Rock Werchter 2024

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.304
6.506
Haha klopt, maar die Hollanders zetten we wel even opzij richting de kwartfinale. 😉
come at me bro GIF
 

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
569
421
Die Parkway Drive - Johnny Marr clash gaat echt de pijnlijkste worden van het weekend
Pijnlijk wel, maar op zich is mijn keuze wel snel gemaakt. Vooral op basis van wat ik al gezien heb en in de nabije toekomst waarschijnlijk vaker zal zien. Ik kan het in ieder geval niet missen om een sprankje van The Smiths op te vangen 🫡.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joss

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
408
543
Die Parkway Drive - Johnny Marr clash gaat echt de pijnlijkste worden van het weekend
Tja, de donderdag is in de breedte nu al enorm sterk, terwijl the Slope nog helemaal gevuld moet worden. Wij gaan Main stage een groot deel van de dag links laten liggen, vanwege het rijtje Johnny Marr - Black Pumas - Slowdive - PJ Harvey - Nathaniel Rateliff in the Barn en Klub C. Van Johnny en PJ wil ik niks missen, dus bij de anderen wordt het voortijdig weggaan of later aansluiten (en dan heb ik het nog niet over mogelijke rode kruizen).
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.558
4.476
Die Parkway Drive - Johnny Marr clash gaat echt de pijnlijkste worden van het weekend
Voor mij ook, al kan ik na de geweldige show op GMM wel met iets minder pijn in het hart deze Parkway Drive show overslaan. Wellicht toch dezelfde show maar dan in het licht en met veel minder fijn publiek
 

b_lars

Gouden Tip
27 jul 2022
257
118
weer een inhoudloze post op hun instagram.. zou dit betekenen dat de volgende namen nog wel even kunnen duren?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.004
8.655
weer een inhoudloze post op hun instagram.. zou dit betekenen dat de volgende namen nog wel even kunnen duren?
Hun poster is nagenoeg compleet toch, op een blikkenschema en een handjevol kleine Slope namen valt er ook niet veel meer te delen toch?

Denk dat Pukkelpop de komende weken vrijspel krijgt.
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.679
2.329
Van de keren dat voetbal tijdens Werchter was, is de statistiek toch duidelijk in het voordeel van Oranje.
België steeds verloren en Oranje volle winst…
Vandaar dat het niet tijdens Werchter is, maar tijdens Bruce. ;) Los daarvan beetje banter jongens, niet te serieus nemen.
 

Bert

Support act
14 nov 2014
847
777
Laatst bewerkt:

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
569
421
Fat White Family duikt nog op op festival Beauregard, miss nog een wat concretere Slope mogelijkheid
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken