Rock Werchter 2024

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.267
7.589
Met Bruce als extra RW-dag missen we wel nog steeds twee aparte events. Iemand als Ed Sheeran / Dua Lipa lijkt me een zekerheid. Wie wordt de tweede? PJ? Nick Cave opnieuw? The Cure?
Metallica moet ook nog ergens in België neergezet worden volgend jaar met 2 shows waarschijnlijk. KBS of Werchter zal het wel worden?
 

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
701
494
Van wat ik begrepen heb zouden er volgend jaar geen shows in het KBS doorgaan omdat ze daar renovatiewerken zouden uitvoeren. En 2 x Metallica lijkt mij niet onmiddellijk te gebeuren in Werchter.
 

redondo28

Randprogramma
10 mei 2023
161
126
Van wat ik begrepen heb zouden er volgend jaar geen shows in het KBS doorgaan omdat ze daar renovatiewerken zouden uitvoeren. En 2 x Metallica lijkt mij niet onmiddellijk te gebeuren in Werchter.
haha, renovatiewerken. Als je er eens vies naar kijkt valt het al in elkaar.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.267
7.589
Show of shows is natuurlijk een heel ander gegeven ;)
In hun huidige 2 jaar durende stadion tour spelen ze op iedere locatie 2 keer, volgend jaar ook.
lijkt me sterk dat de show in belgie hier dan ineens van af gaat wijken
tenzij jij meer info hebt natuurlijk dat dit wel het geval zou zijn :)
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.184
5.516
In hun huidige 2 jaar durende stadion tour spelen ze op iedere locatie 2 keer, volgend jaar ook.
lijkt me sterk dat de show in belgie hier dan ineens van af gaat wijken
tenzij jij meer info hebt natuurlijk dat dit wel het geval zou zijn :)

Daarom dat het nog niet bekend is, ze zullen nog het 1 en ander aan het uitwerken zijn. Even goed springt het af natuurlijk, zou niet eerste keer zijn.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.616
4.590
Daarom dat het nog niet bekend is, ze zullen nog het 1 en ander aan het uitwerken zijn. Even goed springt het af natuurlijk, zou niet eerste keer zijn.
TW Classic met de 2 shows van Metallica op 1 dag: 1tje smiddags en 1tje savonds met daartussen hun voorprogramma's ;)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken