Rock Werchter 2024

swissepfan

Support act
7 dec 2022
879
763
In 2011 was tame impala ook een opener. Uw punt?

We moeten niet naar 15 jaar geleden maar naar nu kijken he

Dat MCR hun hoogtepunt toen al lang gepasseerd was, terwijl Tame Impala toen nog up & coming was?
Soit, nostalgiefactor allemaal goed en wel, maar My Chemical Romance is écht geen Werchterheadliner anno 2023.
 

swissepfan

Support act
7 dec 2022
879
763
ook niet vergeten dat 2011 een vervanging was en de timeslot dus al vaststond. in 2007 stonden ze al 19:30 spot en de band is niet minder populair geworden.

ALS ze komen is dit gewoon sub of co headliner
Logisch dat ze in 2007 hoog stonden, een jaar na de release en de hype van The Black Parade. Hun laatste plaat is intussen ook al 9 jaar oud én daar kraaide toen al geen haan meer naar. Allé met alle liefde voor MCR, want in 2011 was dat best een leuke show, maar ik zie het echt niet gebeuren.
 
  • Leuk
Waarderingen: musicislife

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.125
1.349
Ik begin Indiaantje zijn opmerkingen hier meer en meer te begrijpen; leven en laten leven… Ik zit op het forum om persoonlijke meningen te lezen, daarop in te pikken en de mijne te geven. RATM zal idd wel headliner status hebben, mij best, maar ik voel dat niet zo aan. Prima toch en dit mag ik toch gewoon hier neerpennen? 🤷‍♂️
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.178
6.653
Juist omdat ik me realiseer dat wij als forummensen niet doorsnee zijn, zeg ik dat MCR niet meer kaarten gaat verschuiven :)Ik heb hier nog nooit zo vaak MCR voorbij zien komen t.o.v. buiten het forum...
Via StuBru heb ik nochtans de indruk dat de comeback van MCR wel leeft.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.178
6.653
Kwestie dat quasi geen enkel festival ze wou zetten als headliner de laatste keer, terwijl ze dat zelf wel wilden, zegt ook wel iets. En daarom het 1 en ander is afgeblazen...
Maar goed ;)
Zijn die niet vooral HL-materiaal in de VS en UK? Beetje een scene-dingetje misschien? Desalniettemin zou ik de nostalgie factor niet onderschatten, zie ook opeens populariteit van Blink en andere bands van die tijd bv.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.989
4.064
Ik begin Indiaantje zijn opmerkingen hier meer en meer te begrijpen; leven en laten leven… Ik zit op het forum om persoonlijke meningen te lezen, daarop in te pikken en de mijne te geven. RATM zal idd wel headliner status hebben, mij best, maar ik voel dat niet zo aan. Prima toch en dit mag ik toch gewoon hier neerpennen? 🤷‍♂️
Allemaal prima, maar het slaat feitelijk nergens op 😅. Zelfde als iemand zou zeggen dat hij Bruce een opener van de tent zou vinden
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.783
12.464
Ik begin Indiaantje zijn opmerkingen hier meer en meer te begrijpen; leven en laten leven… Ik zit op het forum om persoonlijke meningen te lezen, daarop in te pikken en de mijne te geven. RATM zal idd wel headliner status hebben, mij best, maar ik voel dat niet zo aan. Prima toch en dit mag ik toch gewoon hier neerpennen? 🤷‍♂️
Neerpennen zeker. Maar daarbij hoort ook de vrijheid van andere om daarop te reageren. En als je RATM tot Barn head degradeert kan je wat fellere reacties verwachten dan dat je zou aangeven Foo Fighters dit jaar op RW te verwachten.
 

reaper

Geliefde act
26 okt 2015
1.310
1.171
Ik begin Indiaantje zijn opmerkingen hier meer en meer te begrijpen; leven en laten leven… Ik zit op het forum om persoonlijke meningen te lezen, daarop in te pikken en de mijne te geven. RATM zal idd wel headliner status hebben, mij best, maar ik voel dat niet zo aan. Prima toch en dit mag ik toch gewoon hier neerpennen? 🤷‍♂️
zeker!
en soms dan net aangenaam verrast als ze er toch staan en je verbazen :)
helemaal ok als je aanvoelt dat ze voor jou wat lager staan, maar qua sales en qua naam en qua opportuniteit gewoon top of the bill
 
  • Leuk
Waarderingen: MadMandra27

Gebruikers die dit onderwerp bekijken