Rock Werchter 2024

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
695
483
Ja en die Pink show staat vast. Dus korrel zout... Ze hebben redelijk recent al een update aan het stadion gedaan van 1,8 miljoen.

Was natuurlijk ook maar info die via via is doorgesijpeld. 😉 Nu goed, dan hoeven we op Werchter alvast geen bizarre line-up constructies zoals in 2019 te verwachten om P!nk te kunnen plaatsen, wat ook goed nieuws is.
 

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
699
639
Ik denk eerlijk gezegd, als ze geen grote headliner vinden, dat ze ook geen editie gaan forceren zoals ze hebben gedaan met Editors of BEP. Heeft op zich toch geen zin.
Daar krijg ik nog de 'platte' van als ik terugdenk aan die verschrikkelijke maandag.

Met geruchten als Bon Jovi, Lenny Kravitz, nieuw album Rolling Stones, tour Depeche Mode, Roger Waters die nog op tour is, AC/DC die nog gaan touren, Eric Clapton in de UK en zelfs Pearl Jam... zie ik wel mogelijkheden genoeg voor een TW Classic in 2024. Ik heb eigenlijk minder zorgen rond TWC en Boutique dan om RW24.
 
  • Leuk
Waarderingen: slyke

kevinr

Randprogramma
16 dec 2019
105
121
Daar krijg ik nog de 'platte' van als ik terugdenk aan die verschrikkelijke maandag.

Met geruchten als Bon Jovi, Lenny Kravitz, nieuw album Rolling Stones, tour Depeche Mode, Roger Waters die nog op tour is, AC/DC die nog gaan touren, Eric Clapton in de UK en zelfs Pearl Jam... zie ik wel mogelijkheden genoeg voor een TW Classic in 2024. Ik heb eigenlijk minder zorgen rond TWC en Boutique dan om RW24.
Volledig mee akkoord :) daarom dat Bruce gewoon apart is gezet. Voor één de mensen in het zak te zetten en veel geld te verdienen en twee er headliners genoeg zijn voor classic en boutique. Ik zie wel de Eagles ook ergens staan. Geen idee waar :)
 
  • Leuk
Waarderingen: TNFke

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
781
728
Volledig mee akkoord :) daarom dat Bruce gewoon apart is gezet. Voor één de mensen in het zak te zetten en veel geld te verdienen en twee er headliners genoeg zijn voor classic en boutique. Ik zie wel de Eagles ook ergens staan. Geen idee waar :)
Eagles laat een Werchter echt niet vollopen. En dat zeg ik als groot fan. Ze hebben het al moeilijk om een sportpaleis vol te krijgen.
 

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
285
193
Pearl Jam en Metallica. Dan maakt het me al veel minder uit welke anderen er staan ;)
Vernieuwend; nee
Maar moet alles altijd maar vernieuwend zijn? Als bovengenoemde nu versleten zouden zijn; oke. Maarrrrr het is verre van versleten zelfs!

Deze samen met Dua Lipa en Green Day , of The Cure of wat dan ook; allemaal mooi.
Ik houd niet van Ed Sheeran, laat die aub dan Boutique doen. Of ik duik lekker The Barn in bij een Soulwax o.i.d.
 

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
285
193
ook welkom trouwens ; IST IST daar ist wel tijd voor. Lekker interpol-achtig. Past altijd en overal.
Die zijn relevant, is volgens mij voor het eerst en wordt door een breed publiek gedragen lijkt me.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bert

Bert

Support act
14 nov 2014
847
778
ook welkom trouwens ; IST IST daar ist wel tijd voor. Lekker interpol-achtig. Past altijd en overal.
Die zijn relevant, is volgens mij voor het eerst en wordt door een breed publiek gedragen lijkt me.
Hebben sowieso weer een tour in 2024. Is wat mij betreft ook erg welkom op RW
 
  • Leuk
Waarderingen: ChrisV

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
285
193
MGMT nieuwe single + nieuw album in Februari 2024. Kanshebber op festivalzomer?
Volgens mij 2013 of 2014 op werchter gestaan, daar had ik enorm zin in. Maar ik heb het geen kwartier uitgehouden helaas. Die waren volgens mij behoorlijk van de kaart want van optreden kwam niet veel.
Graag nog een herkansing!
 

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
699
639
Volgens mij 2013 of 2014 op werchter gestaan, daar had ik enorm zin in. Maar ik heb het geen kwartier uitgehouden helaas. Die waren volgens mij behoorlijk van de kaart want van optreden kwam niet veel.
Graag nog een herkansing!
2014, wat mij stoorde is dat 90% van het publiek kwam voor die ene hit en voor de rest er een praat en eet cafeetje van maakten.
 
  • Leuk
Waarderingen: jimmywe en Nielso

Gebruikers die dit onderwerp bekijken