Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ja precies. Hangt allemaal af van de artiesten idd.
Maar goed, hoe langer het duurt, hoe korter op elkaar de aankondigingen gaan zitten. Ook wel leuk. Vond het in 2020 wel heel fijn, met binnen een tijdspanne van 10 dagen ineens Pearl Jam, System of a Down, 21 Pilots, Thom Yorke, Pixies, Wilco, Yungblud, The Streets, Kendrick Lamar en Faith No More. En dan die aankondiging van The Strokes in januari (aangekondigd op 12:51).
Goh, ik denk dat we hier te veel panikeren omdat het aantal concrete geruchten momenteel beperkt is. Denk dat er ook heel wat in de pijplijn zit dat we nog niet genoemd hebben als realistische kanshebber. Zo'n Mad Cool is bv niet voor niets naar 4 dagen gegaan. En daar kan je The National waarschijnlijk ook al afschrijven vanwege Primavera.
Langzaam lijken zo'n beetje alle artiesten die we hier het meeste noemen toch af te vallen. Eerst the National en mogelijk Green day. Vervolgens Blink-182.
The Cure, heel erg graag! Maar wel met een nieuw album op zak. Dat of Depeche Mode. (Beide zie ik niet op hetzelfde festival staan om een of andere reden).
The Cure, heel erg graag! Maar wel met een nieuw album op zak. Dat of Depeche Mode. (Beide zie ik niet op hetzelfde festival staan om een of andere reden).
Er is geen reden toe. De helft van de tickets uitverkocht zonder ook maar 1 naam. De andere helft volgende week in verkoop. In 5 minuten zal alles weg zijn.
Vorig jaar hadden ze bij hellfest ook een livestream bij aankondiging van de namen. Nu lijkt het wat 'tussen de soep en de pattaten'
Live Is Live? Of Graspop als die echt niet aan hun 8 headliners geraken? Ze doen met Hellfest en waarschijnlijk Download toch al enkele metalfestivals.