TW Classic 2022 met Nick Cave

festirock

Support act
1 dec 2015
849
575
Eventjes vanuit een andere hoek bekijken: We hebben enerzijds McCartney en Rolling Stones die moeilijk lijken vanwege beide een Britse show op 25 juni, en een gebrek aan andere "classic" kandidaten. Anderzijds meldt Het Laatste Nieuws geruchten over Robbie Williams op een tweede Boutique. Onze lokale insiders zeggen dat ze de naam van Williams ook al hebben horen waaien, maar dat de bovenkant van Boutique 2 eerder vrouwelijk is.

Optelsom: Robbie Williams als headliner van TW Classic 2?
McCartney speelt op z'n US tour ook 2 dagen na mekaar , dus dat zou geen probleem mogen zijn
 

festirock

Support act
1 dec 2015
849
575
Bazart en Oscar & The Wolf staan imo niet op zijn plaats op een TW classic festival.
En dan heeft nog niet zozeer met leeftijd te maken, dan wel met de sound die ik in de verste verte kan bestempelen als een classic sound…
Classic gaat over het concept, niet over de muziekstijl. Al zijn t vaak wel de meer gevestigde bands.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.005
8.658
Inderdaad. Verplaatsen vanuit UK naar Werchter is niet zo extreem ver, maar toch…
Denk dat het vooral de productie enzo is. Als zo'n TWC de deuren openzet, is de hele productie van Paul al geïnstalleerd door de tourcrew. En dat is vroeg in de ochtend.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.409
1.914
Maar waarom wordt er eigenlijk van uit gegaan dat er 2 TW's in 1 weekend gaan zijn?

TWC2 - WB 1 18/19 juni Macca - Stromae
TWC1 - WB 2 25/26 juni Cave - XX
 
  • Leuk
Waarderingen: zero

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.561
4.482
Maar waarom wordt er eigenlijk van uit gegaan dat er 2 TW's in 1 weekend gaan zijn?

TWC2 - WB 1 18/19 juni Macca - Stromae
TWC1 - WB 2 25/26 juni Cave - XX
Lijkt me logischer ook, aangezien die tweede boutique met meerdere podia zou zijn. In het weekend voor Rock Werchter zelf, lijkt me op dat vlak dus ook meer dan logisch
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.403
627
Maar waarom wordt er eigenlijk van uit gegaan dat er 2 TW's in 1 weekend gaan zijn?

TWC2 - WB 1 18/19 juni Macca - Stromae
TWC1 - WB 2 25/26 juni Cave - XX
McCartney staat 16 juni (dus 17 juni 's ochtends onze tijd) nog een show te geven in de VS. Lijkt me niet veel realistischer dan 2 dagen na elkaar spelen in Europa...
 
  • Wow
  • Verdrietig
Waarderingen: zero en slyke

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.005
8.658
McCartney staat 16 juni (dus 17 juni 's ochtends onze tijd) nog een show te geven in de VS. Lijkt me niet veel realistischer dan 2 dagen na elkaar spelen in Europa...

Lijkt me allebei niet echt plausibel helaas.

Kan me ook voorstellen dat ze een heel gedoe met ‘tickets die voor Macca gekocht zijn maar overgeschoven naar Cave’ willen vermijden.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.633
893
Dan is de vraag wel heel groot wie de classic namen zouden kunnen zijn…
Groot genoeg om er een festivaldag te kunnen aan ophangen…
Iedere mogelijke headliner lijkt het hier wel gepasseerd op het forum en ze zijn allemaal niet beschikbaar….

Dus dan toch Robbie Williams voor Classic 2 en namen als Dua Lipa voor WB2 ?
 

zero

Gouden Tip
18 okt 2018
298
171
Wat misschien ook nog kan is een combinatie van namen in plaats van 1 grote stadionact? Ze moeten als ik me niet vergis The Strokes en Liam Gallagher nog ergens wegzetten. Als je daar nog wat namen in dezelfde stijl bijboekt heb je ook een 'themadag'. Mijn persoonlijke droom is dan JARV IS... en The Libertines erbij en nog één sub die genoeg tickets schuift waar ik nu even niet op kom... :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Wat misschien ook nog kan is een combinatie van namen in plaats van 1 grote stadionact? Ze moeten als ik me niet vergis The Strokes en Liam Gallagher nog ergens wegzetten. Als je daar nog wat namen in dezelfde stijl bijboekt heb je ook een 'themadag'. Mijn persoonlijke droom is dan JARV IS... en The Libertines erbij en nog één sub die genoeg tickets schuift waar ik nu even niet op kom... :)
Denk dat de sponsors weer heel veel ticjets gaan mogen opkopen als ze een TW classic maken met The Strokes en Liam Gallagher als grote namen ?. Flauw vermoeden dat je nog geen 10k tickets écht verkoopt.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.005
8.658
Denk dat de sponsors weer heel veel ticjets gaan mogen opkopen als ze een TW classic maken met The Strokes en Liam Gallagher als grote namen ?. Flauw vermoeden dat je nog geen 10k tickets écht verkoopt.
Altijd afgevraagd wat die andere co-headliner was voor de Werchtervrijdag toen. Voor een headliner leeft die heel lang uit eigenlijk. Had toch dit moeten worden hé: Liam Gallagher - X - The Strokes, niet?
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Altijd afgevraagd wat die andere co-headliner was voor de Werchtervrijdag toen. Voor een headliner leeft die heel lang uit eigenlijk. Had toch dit moeten worden hé: Liam Gallagher - X - The Strokes, niet?
Waarschijnlijk Royal Blood toch gewoon? Ging allicht wel niet veel aan de dagticketverkoop geholpen hebben
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken