Rock Werchter 2024

PJ Harvey en Kali Uchis naar Roskilde. Beide mogen door naar RW. Zeker die eerste noteer ik wel hoor.

Many, Indiana zou echt geweldig zijn. Misschien wel de beste plaat van het jaar voor mij.

Maar ik geef het helaas minder kans dan Polly, Kali en Romy.
Minder kans wel. Maar vorig jaar waren er ook wel zo wat 'vreemde' uitschieters, die je niet meteen verwacht had.

Tickets voor Springsteen kosten blijkbaar al 138 euro. 22 meer als vorig jaar als ik mij niet vergis. Gaan we ons ook aan zo'n prijsstijging moeten verwachten voor de echte Werchter?
Nah, is gewoon LiveNation dat zag hoe TW Classic vorig jaar op 5 minuten uitverkocht en kijkt hoe ver ze ditmaal kunnen gaan.

• Leuk
Waarderingen: nikita
Tickets voor Springsteen kosten blijkbaar al 138 euro. 22 meer als vorig jaar als ik mij niet vergis. Gaan we ons ook aan zo'n prijsstijging moeten verwachten voor de echte Werchter?
Nee, sterker nog: dat was voor een dag TW Classic. Nu kost een losse show van Bruce zelfs nog meer dan dat.

Lichtjes ziekelijk.

• Leuk
Waarderingen: Everyknight en nikita
Opvallend: ondanks de geruchten rond Foo Fighters blijft Hellfest voorlopig het enige aangekondigde festival.

Donderdag kick-off van de RW aankondigingen met Green Day, Foo Fighters bewaren voor na de herfstvakantie?

Opvallend: ondanks de geruchten rond Foo Fighters blijft Hellfest voorlopig het enige aangekondigde festival.

Donderdag kick-off van de RW aankondigingen met Green Day, Foo Fighters bewaren voor na de herfstvakantie?
Ja had die aankondiging van Roskilde ook wel verwacht. Maar met Bruce op dezelfde dag was die kans natuurlijk niet heel groot, anderzijds. Zullen wel alles samen delen met Hellfest als enige uitzondering.

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread