Rock Werchter 2024

rocktailerr

Campingartiest
22 okt 2023
99
104
Sebiet komen ze uit het niets af met een Coldplay
Werchter zelf is onrealistisch, want dan kopen gigantisch veel mensen de combis voor 1 dag.
Maar een TWC of Boutique zie ik wel nog gebeuren

Headliners op RW zal wel een FF, PJ, Dua Lipa / Ed Sheeran zijn met één of ander wit konijn als laatste.

Dus idd nog eens RHCP
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.800
9.750
Enkele jaren geleden kwamen ze pas in December met de namen. Voor de 2020 editie dacht ik? Alles werd toen aan PJ gehangen.
Ja precies. Hangt allemaal af van de artiesten idd.

Maar goed, hoe langer het duurt, hoe korter op elkaar de aankondigingen gaan zitten. Ook wel leuk. :) Vond het in 2020 wel heel fijn, met binnen een tijdspanne van 10 dagen ineens Pearl Jam, System of a Down, 21 Pilots, Thom Yorke, Pixies, Wilco, Yungblud, The Streets, Kendrick Lamar en Faith No More. En dan die aankondiging van The Strokes in januari (aangekondigd op 12:51).
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.460
700
True, maar het lijstje potentiele (sub) headliners is wel klein aan het worden.
Goh, ik denk dat we hier te veel panikeren omdat het aantal concrete geruchten momenteel beperkt is. Denk dat er ook heel wat in de pijplijn zit dat we nog niet genoemd hebben als realistische kanshebber. Zo'n Mad Cool is bv niet voor niets naar 4 dagen gegaan. En daar kan je The National waarschijnlijk ook al afschrijven vanwege Primavera.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.745
1.317
Langzaam lijken zo'n beetje alle artiesten die we hier het meeste noemen toch af te vallen. Eerst the National en mogelijk Green day. Vervolgens Blink-182.

Stel je voor dat ze een totaal onverwachtse bovenkant weten neer te zetten, zoals dit:

Frank Ocean + Tame Impala
System Of A Down + The Strokes
Coldplay + Bon Iver
Foo Fighters + Lorde
 
  • Leuk
Waarderingen: Novis95

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.173
3.105
Stel je voor dat ze een totaal onverwachtse bovenkant weten neer te zetten, zoals dit:

Frank Ocean + Tame Impala
System Of A Down + The Strokes
Coldplay + Bon Iver
Foo Fighters + Lorde
Haha ik wilde ook al gelijk een heel onrealistisch nieuw wensenlijstje gaan verzinnen.

Buiten Frank Ocean, SOAD en Coldplay valt er wel iets voor te zeggen toch?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.800
9.750
The Cure, heel erg graag! Maar wel met een nieuw album op zak. Dat of Depeche Mode. (Beide zie ik niet op hetzelfde festival staan om een of andere reden).
 

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.638
2.243
Hellfest pleurt FF er uit. Zou me niet verbazen dat zij hiervoor de primeur als festival hadden gekocht.
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
982
1.069
Hellfest pleurt FF er uit. Zou me niet verbazen dat zij hiervoor de primeur als festival hadden gekocht.
Er is geen reden toe. De helft van de tickets uitverkocht zonder ook maar 1 naam. De andere helft volgende week in verkoop. In 5 minuten zal alles weg zijn.
Vorig jaar hadden ze bij hellfest ook een livestream bij aankondiging van de namen. Nu lijkt het wat 'tussen de soep en de pattaten'
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.178
6.653
QOTSA staat daar ook trouwens. Laat die maar een Peppersken doen na de zegetocht van dit jaar.
Grote kans, lijkt me. Zie niet per se een ander festival waar ze anders zouden kunnen staan en in november doen ze 't Sportpaleis al.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.460
700
Grote kans, lijkt me. Zie niet per se een ander festival waar ze anders zouden kunnen staan en in november doen ze 't Sportpaleis al.
Live Is Live? Of Graspop als die echt niet aan hun 8 headliners geraken? Ze doen met Hellfest en waarschijnlijk Download toch al enkele metalfestivals.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken