Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
Als je iets hebt om het te bewijzen, dan zal ik je natuurlijk geloven. Maar ik kan ook wel dingen gaan roepen zonder enig bewijs. Verder lijkt het me wek een logische zet om Pearl Jam op Werchter te zetten, dus ik geloof zeker wel dat zij er zullen staan.

Dit forum heeft geen mogelijkheid tot PB, kunt denk ik beste http://festileaks.com/contact/ gebruiken ;)

Daft Punk heeft wel al eens op Glastonbury gestaan in de jaren '90, in principe kunnen ze dus al niet meer als Glasto-headliner.

Maar Gloeilamp heeft gelijk: we zouden ons moeten beperken tot de namen waarvan we op zijn minst aanwijsbaar kunnen zeggen dat ze volgende zomer gaan touren. En dan moeten de namen met bevestigde tourdata in juni/juli voorop komen als iemand 'verwachte affiche'-lijstjes gaat maken. Anders kan ik hier ook Daft Punk - Eminem - AC/DC - Foo Fighters gaan roepen 'tot het tegendeel bewezen is'.

@Joske
Ik vind dat Foo Fighters best een reeële kans maakt, in ieder geval meer dan de andere namen die je noemt. Met een nieuw album in de maak en de eerste liveshows in Mexico aangekondigt, lijkt het mij sterk als ze niet doortouren naar Europa komende zomer. Ik zeg niet dat het zeker is, maar we hebben echt wel reden ze te overwegen. Ook Daft Punk zou mij niet heel veel verbazen, maar die argumenten zijn veel zwakker. AC/DC en Eminem zou inderdaad echt wishful thinking zijn. Wat die laatste betreft niet direct mijn wish trouwens, maar je snapt me wel.

Bij Foo Fighters is de kans inderdaad reëler dat ze deze zomer touren, maar ik moest aan 4 namen zonder concrete info geraken! En het is ook zo dat het nieuwe album pas in februari-maart opgenomen zou worden, wat impliceert dat het album niet voor de zomer uit is. Dus dat kan net zo goed Werchter 2015 worden.

Het is niet dat ze Foo Fighters ook echt nodig hebben voor een knaller van een editie: Arctic Monkeys/The Prodigy - Pearl Jam - Metallica - Muse (exclusieve show) is een heel realistische line up waarvoor vele Europese festivals zouden moorden. Zeker als je daaronder nog namen als QOTSA en Placebo gaat bijgooien.

Helemaal mee eens, ik zou er ook voor tekenen! Of Linkin Park natuurlijk, maar dat is nu eenmaal mijn dingetje.

heel leuk dat pearl jam zou komen maar ik wil eerst een bevestiging zien i.p.v te zeggen dat je je bron niet kan vermelden

Dan ga ik zonder bron bevestigen dat Oasis toch een reunie doet. Ik wil je graag geloven, maar zonder bron gaat dat niet gebeuren.

Ik post het even in en druk bezocht topic maar de homepagina van de site is bij mij al een tijdje ''Suspended Domain'', en er verschijnt de volgende boodschap ''This account has been suspended.
Either the domain has been overused, or the reseller ran out of resources.'' Iemand een idee wat dit is of heeft iedereen dit?

Had ik gister ook vlak na de RaR bekendmaking, volgens mij was er teveel verkeer naar de website (ligt wel snel plat moet ik zeggen xD) Raar dat jij die melding nog steeds krijgt.

Denk dat het iets is als Metallica, Pearl Jam, Muse(ze doen 1 festival in europa, Uk festivals kan wel, maar een EU festival keertje weer is misschien beter) & Arctic Monkeys
Kan er ook naast zitten, maar denk dat RW en Pinkpop wel beetje hetzelfde hebben dit jaar (2 dezelfde headliners PJ en AM)

Denk dat het iets is als Metallica, Pearl Jam, Muse(ze doen 1 festival in europa, Uk festivals kan wel, maar een EU festival keertje weer is misschien beter) & Arctic Monkeys<br>
Kan er ook naast zitten, maar denk dat RW en Pinkpop wel beetje hetzelfde hebben dit jaar (2 dezelfde headliners PJ en AM)

Kijk met jou kan ik het vinden. Dit is precies het lijstje dat ik ook verwacht.

Nog niks op twitter of facebook, met een beetje geluk hebben we deze week nog een aankondiging binnen :D

Metallica komt begin volgende week met meer data, RaR dinsdag met nieuwe namen. Lijkt me idd dat we deze week of begin volgende week eindelijk wat krijgen!

Trouwens: die ijsberg als achtergrond op de Rock Werchter site, zou dat een tipje kunnen zijn? Ik heb zelf geen idee hoor, maar misschien ziet iemand anders er iets in. Of niet :p

http://www.rockwerchter.be/coming-soon/

Haha daar zeg je me wat! Ik merk dat ik nu heel aan het zoeken ben naar een tipje van de sluier. Maarja, we zullen het snel genoeg weten.

Users who are viewing this thread