Rock Werchter 2015 - Geruchten

Ik vond het album My Beautiful Dark Twisted Fantasy althans wel een sterk album van Kanye. Desalniettemin ook wel blij dat we die gekkie niet op RW zullen zien. Robbie Williams had van mij ook niet hoeven komen. Die heeft helaas al een plek gekregen op Sziget, waar ik ook heen ga.

Laatst hadden we het over touwtje springen op vorige editie en kwam het verzoek langs of ik de foto die ik daarvan gemaakt had wou posten dus hierbij:

jkvw5u.jpg

Haha Shaverion, ik wil nu eigenlijk zeggen dat wij daar niet op staan ^^

Jesse453 is die lange geit aan het springen en ik sta daar heel fabulous met mijn KOL shirt te draaien.

Haha shaverion, bedankt voor de foto! Ik sta daar idd te springen :mrgreen: wat je met een stel poncho's al niet voor leuks kan doen :p

<div class="d4p-bbt-quote-title">JB. wrote:</div>
Haha Shaverion, ik wil nu eigenlijk zeggen dat wij daar niet op staan ^^

Jesse453 is die lange geit aan het springen en ik sta daar heel fabulous met mijn KOL shirt te draaien.

Dat shirt is niet het gene waar je het meest van baalt toch ??
icon_razz.gif

Geniaal shirt, niks mis mee! Kon ik mooi twee jaar gebruiken :P

We're running low on combi tickets, Saturday tickets and Sunday tickets! Now's the time to get yours if you don't want to miss out on #RW15!

Volgens mij gaan ze toch nog zeker één sterke naam op vrijdag moeten plaatsen... die dag verkoopt volgens mij nooit uit met wat er nu op staat. Ik hoop nog altijd op Incubus, hoewel ik zie dat hun laatste optreden nu op 19 juni in Rusland is. Misschien valse hoop om ze een week later nog in België te verwachten?

Volgens mij gaan ze toch nog zeker één sterke naam op vrijdag moeten plaatsen… die dag verkoopt volgens mij nooit uit met wat er nu op staat. Ik hoop nog altijd op Incubus, hoewel ik zie dat hun laatste optreden nu op 19 juni in Rusland is. Misschien valse hoop om ze een week later nog in België te verwachten?

Vorig jaar dachten we dat die vrijdag vol matige namen ook nooit ging uitverkopen, en kijk wat er gebeurde. Dit jaar staan er naar mijn mening meer grote acts op die dag dan vorig jaar, dus vroeg of laat zal het wel uitverkopen. Denk dat als er daar nog een grote naam komt, het een dance act zal zijn (Disclosure of Deadmau5). Ik blijf geloven in de Pharrell - M&S - dance act theorie.

The Gaslight Anthem staat de 25e in Finland, 27e in Zweden en 28e in Denemarken. Zou de 26e op Werchter reëel zijn?

<div class="d4p-bbt-quote-title">Rock Torhout wrote:</div>
Volgens mij gaan ze toch nog zeker één sterke naam op vrijdag moeten plaatsen… die dag verkoopt volgens mij nooit uit met wat er nu op staat. Ik hoop nog altijd op Incubus, hoewel ik zie dat hun laatste optreden nu op 19 juni in Rusland is. Misschien valse hoop om ze een week later nog in België te verwachten?

Vorig jaar dachten we dat die vrijdag vol matige namen ook nooit ging uitverkopen, en kijk wat er gebeurde. Dit jaar staan er naar mijn mening meer grote acts op die dag dan vorig jaar, dus vroeg of laat zal het wel uitverkopen. Denk dat als er daar nog een grote naam komt, het een dance act zal zijn (Disclosure of Deadmau5). Ik blijf geloven in de Pharrell – M&S – dance act theorie.
Dan hoop ik ten zeerste dat je ongelijk hebt :) Als ze het al doen, zou ik Underworld nog kunnen appreciëren (die overigens al van bij het begin een sterk gerucht waren), maar zie ik niet gebeuren op de Main Stage. Een naam voor M&S - zoals Incubus - lijkt me wel haalbaar.

Maar in Incubus zie ik dan geen naam die de ticketverkoop een extra boost gaat geven. In 2012 zat de Barn niet propvol, en toen stonden ze 'maar' tegenover Editors.

Users who are viewing this thread