Rock Werchter 2024

Is Kali Uchis zoveel in populariteit gestegen? Laatste keer op een vroege spot in Klub C en het was daar behoorlijk leeg. En dat was toch na de release van het goed ontvangen Isolation.
Dat Isolation werd vooral kritisch goed onthaald (ook door mij) maar is pas daarna echt bij een breder publiek doorgebroken, eigenlijk vrij recent pas.

• Leuk
Waarderingen: Joss
Is Kali Uchis zoveel in populariteit gestegen? Laatste keer op een vroege spot in Klub C en het was daar behoorlijk leeg. En dat was toch na de release van het goed ontvangen Isolation.
Als ze komt (wat ik hoop) is ze de Rosalia van 2024. Dus laatste act in the Barn met een fanatieke fanschare die de hele tent vult.

Zoals Jimmy zegt. Elders wel al uitgegroeid tot een grote naam, hier is het een beetje gokken. Kan een gevalletje zoals Janelle Monae worden waarbij ze in de vooravond in de Barn staat, of zoals Rosalía in 2019. Kan idd ook gewoon op Les Ardentes of Dour.

Is dit niet gewoon een extra argument om Rock Werchter over vijf dagen te verspreiden in 2024? Doe je dag 0 (de woensdag) een half dagje eventueel en dan vanaf de donderdag gewoon vier dagen volledig.

Al weet ik dus niet of dat allemaal mag vergunningstechnisch. Maar ik vind het wat vreemd om de woensdag helemaal niks te doen als je op dinsdag de baas hebt en op donderdag de start van je festival.
neenee, komt er nooit (die 5dagen). Zie ik ze nog eerder 2 weekends van 3 dagen doen bv
Er gaat nu al veel kritiek komen dat kruispunt dagje extra gesloten gaat zijn...

Egyptian Blue mag met de heerlijke plaat die ze net uitbrachten ook de slope onveilig maken! Heerlijk! Iets tussen the murder capital en de oude foals

Net naar aan het luisteren en die mogen wat lij betreft zeker doorkomen. Fantastische plaat. Samen met Fontaines DC op één dag zou helemaal hemels zijn.

• Leuk
Waarderingen: jarne en elo
Als ze komt (wat ik hoop) is ze de Rosalia van 2024. Dus laatste act in the Barn met een fanatieke fanschare die de hele tent vult.
Ah ok, ik denk dat ik dat een beetje gemist heb dan... Of ze moet in België meer bekendheid genieten dan in Nederland?

neenee, komt er nooit (die 5dagen). Zie ik ze nog eerder 2 weekends van 3 dagen doen bv
Er gaat nu al veel kritiek komen dat kruispunt dagje extra gesloten gaat zijn...
idd fijn voor de buren, dinsdag alles al afgesloten en een extra dag druk verkeer heen en weer.

Zoals Yannick zegt: eerder de Rosalia plek van 2019.

Rosalia staat trouwens al een treetje of 8 hoger qua liveshow en concept hoor, van wat ik van beide heb gezien en gehoord...

inwoners zitten nog tot juni vast wegens werken aan het bruggetje naar Rotselaar, die paar extra dagen maken geen verschil dan
een jaar het bruggetje
Binnen 3weken beginnen ze aan de Nieuwebaan (ook 6maanden)
En dan nog eens haachtsesteenweg extra afsluiten...

Zijn echt wel veel KM's dat mensen moeten gaan omrijden
Mijne klachtenbrief zou klaar liggen zenne :ROFLMAO:

oh maar er is beroep aangetekend door een inwoner. er zal dus vertraging zijn en een tijdelijke vervangbrug mocht niet van de "groenen".

Ik had verwacht dat Werchter een week later was ivm een artiest die geboekt zou worden.
Het is dus om Bruce die het dus in/voor het rw weekend speelt

En ondertussen maar trajectcontroles plaatsen. Werchter centrum zal volledig geblokkeerd zijn, daar zullen ze geen centen uithalen

Dune Rats op 2000Trees en Mighty Sounds. Zouden die geen Slope-spot kunnen krijgen? Denk dat dat wel eens een legendarisch feestje zou kunnen worden.

Met Bruce als extra RW-dag missen we wel nog steeds twee aparte events. Iemand als Ed Sheeran / Dua Lipa lijkt me een zekerheid. Wie wordt de tweede? PJ? Nick Cave opnieuw? The Cure?

Met Bruce als extra RW-dag missen we wel nog steeds twee aparte events. Iemand als Ed Sheeran / Dua Lipa lijkt me een zekerheid. Wie wordt de tweede? PJ? Nick Cave opnieuw? The Cure?
misschien is het wel gewoon Dua Lipa en Ed Sheeran, dan heb je er 2. En anders Sir Paul? Die heeft nog een classic in te halen.

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread