Rock Werchter 2024

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
698
486
Het kan natuurlijk ook dat Regi straks in het Sportpaleis de primeur krijgt om Milk Inc aan te kondigen voor volgend jaar. :devilish:

Milk Inc is dus terug een feit. Of ze hebben hier net een heel goeie look a like het podium op gestuurd. šŸ˜‰
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: DirkG

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
280
325
Sorry, weet dat het off topic is, maar kon er geen topic over vinden. En een mooie afleiding van het discussiĆ«ren over de namen. Enola Gay uit Ierland zoekt voor na hun optreden in Antwerpen op 30-11 een slaapplek waar ze met hun slaapzakken welkom zijn. Is er een plek op het forum waar ik die oproep kan plaatsen? Touren voor beginnende bands is prijzig, dus als we mogelijke nieuwe aanvoer voor Werchter op weg kunnen helpen ā€¦
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123, elo en Nelios

Tinus101

Dagopener
21 nov 2022
524
591
Sorry, weet dat het off topic is, maar kon er geen topic over vinden. En een mooie afleiding van het discussiĆ«ren over de namen. Enola Gay uit Ierland zoekt voor na hun optreden in Antwerpen op 30-11 een slaapplek waar ze met hun slaapzakken welkom zijn. Is er een plek op het forum waar ik die oproep kan plaatsen? Touren voor beginnende bands is prijzig, dus als we mogelijke nieuwe aanvoer voor Werchter op weg kunnen helpen ā€¦
Het is dat ik daar niet woon, maar deze band is echt geweldig
 
  • Leuk
Waarderingen: Nelios

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.200
3.026
Sorry, weet dat het off topic is, maar kon er geen topic over vinden. En een mooie afleiding van het discussiĆ«ren over de namen. Enola Gay uit Ierland zoekt voor na hun optreden in Antwerpen op 30-11 een slaapplek waar ze met hun slaapzakken welkom zijn. Is er een plek op het forum waar ik die oproep kan plaatsen? Touren voor beginnende bands is prijzig, dus als we mogelijke nieuwe aanvoer voor Werchter op weg kunnen helpen ā€¦
Je kan zoiets zeker posten in de slowchat in het Offtopic forum als je mensen buiten het RW topic wilt bereiken, maar ik laat hem even ook hier staan voor visibiliteit.

Helaas ken ik verder niemand die in Antwerpen woont.
 
  • Leuk
Waarderingen: fiesta

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.467
4.641
396742851_868949361263999_3786989251673420151_n.jpg

tha gaslight anthem, neck deep, against the current kanshebbers en ice nine kills omdat ze vorig jaar al op graspop stonden?
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.467
4.641
hoe graag ik ook neck deep hoor, tegenwoordig is dat toch ook geen graspop band meer? zie ik ook gewoon op werchter.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.670
1.197
Als Less Than Jake en Menzingers op Graspop kan, dan kan The Gaslight Anthem daar dit jaar ook gewoon op de Jupiler Stage terecht komen lijkt me. Of op Live Is Live misschien zelfs? Rock Zottegem, Rock Herk of Dour kan misschien zelfs ook als ze een hogere spot willen... Die kunnen best op veel plaatsen terecht komen.

Maar ik denk inderdaad wel dat Werchter een grotere kanshebber is. Wat denken jullie rond 16u in de Barn/Klub C?
 

jarne

Support act
14 feb 2013
970
291
Egyptian Blue mag met de heerlijke plaat die ze net uitbrachten ook de slope onveilig maken! Heerlijk! Iets tussen the murder capital en de oude foals
 
  • Leuk
Waarderingen: Regi poortakkers

Gebruikers die dit onderwerp bekijken