Rock Werchter 2024

Parkway Drive op Graspop vorig jaar was dik in orde in ieder geval.
Rond mij, redelijk vooraan, stonden toch het "type" mensen dat ik ook jaarlijks op Werchter zie.
Ander verhaal bv bij een Pantera dat toen ook speelde.
Eigenlijk vrij vergelijkbare sfeer als tijdens Slipknot die wel iets meer 'hits' hebben.
Voor MIJ kan het wel PD op Werchter in de vroege avond.

fb_img_1698134676833-jpg.6703

omdat Parkway drive vorig jaar al op graspop stond zie ik die wel nog eens werchter doen. hopelijk deze keer op een spot die de band wel eer aan doet (lichte shade naar 2019)
while she sleeps was ook geplanned in 2020, weet niet als die nog moet ingehaald worden of als het gewoon weer graspop wordt
Sweden Rock heeft daarnaast ook Bruce Dickinson en Electric Callboy, die laatste gun ik wel een mooi plekje in de Barn

Of de main? Anderzijds, zonder naar alle waarschijnlijk geen metal headliner dit jaar lijkt het me niet echt passend om Electric Callboy random op RW te zetten..

Of de main? Anderzijds, zonder naar alle waarschijnlijk geen metal headliner dit jaar lijkt het me niet echt passend om Electric Callboy random op RW te zetten..
Maakt op Werchter toch minder uit? Heb je een Metallica, Rammstein of Tool nodig om vroeger op de dag of in de tent een metalact te zetten gedurende het weekend?

Maakt op Werchter toch minder uit? Heb je een Metallica, Rammstein of Tool nodig om vroeger op de dag of in de tent een metalact te zetten gedurende het weekend?
Parkway Drive stond vorige keer toch ook gewoon op de Muse dag, en dat is ook bezwaarlijk een metalband te noemen.

Green Day met nieuw album op 19 januari. Nieuwe single nu. En meer nieuws op 2 november. Met al die festivals die vanaf begin november met nieuws komen lijkt het me duidelijk.

• Leuk
Waarderingen: Everyknight
Green Day met nieuw album op 19 januari. Nieuwe single nu. En meer nieuws op 2 november. Met al die festivals die vanaf begin november met nieuws komen lijkt het me duidelijk.
green day voor rock am ring, nova rock en greenfield dus?

Er komen er wel meer. Ed Sheeran bv heeft iedere week wel aankondigingen.. P!nk komt ook met nieuws al zal dat niet voor RW zijn. Dus ik verwacht er wel meer die gaan aankondigen.

Ja, valt wel heel goed samen die festivals die op begin november zouden aankondigen. Wel grappig dat het op uitgerekend Green Day is dat die festivals dan zouden moeten wachten.

Users who are viewing this thread