Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
Wacht, een lyric van Muse is weer; GLACIERS melting in the dead of night. Dit is wel echt duidelijk een gletsjer. Het zou me niks verbazen als dit een verwijzing is naar Muse en AM, die dan samen of vlak na elkaar aangekondigd worden

Ik dacht, laat ik eens checken waarom die Stromae overal word gezien als zo'n grote naam. Dat Papaoutai is nog een lekker nummertje ook! Veel beter dan vervelende hitje van een paar jaar terug. Mag best op Werchter langskomen als het hele album zo leuk is, meevallertje.

Al hun namen echt niet. De vier headliners is wat we kunnen verwachten

Hoezo kunnen we dat dan verwachten? Rock Werchter maakt eigenlijk nooit in een klap alle headliners bekend geloof ik. Ik denk dat ze dat weer gaan spreiden.

Als ze weer gaat spreiden waarom hebben ze nog niks bekent gemaakt? Ze konden toch vast wel 1 headliner bekent maken.

@Gloeilamp het album is zeker niet slecht. Allemaal beetje dezelfde stijl, maar Papaoutai is idd niet slecht. Wat betreft die ijsberg kun je nog eindeloos doorspeculeren, maar als het al iets betekent, is dat waarschijnlijk dat binnenkort het 'topje van de ijsberg' bloot gaan leggen: 4 headliners. Ik zie Stromae er wel staan, het is tenslotte een belg en dit jaar zal zijn debuut worden op het festival terrein, dus waarom niet... Afsluiter in Klub C ofzo. Boys Noize van vorig jaar leek me trouwens ook vet. Zeker wel chille muziek, als je een beetje van het genre houdt. Helaas stond ik toen bij Blur dus niet live gezien...

Waarom wel? Het duurt nog hartstikke lang voordat het festival begint. In 2012 en 2013 was het gewoon vroeger dan normaal. In 2011 kregen we de eerste namen ook eind november als ik me niet vergis. Bij alle festivals lijkt het wat langer te duren, misschien omdat het moeilijker is om headliners te vinden?

@Gloeilamp ik heb het over de periode van nu t/m kerst. Dan worden de headliners bekendgemaakt wss, en daarna duurt het nog een paar maanden denk ik voor we de eerstvolgende grote groep namen krijgen. Ik had het niet over één dag ;). Website is under construction heeft ook gewoon te maken met nieuwe opmaak enzo. Rock werchter heeft ieder jaar een nieuwe site

Major Lazer zou ik echt heel vet vinden. Niet omdat het zo'n goede muziek is, maar gewoon omdat het een dik feest is. Ik hoop dat ze dan wel Main staan want ik stond dit jaar op de rand van de tent en had nog 1/3 van t publiek achter me. Mooi om een keer mee te maken, maar niet heel prettig.

Ik kreeg vorig jaar mijn Werchter kaartje voor kerst, ze zouden stom zijn als ze dit nu niet weer mogelijk maken (alhoewel als t weer uitverkoopt maakt dat geen reet uit)

Maandag lijkt me niet verkeerd, misschien zelfs aankomende vrijdag nog wel. Ben ook wel benieuwt wanneer Roskilde met z'n namen komt, die hebben ook altijd wel wat leuke headliners die ook op RW kunnen staan.

Ik denk ook nu maandag mits metalicca zijn tourdata maandag ook geeft en ik er bijna zeker van ben dat ze komen verwacht ik dat RW maandag 2 a 3 headliners inclusief metalicca ( denk ik ) en 2 sub headliners en dan nog wat klub c en
barn namen ( 5 a 10 )

Ik hoop heel erg op donderdag of vrijdag, het heeft me echt wel lang genoeg geduurd. Ik ben ook echt heel erg benieuwd met wat ze zullen komen, één headliner, een paar headliners of een groepje namen waaronder een/twee headliners. Ik hoop heel erg op het laatste.

Daarnaast is Daughter echt niet te missen dit jaar. Hopen dat ze een plekje op Werchter krijgen in The Barn. Daarnaast zouden Sky Ferreira en Pissed Jeans ook mooie namen zijn. Geen idee of die touren of niet, maar allebei een nieuwe plaat die goed ontvangen is.

Voor kerst zijn de grootste namen er sws wel, en met zo'n verwachtingen raakt het toch wel uitverkocht(als de verwachtingen tenminste (deels) waargemaakt worden). Ik las pas volgensmij dat Roskilde plande voor kerst namen bekend te maken, maar dat weet ik niet zeker. Het lijkt me wel sterk dat Rock Werchter zijn site 4 dagen uit de lucht houdt. Pissed Jeans zou zo lomp vet zijn. Ze touren nog tot februari dit jaar dacht ik. British India heeft ook een nieuwe plaat, die lekker luistert. Ik heb alleen geen idee of die gaan touren...

Geweldige band he! Dat zou Werchter in een klap echt geslaagd maken, ik zou het ook erg op prijs stellen als de organisatie zo'n band zou binnenhalen. Een van die tenten gaat echt ontploffen dan.

Ik ga British India ook eens checken, die ken ik nog niet ;)

Users who are viewing this thread