TW Classic 2022 met Nick Cave

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
537
401
De zeurkous in mij had Placebo wel een kwartier langer gegeven.


Zeurders gonna Zeur.
Ik had Placebo helemaal geen tijd gegegeven en Nick Cave nog een uur meer, haha.

Maar ik ga TW classic aan me voor bij laten gaan.
Met boutique en Rock Werchter heb ik mijn portie werchter wel weer gehad
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.430
2.887
Ergens wel komisch. De supergroup van Thom bestaat dan net een jaar en doet al mee aan een classic editie van Werchter.
Als ik niet zo slecht van vertrouwen was qua covid, zou ik onmiddellijk een ticket hebben gekocht. Nu misschien ook wel.... Zit precies in het weekend tussen Graspop en Rock Werchter in. Perfect dus.
 

pongolesi

Randprogramma
17 dec 2013
159
75
The Smile ook direct 1u15. Kan niet anders dan dat er covers gespeeld gaan worden.

De setlist van de concerten in Londen laatst geven denk ik wel een goed beeld, enkele covers maar verwacht geen hits als Street Spirit of Paranoid Android ofzo.

 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.133
1.159
Als ik mag kiezen, liever deze man dan The Rolling Stones voor TWC 2. Bij The Rolling Stones zou het dagprogramma mij moeten overhalen (The Stones gezien in 2014 op TW Classic, niet slecht, maar heb niet meteen de behoefte om ze nog eens te zien), terwijl ik voor McCartney alleen al een ticket zou kopen.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.480
10.487
Amerika tour dus.... benieuwd of er daarna een Europese tour volgt.
Volgt zoiets elkaar nooit redelijk snel op? Zal niet lang duren.
Als ik mag kiezen, liever deze man dan The Rolling Stones voor TWC 2. Bij The Rolling Stones zou het dagprogramma mij moeten overhalen (The Stones gezien in 2014 op TW Classic, niet slecht, maar heb niet meteen de behoefte om ze nog eens te zien), terwijl ik voor McCartney alleen al een ticket zou kopen.
Lachen dat we dat precies andersom hebben dan.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.133
1.159
Als de geruchten over The Rolling Stones op 25 juni in Hyde Park kloppen, dan lijkt de kans zeer klein dat ze de dag erna al in België optreden (ervan uitgaan dat TW Classic 26 juni is natuurlijk). De tourdata van de voorbije tours laten namelijk zien dat ze nooit twee dagen na mekaar spelen.

Dit vergroot de kans dat het McCartney wordt op TW Classic.

Op basis van meerdere veronderstellingen natuurlijk.

Wel zalig dat we nog steeds anno 2022 kunnen speculeren of het McCartney of The Rolling Stones (meer dan helaas zonder Charlie Watts) wordt!
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.600
845
Als de geruchten over The Rolling Stones op 25 juni in Hyde Park kloppen, dan lijkt de kans zeer klein dat ze de dag erna al in België optreden (ervan uitgaan dat TW Classic 26 juni is natuurlijk). De tourdata van de voorbije tours laten namelijk zien dat ze nooit twee dagen na mekaar spelen.

Dit vergroot de kans dat het McCartney wordt op TW Classic.

Op basis van meerdere veronderstellingen natuurlijk.

Wel zalig dat we nog steeds anno 2022 kunnen speculeren of het McCartney of The Rolling Stones (meer dan helaas zonder Charlie Watts) wordt!
Gezien er al een boeking was met McCartney, is de kans groot dat hij het zal worden…
Wat waren de andere aangekondigde acts voor 2020 ook al weer? Killers dacht ik? Die staan nu al op Rock Werchter, dus benieuwd wie zal aanvullen…
Crowded House alvast niet, want die staan in de Lotto Arena rond die tijd…
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.119
10.369

Paul McCartney voor TWC?
Kendrick Lamar voor Boutique?
Ik snap dat jij Lamar op Boutique geweldig zou vinden maar de verkoop voor zijn headlinedag op Werchter liep erg slecht schijnt het. Dan zou het toch raar zijn om hem op een los event te zetten? Of er moet een hele dikke omlijsting bij.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
892
295
Er zou toch sprake zijn van een Werchter Boutique met KLUB C en de Barn erbij?
Kendrick en Florence als de 2 grote acts met sterke headliners in de tenten zou toch kunnen?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken