Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Met Bruce als extra RW-dag missen we wel nog steeds twee aparte events. Iemand als Ed Sheeran / Dua Lipa lijkt me een zekerheid. Wie wordt de tweede? PJ? Nick Cave opnieuw? The Cure?
Van wat ik begrepen heb zouden er volgend jaar geen shows in het KBS doorgaan omdat ze daar renovatiewerken zouden uitvoeren. En 2 x Metallica lijkt mij niet onmiddellijk te gebeuren in Werchter.
Van wat ik begrepen heb zouden er volgend jaar geen shows in het KBS doorgaan omdat ze daar renovatiewerken zouden uitvoeren. En 2 x Metallica lijkt mij niet onmiddellijk te gebeuren in Werchter.
In hun huidige 2 jaar durende stadion tour spelen ze op iedere locatie 2 keer, volgend jaar ook.
lijkt me sterk dat de show in belgie hier dan ineens van af gaat wijken
tenzij jij meer info hebt natuurlijk dat dit wel het geval zou zijn
In hun huidige 2 jaar durende stadion tour spelen ze op iedere locatie 2 keer, volgend jaar ook.
lijkt me sterk dat de show in belgie hier dan ineens van af gaat wijken
tenzij jij meer info hebt natuurlijk dat dit wel het geval zou zijn
Daarom dat het nog niet bekend is, ze zullen nog het 1 en ander aan het uitwerken zijn. Even goed springt het af natuurlijk, zou niet eerste keer zijn.
Daarom dat het nog niet bekend is, ze zullen nog het 1 en ander aan het uitwerken zijn. Even goed springt het af natuurlijk, zou niet eerste keer zijn.