Rock Werchter 2024

Bwoite

Randprogramma
8 jun 2022
110
87
Er is geen sprake van MCR, dus het is de eindeloze discussie niet waard. Idem voor RATM zo lijkt het.

Morgen Foos?
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.184
5.516
Zijn die niet vooral HL-materiaal in de VS en UK? Beetje een scene-dingetje misschien? Desalniettemin zou ik de nostalgie factor niet onderschatten, zie ook opeens populariteit van Blink en andere bands van die tijd bv.
Ja zijn daar inderdaad gigantisch.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.671
1.201
De popunk/emo periode van pakweg 2003 tot 2009 is denk ik anno 2023 lang genoeg geleden om als nostalgisch aan te voelen. Terwijl het 5 a 8 jaar geleden misschien nog een "foutere" ondertoon had.

Zie populariteit van Blink. De emo nights die in heel Vlaanderen worden georganiseerd en vaak uitverkopen. Jongere acts à la Machine Gun Kelly die die kaart terug trekken.

Ik zie My Chemical Romance wel passen als sub voor een grote vis (Foo Fighters of Metallica ofzo) als ze er zouden staan. Als London Grammar, Royal Blood, Greta Van Fleet die spots kunnen krijgen, dan zie ik MCR dat ook wel krijgen/kunnen.
 
  • Leuk
Waarderingen: zero

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.467
4.642
fb_img_1698134676833-jpg.6703

omdat Parkway drive vorig jaar al op graspop stond zie ik die wel nog eens werchter doen. hopelijk deze keer op een spot die de band wel eer aan doet (lichte shade naar 2019)
while she sleeps was ook geplanned in 2020, weet niet als die nog moet ingehaald worden of als het gewoon weer graspop wordt
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Vicarious

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.614
4.589
fb_img_1698134676833-jpg.6703

omdat Parkway drive vorig jaar al op graspop stond zie ik die wel nog eens werchter doen. hopelijk deze keer op een spot die de band wel eer aan doet (lichte shade naar 2019)
while she sleeps was ook geplanned in 2020, weet niet als die nog moet ingehaald worden of als het gewoon weer graspop wordt
Was het ook aant denken, maar lijkt me toch net te hard en niche om zo´n hoge spot te pakken op RW
 

reaper

Support act
26 okt 2015
1.123
945
fb_img_1698134676833-jpg.6703

omdat Parkway drive vorig jaar al op graspop stond zie ik die wel nog eens werchter doen. hopelijk deze keer op een spot die de band wel eer aan doet (lichte shade naar 2019)
while she sleeps was ook geplanned in 2020, weet niet als die nog moet ingehaald worden of als het gewoon weer graspop wordt
in the barn?
zou wel vet zijn

maar als ze komen zal dat wel weer zelfde slot zijn op de main ja
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.467
4.642
Was het ook aant denken, maar lijkt me toch net te hard en niche om zo´n hoge spot te pakken op RW
ze hebben wel de machine van stubru achter zich + de enorm positieve recenties van graspop. en ze hebben ook gewoon een rammstein esque show waardoor de doorsnee werchter bezoeker ook gewoon mee hebben.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.614
4.589
ze hebben wel de machine van stubru achter zich + de enorm positieve recenties van graspop. en ze hebben ook gewoon een rammstein esque show waardoor de doorsnee werchter bezoeker ook gewoon mee hebben.
In 2019 toch veel vrienden gehoord die het ´toch wel heel hard voor op Werchter´ vonden
Ik sta in ieder geval bijna sws bij hun show als ze er staan
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.184
5.516
In 2019 toch veel vrienden gehoord die het ´toch wel heel hard voor op Werchter´ vonden
Ik sta in ieder geval bijna sws bij hun show als ze er staan
Het was wel speciaal dat er plots een tank op het podium rolde zo tegen uur of 6. Ik zag wel wat volk ogen trekken.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.266
7.585
Jammer dat een festival maar een bepaald aantal shows in het donker kan zetten, mensen op Werchter zouden waarschijnlijk ook wel hun ogen uit kijken bij shows als Parkway Drive of Sabaton, hebben legit Rammstein levels van pyro en visuals mee.
Alleen krijgen die bands natuurlijk geen headline spot op een festival als Werchter, wat ook logisch is.
Op Download speelde Parkway Drive als sub ook al om 19:00 uur en namen ze ook hun volledige show mee incl. pyro dus ze zullen dat op Werchter ook wel doen mochten ze komen, alleen komt die show dan natuurlijk niet tot zijn recht helaas
barn head zou leuk zijn, maar zal wel niet gebeuren lijkt me
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken