaford Mods
Sky Ferreira (wel maar 45 min, jammer!)
deeltje Courtney
The Smile
Intergalactic Lovers
Florence
Cave
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Pauwke99

Playlistbediener
17 jun 2021
30
40
Spijtig van Foals en Mitski, maar dit is natuurlijk wel een serieuze upgrade voor alle tickethouders van beide events. Mooi dat je nu voor dezelfde prijs zoveel extra krijgt! Hopelijk trekt de organisatie hier ook z'n lessen uit...
Foals wordt misschien doorgeschoven naar Hear Hear of Pukkelpop?
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.330
Op the Specials meepikken na geen verandering voor mij.
Die clashen dus met The Smile helaas. En ik ga de enige show van The Smile (zeker na dat album) in België (in misschien ooit) niet missen.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.437
1.537
Met de huidige prijzen op Ticketswap is dit wel de deal van de zomer. Heeft iemand ervaring met de (extra) nachttreinen vanaf Leuven, kun je er vanuit gaan dat je na Cave nog in Brussel kom?
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
Het zal ze misschien wat terug 'Back to basic' brengen. Ergens hoop je dan voor Hear hear vs pkp hetzelfde.
De zogezegde knaldrang is in de kiem gesmoord dit jaar.

Ik weet niet of het ligt aan het gebrek aan knaldrang of oververzadiging.

Als ik hier de reacties lees was iedereen laaiend enthousiast over die extra dagen (ik ook)(toen ze aangekondigd werden zonder concrete invulling).
Er zijn hier heel wat namen gepasseerd van onze wishlists en ik denk dan ook dat er velen van ons ook daadwerkelijk naar die extra dagen wilden gaan…

Maar dan kwamen de namen en meteen ook de teleurstellingen.
Zijn het slechte namen? Zeker niet, maar gewoonweg net niet goed genoeg om bezoekers over de streep te trekken om een ticket te kopen.
 

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.464
4.245
Het is natuurlijk ook zo dat zowel hear hear als encore zijn aangekondigd toen de prijzen al serieus aant stijgen waren. Dat speelt ook mee, vermoed ik
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Special Monkey

Geliefde act
13 apr 2021
1.996
2.564
Het zal ze misschien wat terug 'Back to basic' brengen. Ergens hoop je dan voor Hear hear vs pkp hetzelfde.
De zogezegde knaldrang is in de kiem gesmoord dit jaar.
Jup, in het geval van pkp en Hear Hear vind ik het nog erger, want de namen van Hear Hear hadden gewoon op pkp moeten staan. Behalve Editors dan ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Yannick

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
Ik weet niet of het ligt aan het gebrek aan knaldrang of oververzadiging.

Als ik hier de reacties lees was iedereen laaiend enthousiast over die extra dagen (ik ook)(toen ze aangekondigd werden zonder concrete invulling).
Er zijn hier heel wat namen gepasseerd van onze wishlists en ik denk dan ook dat er velen van ons ook daadwerkelijk naar die extra dagen wilden gaan…

Maar dan kwamen de namen en meteen ook de teleurstellingen.
Zijn het slechte namen? Zeker niet, maar gewoonweg net niet goed genoeg om bezoekers over de streep te trekken om een ticket te kopen.
Geen slechte namen. Magere affiches, duurder leven, overvloed, verzadiging.
Ze willen te veel en gaan nu 2 keer op hun bek op 1 zomer. Het had slimmer aangepakt kunnen worden. Die encore was half werk.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Mitski en Foals maken jammer genoeg niét de overstap naar TWC, jammer.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Kid Laroi heeft ook zijn hits op het verkeerde moment gehad volgens mij.. en bizar eigenlijk, de Belgische festivals zijn Florence moe en in NL staat ze nooit meet op festivals. Ik ga denk ik toch een kaartje halen. Gern overnacht opties toch?
 
12 nov 2016
650
389
Kid Laroi heeft ook zijn hits op het verkeerde moment gehad volgens mij.. en bizar eigenlijk, de Belgische festivals zijn Florence moe en in NL staat ze nooit meet op festivals. Ik ga denk ik toch een kaartje halen. Gern overnacht opties toch?
Hotelletje in Leuven, jaren geleden zelf ook gedaan voor dit festival.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
Als ik een parcours zou moeten uitstippelen blijf ik quasi in het spoor van de originele TWC bands. Alle Encore bands overlappen wel ergens. Whispering Sons - Kreusch - Sleaford - Sky en vervolgens Main.
Placebo, met nieuw werk, prior op de zoveelste keer Florence ondanks nieuw werk. The Smile vs the Specials, kan de laatste keer van die laatste zijn, maar dat geldt misschien ook voor die eerste?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Vraag me af of Hear Hear en Pukkelpop de volgende zijn in de rij en hoe de verkoop van die twee loopt. Vind dat er hier nog vrij luchtig wordt gereageerd op het feit dat de organisatie dit beslist, vooral uit het oogpunt van Encore - een festivaldag dat compleet anders is qua programmering en target-audience dan TWC.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken