Rock Werchter 2024

TW83

Nieuw lid
25 jun 2024
3
0
Misschien een hele domme vraag, maar als ik een ticket via ticketswap overneemt en wel nu al coins koop, gaat het dan goed? Ik begreep dat de coins uit je account op je polsbandje komen, maar ticket is niet aan mijn account gelinkt dan.
 

grimbo76

Playlistbediener
13 dec 2019
48
73
Misschien een hele domme vraag, maar als ik een ticket via ticketswap overneemt en wel nu al coins koop, gaat het dan goed? Ik begreep dat de coins uit je account op je polsbandje komen, maar ticket is niet aan mijn account gelinkt dan.
Je maakt een aparte account aan voor je coins. Daar koppel je zelf het ticket nummer van je kaartje aan. Dus dat zou goed moeten komen.
 

grimbo76

Playlistbediener
13 dec 2019
48
73
Even een praktische vraag over de bedden op the hive resort. Weet iemand wat dat voor kwaliteit is? Mijn vriendin heeft een rugblessure en we overwegen evt nog een inflatable mee te nemen.
 

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
350
288
Check, thanks. zijn het een soort stretchers? Of iets met een soort van matrasje er op?
Haa Grimbo76,

2 jaar geleden hadden wij een tipi tent op de hive resort. Met 2 afzonderlijke bedden , verhoogd dus wel fijn ! ik weet niet of het nog hetzelfde is maar wij waren er goed over te spreken. Je betaald overal veel voor op zo'n festival, dus verwacht niet meteen een geweldig bed, maar voor een festivalcamping; genieten haha.
 
  • Leuk
Waarderingen: grimbo76

Jornoman

Nieuw lid
31 mei 2023
1
1
Check, thanks. zijn het een soort stretchers? Of iets met een soort van matrasje er op?
Vorig jaar stonden er stretchers met daarop een matras gelegd, en keurig opgemaakt met dekbed en kussen. Het was mijn eerste keer, maar ik heb prima geslapen en volgens mij echt comfortabel voor festivalcamping-begrippen. :cool:
 
  • Leuk
Waarderingen: grimbo76

Jimmeh07

Gouden Tip
3 jun 2023
284
417
Verder aan het inluisteren en...Sum 41 heeft echt een heel goede setlist gewoon. Die gaan een dik uur knallen op die main als sub met pyro en enorm veel fun. Dopamine-We're all to blame gaat het soort één-tweetje worden waar de Rode Duivels enkel van kunnen dromen momenteel.
Die gaan sowieso het hardste van heel het weekend, en ik sta mee vooraan :p:p
 

muskusosman

Playlistbediener
24 jan 2018
34
18
iemand tips/advies m.b.t. het eten? Waar krijg je het minste gevoel bij dat je in de zak wordt gezet?
Frietje stoofvlees houdt je wel een paar uur op de been

Zal er trouwens nog verschil zitten tussen 'Friet + stoofvlees' en 'Loaded fries beef stew', of is die 0,1 coin extra een Engelstaligentoeslag?
 
  • Haha
Waarderingen: Subsea

Gebruikers die dit onderwerp bekijken