Rock Werchter 2024

Ik zet hoog in op the Cure maar zou ook enorm blij worden van een van deze electronische acts in de Barn: Disclosure, Chvrches, Jamie XX, Basement Jaxx, Pnau, Kungs evt MGMT. Röyksopp was vorig jaar ook een fijne afsluiter (al was dat in KluB C).

Maar misschien verlang ik het allerliefst nog wel naar de goddelijke disco van Jessie Ware.

Manéskin - Ed Sheeran
Ghost - Foo Fighters
Angéle - Dua Lipa
Sam Smith - Depeche Mode

...shut up and take my money.😅 ( Veel te hoog gegrepen.)

En straks krijgen we misschien nog een dark horse als My Chemical Romance dat niemand verwacht die de wei komt opgegallopeerd.

MCR stond vorige keer in 2011 om 14u s middags als ik mij niet vergis.

MCR zou dezelfde hype zijn voor een aantal nostalgici zoals dat voor anderen in de vorm van RATM is. Ik persoonlijk heb veel meer met MCR, maar begrijp dat RATM ook een vette vis zou zijn. Allemaal mooi!

Ik denk dat je MCR hiermee ontzettend overschat als je ze op één lijn gaat zetten met RATM.
Ik ben effe de Facebook reageerder hier, maar besef ook dat wij als forummensen niet de doorsnee man op het festivalterrein respresenteren. En daarom durf ik te zeggen dat MCR meer kaarten zou schuiven dan RATM, of toch alleszins dat de doorsnee combi’er blijer van MCR zou worden dan van RATM. En dat laatste durf ik echt met het hand op het hart zeggen 🖤

meer zou ik nu niet zeggen maar ik denk niet dat er moet onderschat worden hoeveel kaarten MCR zou schuiven. en zeker omdat stubru toch ook al weer een aantal jaren om de X tijd MCR boven haalt en een artikeltje of post aan besteed.

My Chemical Romance in België is van 2011 geleden (Rock Werchter toen). Ze zouden zeker veel tickets verkopen.

Maar lang niet zoveel als Rage Against the Machine natuurlijk.

• Leuk
Waarderingen: Verwijderd lid 339
ook niet vergeten dat 2011 een vervanging was en de timeslot dus al vaststond. in 2007 stonden ze al 19:30 spot en de band is niet minder populair geworden.

ALS ze komen is dit gewoon sub of co headliner

Ik ben effe de Facebook reageerder hier, maar besef ook dat wij als forummensen niet de doorsnee man op het festivalterrein respresenteren. En daarom durf ik te zeggen dat MCR meer kaarten zou schuiven dan RATM, of toch alleszins dat de doorsnee combi’er blijer van MCR zou worden dan van RATM. En dat laatste durf ik echt met het hand op het hart zeggen 🖤
Juist omdat ik me realiseer dat wij als forummensen niet doorsnee zijn, zeg ik dat MCR niet meer kaarten gaat verschuiven :)Ik heb hier nog nooit zo vaak MCR voorbij zien komen t.o.v. buiten het forum...

Laatst bewerkt:
To be brutally honest: RATM en MCR hebben een gelijkaardige staat van dienst, als je louter naar de hits kijkt. Allebei 1 wereldhit en eronder nog 1 à 2 hitjes. Voor de rest nummers die de aanhang vlekkeloos kan smaken en/of meezingen, maar Jan Modaal helemaal niet. Dus waarom zou RATM dan zoveel groter zijn dan MCR? Ofwel schat ik het doelpubliek van RW 10-15j te jong in, maar als het idd 30 à 35 jarigen zijn vooral, dan zijn ze evenwaardig in mijn ogen qua aantrok 😊

Disclaimer: indien u zich niet in mijn mening kan vinden, weet dan dat ik er niet om geef hoe u zich erbij voelt (behalve indien u zich gekwetst voelt #NoHate) 😇

• Haha
Waarderingen: theblackmadness

Users who are viewing this thread

• Leon