Rock Werchter 2024

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.184
5.516
Slope bestond toen al hoor. Faces On TV is toen nog van dag verschoven om ruimte te maken voor de voetbal.
Maar neen.
Ze hebben die spot beide dagen open gelaten. Deal met Faces on tv was dat hij dan zou spelen op de dag dat de rode duivels geen match hadden. Was allemaal netjes ingecalculeerd.

Volgens mij is programma volledig klaar en is het nog even wachten op aankondiging. Zit niet per se druk achter. Sinds vorige week hangt hele straatbeeld vol met posters van de affiche.
 

Thieske

Gouden Tip
23 feb 2023
380
303
Maar neen.
Ze hebben die spot beide dagen open gelaten. Deal met Faces on tv was dat hij dan zou spelen op de dag dat de rode duivels geen match hadden. Was allemaal netjes ingecalculeerd.

Volgens mij is programma volledig klaar en is het nog even wachten op aankondiging. Zit niet per se druk achter. Sinds vorige week hangt hele straatbeeld vol met posters van de affiche.
De volledige affiche? Als het de meest recente is, dan denk ik dat we gewoon tot eind maart moeten wachten idd
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.719
2.386
Maar neen.
Ze hebben die spot beide dagen open gelaten. Deal met Faces on tv was dat hij dan zou spelen op de dag dat de rode duivels geen match hadden. Was allemaal netjes ingecalculeerd.
Natuurlijk was dat ingecalculeerd. Maar was toen wel officieel aangekondigd voor de dag waarop er voetbal was, en is toen enkele dagen voor het festival verschoven naar een andere dag. Dus naar de buitenwereld toe heeft de artiest toen ruimte moeten maken voor de voetbal.

 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.184
5.516
Natuurlijk was dat ingecalculeerd. Maar was toen wel officieel aangekondigd voor de dag waarop er voetbal was, en is toen enkele dagen voor het festival verschoven naar een andere dag. Dus naar de buitenwereld toe heeft de artiest toen ruimte moeten maken voor de voetbal.

Ja, dan heb ik je daarnet een momentje inside info verschaft wat eigenlijk niet mag 😅.
 

Shuliv

Randprogramma
6 dec 2023
151
139
Zeg niet dat ze die matchen aan The Slope uitzenden als het WK of EK is !?

Kunnen ze dat niet aan de North West Walls of zo doen ? Of desnoods aan de schermen tussen de Barn en KluB C.
België - Brazilië was aan de Slope én aan de Walls. Anders was er gewoon te weinig plaats. Ik ben ook geen liefhebber van de combi Werchter-voetbal, maar je kan er mogelijk helaas niet onderuit.
 

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
409
544
Iedereen gaat er blijkbaar vanuit dat België eerste of tweede wordt in de poule en ook nog de achtste finale wint. Hollandse arrogantie in Vlaanderen?
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy en Shuliv

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.230
10.665
zou er nog een plaatsje voor enter shikari zijn op de lineup of is dat ijdele hoop?
wat een prachtige show ook weer gisteren:
Lijkt me niet. Die zijn toch wel een maatje te groot voor The Slope. Andere plekken zijn er niet meer.

Heb ticketswap aangezet voor vrijdag in de AFAS. Misschien toch nog een koopje op de kop tikken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

moensk

Playlistbediener
20 feb 2024
31
22
Beetje jammer dat ze The Warning hebben laten schieten. Toeren rond Werchter in Europa en zouden er zeker niet misstaan, maar zijn wat te groot voor The Slope.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken