Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Pijnlijk wel, maar op zich is mijn keuze wel snel gemaakt. Vooral op basis van wat ik al gezien heb en in de nabije toekomst waarschijnlijk vaker zal zien. Ik kan het in ieder geval niet missen om een sprankje van The Smiths op te vangen .
Tja, de donderdag is in de breedte nu al enorm sterk, terwijl the Slope nog helemaal gevuld moet worden. Wij gaan Main stage een groot deel van de dag links laten liggen, vanwege het rijtje Johnny Marr - Black Pumas - Slowdive - PJ Harvey - Nathaniel Rateliff in the Barn en Klub C. Van Johnny en PJ wil ik niks missen, dus bij de anderen wordt het voortijdig weggaan of later aansluiten (en dan heb ik het nog niet over mogelijke rode kruizen).
Voor mij ook, al kan ik na de geweldige show op GMM wel met iets minder pijn in het hart deze Parkway Drive show overslaan. Wellicht toch dezelfde show maar dan in het licht en met veel minder fijn publiek
Van de keren dat voetbal tijdens Werchter was, is de statistiek toch duidelijk in het voordeel van Oranje.
België steeds verloren en Oranje volle winst…
Van de keren dat voetbal tijdens Werchter was, is de statistiek toch duidelijk in het voordeel van Oranje.
HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.
HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.