Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik ben niet zo thuis in de strategie van RW. Gaan ze mee met het festivalgeweld in de eerste week van november of zouden ze vandaag al wat durven droppen voor de grote meute?
Tickets voor Springsteen kosten blijkbaar al 138 euro. 22 meer als vorig jaar als ik mij niet vergis. Gaan we ons ook aan zo'n prijsstijging moeten verwachten voor de echte Werchter?
Tickets voor Springsteen kosten blijkbaar al 138 euro. 22 meer als vorig jaar als ik mij niet vergis. Gaan we ons ook aan zo'n prijsstijging moeten verwachten voor de echte Werchter?
Ja had die aankondiging van Roskilde ook wel verwacht. Maar met Bruce op dezelfde dag was die kans natuurlijk niet heel groot, anderzijds. Zullen wel alles samen delen met Hellfest als enige uitzondering.