Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
wat een leuke lijst, alleen vind ik imagine dragons toch minstens even goed als bastille en verdienen ze toch ook een main stage plaats, ik mis precies nog een naam als limp bizkit, billy talent of rise against. allesinds bedankt voor dit mooie lijstje

hmmm ziet er voor het grootste deel heel logisch uit.
Wel denk ik dat Empire Of The Sun in een tent staat, want zij hebben dacht ik best veel lichten e.d. bij.
Jack Johnson zie ik ook eerder in een tent staan, misschien wisselen met Miles Kane?
Verder hoop ik niet dat Bastille op Main staat, dan moet ik er al wel vroeg zijn :P
White Lies en Sky Ferreira staan denk ik omgewisseld aangezien ik nog nooit van Sky Ferreira gehoord heb.

Ik hoop dat Bastille en Ella Eyre op de zelfde dag staan, dan doen ze misschien No Angels samen ^^
Ik hoop ook dat Linkin Park niet komt, maar dat is meer persoonlijke smaak dan verwachting.
Mooie voorspelling!!

Mooie lijst. Bedankt!
Podiumindeling is natuurlijk maar gissen, dus daar kan nog wel wat in schuiven. Vooral Sky Ferreira lijkt me meer materiaal voor een tent(qua muziek en grootte). Verder lijkt het toch aardig te kloppen. Ik hoop alleen nogsteeds op een puike verassing(en dan natuurlijk niks van het formaat Muse of Foo Fighters). Een interessante(en grotere) coheadliner voor de zondag nogsteeds. Het probleem is dat ik(en volgens mij verder ook niemand, buiten LP) er een kan verzinnen. Hopen dat het uit de onverwachte hoek komt dan maar.

Wat ik ook niet snap is dat de White Lies nog niet zijn aangekondigd. Als ze zo'n tijd geleden al zijn geleakt, zouden ze toch wel bij een van de eerste groepen namen horen? Ik geloof niet dat ze een band zo lang vast hebben liggen, en hem dan niet bekenmaken(zeker in het geval van de White Lies, zeker een toffe band, maar voor veel mensen niet heel speciaal o.i.d). Ik hoop dat het geen valse leak is, maar we zullen zien.

@Whynot @neontiger8 @mynoseknows @Black Lies

Bedankt! en klopt, dat is altijd gokken. Maar is het een realistische line-up qua prijs?
En inderdaad, ik was maar aan het brain-stormen over de 'wat hardere' namen. Kon er geen vinden op degene die er nu staan na. Limp Bizkit, Rise Against, Blink-182 enz. gewoon helemaal vergeten...

Denk wel dat je iets te veel elektronische acts hebt uitgekozen voor KBC, en ik hoop het hoor maar ik denk dat we een caribou, fuck buttons en king krule niet op werchter gaan tegenkomen. Namen die tot nu toe bekend gemaakt zijn geven al aan dat de scherpe randjes volgens mij steeds meer aan het verdwijnen zijn.

Denk wel dat je iets te veel elektronische acts hebt uitgekozen voor KBC, en ik hoop het hoor maar ik denk dat we een caribou, fuck buttons en king krule niet op werchter gaan tegenkomen. Namen die tot nu toe bekend gemaakt zijn geven al aan dat de scherpe randjes volgens mij steeds meer aan het verdwijnen zijn.

King krule ja, ik las er steeds half overheen en dacht Kurt Vile. zullen we die dan inwisselen als die toch niet zullen komen? ^^

Tja, ze boekte vorig jaar nog artiesten als The Bots, SX, Twin Forks, Palma Violets, Matthew E. White enz. Namen die kleiner zijn dan bovengenoemde en ook redelijk alternatief. Mij lijkt King Krule juist precies zo'n artiest als The Bots vorig jaar bijv.

Aerosmth-Biffy Clyro-Billy talent op metallica-dag?

Hopelijk komt AIC op een andere dag, ook Beady Eye is welkom!

Sinds mijn operatie en thuiskomst uit ziekenhuis ben ik al verwend met nieuwe namen :)
ik zie het al zitten hoop wel op wat groots nog p de main stage (Linkin Park, Limp Bizkit, RATM, Blink 182), dus wat metal namen zeker nog welkom!

Imagine Dragons inderdaad lekker in de tent zetten, voor main zijn ze niet groot genoeg en bovendien komt het daar niet tot zijn recht lijkt me. Betere sfeer in The Barn.

@JB7x
Ow haha Blue Monday ja :-) gemiste kans, helaas... Maar er zijn nog een hoop (maan)dagen over om ze alsnog bekend te maken

<div class="d4p-bbt-quote-title">juw wrote:</div>

Tja, ze boekte vorig jaar nog artiesten als The Bots, SX, Twin Forks, Palma Violets, Matthew E. White enz. Namen die kleiner zijn dan bovengenoemde en ook redelijk alternatief. Mij lijkt King Krule juist precies zo’n artiest als The Bots vorig jaar bijv.

The bots was package deal met blur verzorgde hun voorprogramma ;) Ik hoop dat het waar is hoor wat een album heeft die in z'n eentje op zo'n jonge leeftijd in elkaar gezet, maar ik ben er bang voor .

The bots was package deal met blur verzorgde hun voorprogramma
icon_wink.gif
Ik hoop dat het waar is hoor wat een album heeft die in z’n eentje op zo’n jonge leeftijd in elkaar gezet, maar ik ben er bang voor .

Dat wist ik niet! Maar blijven hopen en ik ga het gewoon bij elke post van werchter schreeuwen. In plaats van IK WIL SLAYER -> IK WIL KING KRULE!!

<div class="d4p-bbt-quote-title">juw wrote:</div>
The bots was package deal met blur verzorgde hun voorprogramma
icon_wink.gif
Ik hoop dat het waar is hoor wat een album heeft die in z’n eentje op zo’n jonge leeftijd in elkaar gezet, maar ik ben er bang voor .

Dat wist ik niet! Maar blijven hopen en ik ga het gewoon bij elke post van werchter schreeuwen. In plaats van IK WIL SLAYER -> IK WIL KING KRULE!!

IK WIL SLAYER

Oke hier mijn lijstje dan:

Donderdag:
Main: Skrillex, Metallica, Placebo, Flogging Molly - Dropkick Murphys - The Wombats - Puggy - Boy and Bear

Barn: White Lies - Selah Sue - The Kooks - The Fray - Andy Burrows - Isbells

KlubC: Gesaffelstein - Kravinsky - Baauer - Nero - Noisia - London Grammar

Vrijdag:
Main : Major Lazer - Arctic Monkeys - Linkin Park - Kasabian - Foster The People - School is cool

Barn: Noel Gallagher - Jack Johnson - Kodaline - Volcano Choir - The Naked And The Famous

Klub C: Ellie Goulding
- The Avett Brothers - The Neighbourhood - Crystal Fighters - Tom Odell - Buffalo Tales

Zaterdag:
Main: Deadmau5 - Pearl Jam - The Black keys - Jack White - Modest Mouse - De Staat

Barn: Interpol - Pixies - Imagine Dragons - The Weeknd - Alex Clare - Earl Sweatshirt

Klub C: Disclosure - Agnes Obel - Bastille - Young The Giant - James Vincent Mcmorrow - Circa Waves

Zondag:
Main: Kings Of Leon - Snow Patrol - Florance And The Machine Franz Ferdinand- Babyshamples - The lummineers - Saint Raymond -

Barn: Stromae - Foals - MGMT - Tallest Man On Earth - Passanger - Metronomy - Birdy

Klub C: Macklemore - C2C - Duck Sauce - Camo And Krooked - Danny Brown - De Jeugd Van Tegenwoordig

Zoiets haha

Er is nog plek zie ik nu doe daar: Cage The Elephant , Matt Borby , Sam Smith, SBTRKT , Zedd, Royskopp and Robyn, Chvrches bij.

Matige nieuwe bekendmakingen, maar ik geef de hoop niet op. Misschien is dit een realistisch beeld van de line-up? (met een beetje hoop vanuit mezelf haha) Ik heb de hele lijst geruchten erin verwerkt op Arsenal en Alice In Chains na, die kreeg ik nergens meer tussen:

Donderdag<br>
Main: Skrillex, Metallica, Placebo, The Kooks, The Wombats, Dropkick Murphys, Mando Diao<br>
Barn: Foals, Warpaint, The Weeknd, Andy Burrows, Matt Corby, King Krule<br>
KBC: Royskopp & Robyn, Disclosure, Baauer, Caribou, Flume, Chance The Rapper, Sam Smith

Vrijdag<br>
Main: Arctic Monkeys, Linkin Park, Kasabian, Empire Of The Sun, Jack Johnson, The Lumineers, Flogging Molly<br>
Barn: Ellie Goulding, Miles Kane, John Newman, Foster The People, The Naked & Famous, Temples<br>
KBC: Fatboy Slim, Sub Focus, Crystal Fighters, A$AP Rocky, Childish Gambino, George Ezra

Zaterdag<br>
Main: Chase & Status, Pearl Jam, The Black Keys, Fall Out Boy, Panic! At The Disco, Triggerfinger, Bastille<br>
Barn: Interpol, Pixies, Imagine Dragons, The Horrors, Young The Giant, Fuck Buttons<br>
KBC: Calvin Harris, Zedd, SBTRKT, James Vincent McMorrow, Chvrches, Bakermat, School Is Cool

Zondag<br>
Main: The Prodigy, Kings Of Leon, Franz Ferdinand, Macklemore & Lewis, Babyshambles, Sky Ferreira, White Lies<br>
Barn: Stromae, MGMT, Cage The Elephant, Earl Sweatshirt, Agnes Obel, Birdy<br>
KBC: Gesaffelstein, Kavinsky, Metronomy, The Fray, Passenger, London Grammar, Ella Eyre

Dikgedrukt is natuurlijk al bekendgemaakt!

Wauw als dit uitkomt, dan is de Muse-misser alweer driedubbel goedgemaakt! Ik wil zelf alleen nog heel graag Paolo Nutini zien. Van de namen die je noemt vind ik eigenlijk alles goed, denk alleen dat er nog wel wat meer metal/rock tussen zit en dat Linkin Park, Chase&Status en Calvin Harris sowieso niet gaat gebeuren al hoop ik echt ENORM op.

Waarom staat Disclosure trouwens niet bij de geruchtenlijst? Staan ook op Mains Sqaure, een betere aanwijzing is er bijna niet...

Zijn er buiten de bekendmaking nog leuke feitjes naar boven gekomen? Er komen nu zlefs voor mij echt teveel pagina's bij xd

Dag allemaal,

Ik heb even een vraagje, ik volg dit topic nu al evn en het leek mij of jullie alle laatste nieuwtjes en zo weten. Ik ga naar Rock Werchter, en ik ben superfan van Blink-182. Maken ze grote kans, kleine kans of totaal geen?

Merci!

Users who are viewing this thread