Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
we noemen gewoon kanshebbers hoor, het is niet dat we denken dat al deze namen komen eh, metalicca, AM, LP, Foo Fighters, Pearl jam, The Offspring, Qotsa. dit is niet mogelijk

we noemen gewoon kanshebbers hoor, het is niet dat we denken dat al deze namen komen eh, metalicca, AM, LP, Foo Fighters, Pearl jam, The Offspring, Qotsa. dit is niet mogelijk

Tuurlijk is dit niet mogelijk. The Offspring en Linkin Park op een festival, wie gaat daar nu nog naar kijken?

@mynoseknows Daar heb je zeker gelijk in hoor, zo heeft elk festival wel een paar missers omwille van gegronde redenen. Alleen denk ik dat dat voor Werchter Linkin Park zal zijn, en als ze echt pech hebben eventueel Pearl Jam.

@Joske Ik zei het even dat het niet mogelijk was en ik zou The Offspring en Linking Park wel gaan kijken hoor, en waarom pech bij pearl jam?

Ik zal me eens bezig houden met The Barn, hier het lijstje wat ik er van verwacht:

Dag 1:
Andy Burrows - Isbells - The Avett Brothers - Bombay Bicycle Club - Ed Sheeran - Yeah Yeah Yeahs - Noel Gallagher

dag 2:
Little Green Cars - Volcano Choir - Tallest Man On Earth - The Wombats - Foster The People - The Kooks - Pixies

dag 3:
Half Moon Run - Kodaline - Tom Odell - The Maccabees - Hurts - Selah Sue - Interpol - White Lies

dag 4:
Little Dragon - James Vincent Mcmorrow -The Neighbourhood - Band Of Skulls - Simple Minds - Puggy - Foals - Franz Ferdiand

Denk dat dit een zeer reële Barn line up is. Of niet soms?

Ik zal me eens bezig houden met The Barn, hier het lijstje wat ik er van verwacht:

Dag 1:<br>
Andy Burrows – Isbells – The Avett Brothers – Bombay Bicycle Club – Ed Sheeran – Yeah Yeah Yeahs – Noel Gallagher

dag 2:<br>
Little Green Cars – Volcano Choir – Tallest Man On Earth – The Wombats – Foster The People – The Kooks – Pixies

dag 3:<br>
Half Moon Run – Kodaline – Tom Odell – The Maccabees – Hurts – Selah Sue – Interpol – White Lies

dag 4:<br>
Little Dragon – James Vincent Mcmorrow -The Neighbourhood – Band Of Skulls – Simple Minds – Puggy – Foals – Franz Ferdiand

Denk dat dit een zeer reële Barn line up is. Of niet soms?

Veel namen die ik ook in mijn lijstje had staan, dus ik ben het voor het grootste gedeelte met je eens. Ik denk echter dat we White Lies eerder op het hoofdpodium zullen zien, en dat Interpol headliner zal zijn in The Barn. Voor Franz Ferdinand hetzelfde. Volcano Choir zou ik ook een hogere spot in The Barn geven. Verder een mooi en reëel lijstje.

Mijn gedeeltelijke voorspelling zoals het er nu voorstaat, en zonder de lat te hoog te leggen:
Headliners: Pearl Jam, Arctic Monkeys, QOTSA, Metallica(vooruit dan)
Enkele subs: Kasabian, Franz Ferdinand, Chase & Status, Dropkick Murphys, Black Keys(hoog gegrepen), Placebo, Justice(??), Rudimental.

Qotsa als headliner ja, helaas...

@LuudGoossens ik vind Foals meer materiaal voor overdag op de Mainstage. Interpol, Franz Ferdinand en White Lies zie ik niet in the Barn staan, maar dat is al gezegd. The Kooks neig ik ook meer naar mainstage opvulling

The Kooks stonden in 2012 ook in The Barn, toen als afsluiter. Geen nieuw materiaal dus Luud heeft gewoon een logische positie aan hun gegeven. In mijn ogen een realistische plek voor die band.

Denk dat je subs helemaal verkeerd ziet dan, Justice rudimental en Chase & Status zijn bij lange na geen sub. Enkel Chase and status als afsluiter, alleen zie die ook eerder Klub C afsluiten omdat ze niet aan populariteit hebben gewonnen, zelfde voor Justice. Denk dat Deadmau5, The Prodigy, Major Lazer, Skrillex en The Chemical Brothers in aanmerking komen om Mainstage af te sluiten.

Franz Ferdinand gaat nog geen sub zijn, verwacht ze op de zelfde spot als Bloc Party vorig jaar, (@gloeilam) dat experiment heeft goed uitgepakt en denk dat ze dat ook met Franz Ferdiand gaan doen. Ook moet je bedenken Vulcano Choir is geen Bon Iver he.. Veel minder populair en bekend. Bon Iver zou The Barn headline, Vulcano Choir zal ergens in de middag tegen de avond spelen.

Dropkick Murphys zullen ook zeker geen headliner zijn en The Black Keys zullen ook niet te groot zijn voor de sub headline spot. in 2012 hebben ze Pukkelpop als subheadliner gedaan, en zijn in die tijd wel wat gegroeid, maar niet een zo gek veel. Dus ze zullen nu een mooie passende plek op de Main krijgen. Dus eigenlijk zie ik alleen Placebo en Black Keys als kanshebbers voor de sub die jij noemt. Verwacht namelijk ook Kasabian een plek daar voor.

@mynoseknows
Ik ga er nog steeds vanuit dat Werchter wel de uitverkorene is voor de exclusieve festivalshow van Muse, wat ik ervan begrijp zijn er daarvoor nog 3 reële opties open en heeft Werchter daarvan de beste kaarten ivm centrale ligging in West-Europa en de goede betrekkingen tussen de Werchter organisatie en Muse.

Ik zie Deadmau5 en Skrillex niet echt festivals doen dit jaar, en zo wel vrees ik dat ze Rock Werchter overslaan. Ik persoonlijk vind Major Lazer geen subheadliner. Ze werden afgelopen jaar zo ongeveer als opvulmateriaal gebruikt. Inderdaad, rudimental is misschien geen sub, Steve Aoki lijkt me wel een logische vervanger(is een Dj die veel festivals doet). Verder is Black Keys in mijn mening groot genoeg om te subben, maarja. Over Vulcano Choir heb ik niks gezegd toch?

Denk dat je subs helemaal verkeerd ziet dan, Justice rudimental en Chase & Status zijn bij lange na geen sub. Enkel Chase and status als afsluiter, alleen zie die ook eerder Klub C afsluiten omdat ze niet aan populariteit hebben gewonnen, zelfde voor Justice. Denk dat Deadmau5, The Prodigy, Major Lazer, Skrillex en The Chemical Brothers in aanmerking komen om Mainstage af te sluiten.

Franz Ferdinand gaat nog geen sub zijn, verwacht ze op de zelfde spot als Bloc Party vorig jaar, (@gloeilam) dat experiment heeft goed uitgepakt en denk dat ze dat ook met Franz Ferdiand gaan doen. Ook moet je bedenken Vulcano Choir is geen Bon Iver he.. Veel minder populair en bekend. Bon Iver zou The Barn headline, Vulcano Choir zal ergens in de middag tegen de avond spelen.

Dropkick Murphys zullen ook zeker geen headliner zijn en The Black Keys zullen ook niet te groot zijn voor de sub headline spot. in 2012 hebben ze Pukkelpop als subheadliner gedaan, en zijn in die tijd wel wat gegroeid, maar niet een zo gek veel. Dus ze zullen nu een mooie passende plek op de Main krijgen. Dus eigenlijk zie ik alleen Placebo en Black Keys als kanshebbers voor de sub die jij noemt. Verwacht namelijk ook Kasabian een plek daar voor.

Ik denk dat de organisatie zeker een fout begaat als ze Franz Ferdinand in The Barn programmeren. Ik heb de band dit jaar op Sziget en Pukkelpop gezien en het was beide keren echt genieten. Ze hebben een stel hits waar genoeg andere bands voor zouden moorden en die het op een festival geweldig doen. Ik zie hen wel op het hoofdpodium staan rond 18:00 ofzo.

Volcano Choir is minder bekend dan Bon Iver inderdaad, maar hebben een geweldige plaat uitgebracht en zijn alsmaar bekender aan het worden. Ik zou hen ook rond 20:00 programmeren in The Barn. Het zou ook echt geweldig zijn als de organisatie hen weet binnen te halen.

Ik zie Deadmau5 en Skrillex niet echt festivals doen dit jaar, en zo wel vrees ik dat ze Rock Werchter overslaan. Ik persoonlijk vind Major Lazer geen subheadliner. Ze werden afgelopen jaar zo ongeveer als opvulmateriaal gebruikt. Inderdaad, rudimental is misschien geen sub, Steve Aoki lijkt me wel een logische vervanger(is een Dj die veel festivals doet). Verder is Black Keys in mijn mening groot genoeg om te subben, maarja. Over Vulcano Choir heb ik niks gezegd toch?

Major Lazer is echt verschrikkelijk populair man, kom op zeg. Klub C was echt veel te vol, en op Pukkelpop braken ze het hoofdpodium ook af. Als ze komen zouden die zo de Main Stage af kunnen sluiten.

Users who are viewing this thread