TW Classic 2022 met Nick Cave

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.957
3.623
Ik gun het je hoor, daar niet van. Maar ik vraag me af of een grote weide de ideale omgeving is voor Nick Cave.

Ideaal denk ik niet. Een (kleine) zaal is hem veel meer op het lijf geschreven (zeker Skeleton Tree en Ghosteen nummers renderen het best bij een donkere zaal). Ik ben zelf ook benieuwd of die de aandacht van de weide 2,5 uur kan vasthouden, maar nogmaals, in 2018 speelde die ook met alle gemak 75.000 man naar huis dus ik heb er best veel vertrouwen in.
 

Heemstock1

Randprogramma
17 jun 2021
162
104
Even richting 2023 gluren:

Bruce Springsteen heeft een hele tour aangekondigd, met daarbij de opmerking dat de data voor België en Engeland nog volgen. ''Additional cities and shows in the UK and Belgium will be announced at a later date.'' Ik denk dat dat dus o.a. festivals zijn, want waarom zou je anders ermee wachten? En dat hij dus moet wachten op de festival-aankondiging die vaak vanaf augustus/september op gang komen, met de daarbij horende kaartverkoop. Daarnaast was hij serieus in beeld voor TW-classic versie 2 dit jaar. Die zullen ze vast doorgeschoven hebben naar 2023. Daarnaast heeft hij nog diverse gaten in het schema eind juni / begin juli. En hij zegt: ''cities and shows''. Expliciet het woordje ''and''. Cities zullen losse concerten zijn, shows zijn denk ik festivalshows.

Ik verwacht hem daarom op TW-classic 2023.
 
  • Leuk
Waarderingen: zero en slyke

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.122
1.140
Even richting 2023 gluren:

Bruce Springsteen heeft een hele tour aangekondigd, met daarbij de opmerking dat de data voor België en Engeland nog volgen. ''Additional cities and shows in the UK and Belgium will be announced at a later date.'' Ik denk dat dat dus o.a. festivals zijn, want waarom zou je anders ermee wachten? En dat hij dus moet wachten op de festival-aankondiging die vaak vanaf augustus/september op gang komen, met de daarbij horende kaartverkoop. Daarnaast was hij serieus in beeld voor TW-classic versie 2 dit jaar. Die zullen ze vast doorgeschoven hebben naar 2023. Daarnaast heeft hij nog diverse gaten in het schema eind juni / begin juli. En hij zegt: ''cities and shows''. Expliciet het woordje ''and''. Cities zullen losse concerten zijn, shows zijn denk ik festivalshows.

Ik verwacht hem daarom op TW-classic 2023.
Ja, dat zal inderdaad zo zijn denk ik ook.
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Ben toch aan het bedenken om te gaan. Iemand in de buurt van (zuid) Limburg die wil carpoolen?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.330
Dat belooft.

Ik kan niet wachten tot TW Classic. Zo benieuwd naar deze.

 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
626
480
Even richting 2023 gluren:

Bruce Springsteen heeft een hele tour aangekondigd, met daarbij de opmerking dat de data voor België en Engeland nog volgen. ''Additional cities and shows in the UK and Belgium will be announced at a later date.'' Ik denk dat dat dus o.a. festivals zijn, want waarom zou je anders ermee wachten? En dat hij dus moet wachten op de festival-aankondiging die vaak vanaf augustus/september op gang komen, met de daarbij horende kaartverkoop. Daarnaast was hij serieus in beeld voor TW-classic versie 2 dit jaar. Die zullen ze vast doorgeschoven hebben naar 2023. Daarnaast heeft hij nog diverse gaten in het schema eind juni / begin juli. En hij zegt: ''cities and shows''. Expliciet het woordje ''and''. Cities zullen losse concerten zijn, shows zijn denk ik festivalshows.

Ik verwacht hem daarom op TW-classic 2023.
17 juni 2023 schijnt het te worden
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.122
1.140
Dat belooft.

Ik kan niet wachten tot TW Classic. Zo benieuwd naar deze.


Ja, ben wel onder de indruk van het album.

Maar: gelijk met The Specials ... Een verscheurende keuze. The Specials staat al heel lang op mijn lijst om eindelijk eens te zien. Het zijn toch legendes, en zo lang zullen die ook niet meer meegaan (ik gun het hen wel hoor voor de duidelijkheid :)). Ik ben er nog niet aan uit wat ik op dat moment ga zien.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.330
Ja, ben wel onder de indruk van het album.

Maar: gelijk met The Specials ... Een verscheurende keuze. The Specials staat al heel lang op mijn lijst om eindelijk eens te zien. Het zijn toch legendes, en zo lang zullen die ook niet meer meegaan (ik gun het hen wel hoor voor de duidelijkheid :)). Ik ben er nog niet aan uit wat ik op dat moment ga zien.

Ja jammere keuze inderdaad! Had ze ook wel willen meepikken maar tegelijkertijd met The Smile staande zal het m niet worden. Zeker omdat dit een beetje een verwaterde bezetting is van die band, die live blijkbaar heel hit en miss is.

Plus, de kans dat je The Smile nooit meer zal zien in België is groot. Dit voelt redelijk once in a lifetime aan. Dat album is ook gewoon uitstekend, net zoals de recensies van hun liveshow. Kijk bijna even hard uit naar hen dan naar Cave.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.122
1.140
Ja jammere keuze inderdaad! Had ze ook wel willen meepikken maar tegelijkertijd met The Smile staande zal het m niet worden. Zeker omdat dit een beetje een verwaterde bezetting is van die band, die live blijkbaar heel hit en miss is.

Plus, de kans dat je The Smile nooit meer zal zien in België is groot. Dit voelt redelijk once in a lifetime aan. Dat album is ook gewoon uitstekend, net zoals de recensies van hun liveshow. Kijk bijna even hard uit naar hen dan naar Cave.
Volg al je redeneringen hoor. Maar: The Specials spelen in KluB C ... The Smile op die enorme mainstage. Ook iets wat mij doet twijfelen.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.386
1.067
Intel needed‼️
Ik had al in overweging om de Nick Cave dag te gaan totdat Timmetje (dank daarvoor) mij attendeerde op TW Classic met Nick Cave en een veel sterkere line up. Helemaal nu het samengevoegd is met het experiment. Alleen aan beide zitten mitsen en maren dus.
TW classic:
-verder rijden dus overnachten (waar dan overnachten?)
- betere line up
- goedkopere tickets
- Belgische gastvrijheid en vriendelijkheid

BKS:
- ik denk dat op en neer rijden een optie is
- mindere line up voor de rest van de dag
- duurdere tickets
- uniekere locatie

Ik hoor graag wat intel ?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Intel needed‼️
Ik had al in overweging om de Nick Cave dag te gaan totdat Timmetje (dank daarvoor) mij attendeerde op TW Classic met Nick Cave en een veel sterkere line up. Helemaal nu het samengevoegd is met het experiment. Alleen aan beide zitten mitsen en maren dus.
TW classic:
-verder rijden dus overnachten (waar dan overnachten?)
- betere line up
- goedkopere tickets
- Belgische gastvrijheid en vriendelijkheid

BKS:
- ik denk dat op en neer rijden een optie is
- mindere line up voor de rest van de dag
- duurdere tickets
- uniekere locatie

Ik hoor graag wat intel ?
Als ik je een beetje ken, en dat doe ik, zou ik kiezen voor TW Classic. Denk dat je dat meer kan waarderen dan BKS, zeker omdat de rest van de dag je misschien eerder aanspreekt dan BKS. Tenzij je wil sjoelen met Maurits.
 
  • Geweldig
Waarderingen: @Marc

Chiel

Support act
18 jul 2014
890
295
Ik zou voor TW classic gaan.
Naast Nick Cave ook nog Placebo, the Smile, Whispering Sons en veel meer.
Het programma zou mij meer aanspreken.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
TW Classic. Krijg je ook 2u 30 minuten Cave ipv 2u ;)! En je hebt voor 54e op de Swap nu al tickets.
 
  • Confetti
Waarderingen: @Marc

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Dan hier ook maar reageren. Als je voor de totale dag gaat en dan lekker afsluiten, dan moet je naar Classic ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

Gebruikers die dit onderwerp bekijken