Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Misschien een hele domme vraag, maar als ik een ticket via ticketswap overneemt en wel nu al coins koop, gaat het dan goed? Ik begreep dat de coins uit je account op je polsbandje komen, maar ticket is niet aan mijn account gelinkt dan.
Misschien een hele domme vraag, maar als ik een ticket via ticketswap overneemt en wel nu al coins koop, gaat het dan goed? Ik begreep dat de coins uit je account op je polsbandje komen, maar ticket is niet aan mijn account gelinkt dan.
Ik vind het eigenlijk niet meer de moeite om ze nog in de voorverkoop te kopen, wij kopen dit jaar gewoon op het veld.
Ik krijg lichtelijk een error van al die accounts.
Even een praktische vraag over de bedden op the hive resort. Weet iemand wat dat voor kwaliteit is? Mijn vriendin heeft een rugblessure en we overwegen evt nog een inflatable mee te nemen.
Ik vind het eigenlijk niet meer de moeite om ze nog in de voorverkoop te kopen, wij kopen dit jaar gewoon op het veld.
Ik krijg lichtelijk een error van al die accounts.
Even een praktische vraag over de bedden op the hive resort. Weet iemand wat dat voor kwaliteit is? Mijn vriendin heeft een rugblessure en we overwegen evt nog een inflatable mee te nemen.
2 jaar geleden hadden wij een tipi tent op de hive resort. Met 2 afzonderlijke bedden , verhoogd dus wel fijn ! ik weet niet of het nog hetzelfde is maar wij waren er goed over te spreken. Je betaald overal veel voor op zo'n festival, dus verwacht niet meteen een geweldig bed, maar voor een festivalcamping; genieten haha.
Vorig jaar stonden er stretchers met daarop een matras gelegd, en keurig opgemaakt met dekbed en kussen. Het was mijn eerste keer, maar ik heb prima geslapen en volgens mij echt comfortabel voor festivalcamping-begrippen.
Die kleine prijsstijgingen vind ik misbruik maken van het gebruik van coins. Een friet stoofvlees kostte 4 "bonnetjes" , nu 4,2. Alsof die 4 al niet ruim de kosten en mogelijke prijsstijgingen dekten.
Maar ok we gaan er niet minder door eten of drinken
Verder aan het inluisteren en...Sum 41 heeft echt een heel goede setlist gewoon. Die gaan een dik uur knallen op die main als sub met pyro en enorm veel fun. Dopamine-We're all to blame gaat het soort één-tweetje worden waar de Rode Duivels enkel van kunnen dromen momenteel.