Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
Het kan best een hint zijn, maar met alle reële headliners is wel iets met sneeuw of een berg te bedenken. Geef een willekeurige artiest en ik verzin er iets bij... Arctic Monkeys zou als enige echt voor de hand liggen, maar ik neem aan dat ze voor die naam niet hoeven te hinten...

@gloeilamp, jij kan daar niets aan doen, het gebeurt wel eens, maar meestal is het dan in een geposte foto op sociale media ofzo. Maar mensen zijn hier niet eens naar hints aan het zoeken, ze proberen gewoon elk gerucht dat al bestaat aan die foto te koppelen. Gewoon weg zot. Of daft, zoals Engelsen het zeggen. DAT IS HET, DAFT PUNK.

(sorry)

Inderdaad, door al die reacties (vooral die van Muse en Maiden) had ik het idee een beetje bespot te worden :p Blijkbaar menen ze het dus toch serieus. Maar dat wat jij daar nu noemt zal weleens heel goed waar kunnen zijn! ;-) We zijn eruit, het is Daft Punk! :D

Ik wil niet lullig doen hoor maar zijn jullie blind? Al die witte strepen op de foto kan maar 1 ding betekenen: THE WHITE STRIPES! xD

Maar de namen zullen volgende week wel komen als Metallica z'n volgende namen bekend maakt :)

ice cube :p of het verwijst naar het festival snowbombing, the prodigy komt daar net als the chemical brothers

Ik wil niet lullig doen hoor maar zijn jullie blind? Al die witte strepen op de foto kan maar 1 ding betekenen: THE WHITE STRIPES! xD

Maar de namen zullen volgende week wel komen als Metallica z’n volgende namen bekend maakt
icon_smile.gif

Dit denk ik ook. De organisatie heeft waarschijnlijk nog wat laatste dingen moeten regelen met Metallica, althans dat is wat ik op de site van de band lees.

Dat zou natuurlijk een erg grote naam zijn, en als ze komen ga ik ook zeker kijken. Een wat hardere headliner zorgt toch altijd voor een geweldig feestje op de weide. Dat was in 2012 zo met Pearl Jam, en in 2013 met Rammstein. Hoe vet zou het zijn als we nu nog een echte gitaarband zouden krijgen in de vorm van Pearl Jam/QOTSA. Ik begin wel heel erg benieuwd te worden naar de eerste namen merk ik :D

http://festileaks.com/2013/11/rock-werchter-heeft-pearl-jam-binnen-en-vangt-bot-bij-david-bowie/

David Bowie zag ik niet aankomen, jammer als dat niet gelukt is. Dat zou toch een geweldige naam geweest zijn!

Ach, ik ben niet zo'n Bowie-fan. Met Pearl Jam daarentegen zou ik wel blij zijn, maar dat was natuurlijk ook wel te verwachten. En uit het Pinkpopforum begrijp ik dat een Franse radiopresentator ons Metallica belooft heeft, dus laten we hopen dat ook hij gelijk heeft.
Edtit: eerlijk is eerlijk, het zou wel een mooie naam voor op het affiche zijn, daar heb je gelijk in.

Bron was dus toch wel betrouwbaar, jammer van David Bowie maar Pearl Jam is natuurlijk geweldig. We komen zo erg dichtbij de monster line-up Pearl Jam, Muse, Metallica en Arctic Monkeys :)

En om mij nog maar eens in de volstrekt zinlose ijsberg-is-een-tip-discussie te mengen: ik denk dat het op AC/DC wijst, met hun 'Black Ice' een duidelijke ZWART-witte IJSberg. Of de Stones, met 'Paint it, Black' en een ZWART-witte foto. Of Nirvana, omdat Kurt Cobain in 'Where did you sleep last night' zingt: "I'm going where the cold wind blows", wat erop zou kunnen wijzen dat hij naar een ijsberg gaat. Ow wacht. Kurt is dood. Shit.

Nou Metallica en Pearl Jam dus bijna zeker, als de bronnen kloppen. Ook gok ik vrijwel zeker op een enorme verassing, gezien ze ook Bowwie hebben geprobeerd. Heel erg benieuwd naar wat dat gaat worden, en nee ik denk niet dat Muse de klapper zal gaan zijn. Ook al gok ik ook dat die er zal staan, dan wordt het dus:

Pearl Jam
Metallica
Muse of Arctic Monkeys
en ???

Nou Metallica en Pearl Jam dus bijna zeker, als de bronnen kloppen. Ook gok ik vrijwel zeker op een enorme verassing, gezien ze ook Bowwie hebben geprobeerd. Heel erg benieuwd naar wat dat gaat worden, en nee ik denk niet dat Muse de klapper zal gaan zijn. Ook al gok ik ook dat die er zal staan, dan wordt het dus:

Pearl Jam<br>
Metallica<br>
Muse of Arctic Monkeys<br>
en ???

Een onverwachte klapper zou natuurlijk geweldig zijn! Jammer dat Bowie niet gelukt is, dat is toch een van mijn helden. Met Muse zouden ze natuurlijk ook al een dikke exclusieve naam binnenhalen, en Pearl Jam en Metallica zijn ook niet de kleinste headliners. Arctic Monkeys lijkt me daardoor een logische vierde, en wat goedkopere headliner. Ik hoop heel erg met je mee, maar de organisatie zou dan wel erg diep in de buidel hebben getast voor die 40e editie. Als dit klopt natuurlijk.

Zal wel Metallica zijn , er is een script op de website van RW die fade to black gebruikt voor de foto ???

ik bedoel als je op de website komt gebruiken ze een script die de foto vertoond van wit naar zwart, fade to black , is maar een gok
laatste weken veel camions op en af het festival plein, woon er 3 km vanaf en volgend jaar vier ik mijn 30 ste jaar rock werchter festival bezoeker :-)

Hoop dat Werchter Muse kan vastleggen, zal een belangrijke rol spelen in mijn beslissing iig :P. Wat heeft fade to black foto te maken met Metallica btw?

Hoop dat Werchter Muse kan vastleggen, zal een belangrijke rol spelen in mijn beslissing iig
icon_razz.gif
. Wat heeft fade to black foto te maken met Metallica btw?

Dat is natuurlijk een nummer van Metallica. Maar goed, zo kunnen we wel door blijven gaan..

<div class="d4p-bbt-quote-title">LuudGoossens wrote:</div>

Pearl Jam<br><br>
Metallica<br><br>
Muse of Arctic Monkeys<br><br>
en ???

Een onverwachte klapper zou natuurlijk geweldig zijn! Jammer dat Bowie niet gelukt is, dat is toch een van mijn helden. Met Muse zouden ze natuurlijk ook al een dikke exclusieve naam binnenhalen, en Pearl Jam en Metallica zijn ook niet de kleinste headliners. Arctic Monkeys lijkt me daardoor een logische vierde, en wat goedkopere headliner. Ik hoop heel erg met je mee, maar de organisatie zou dan wel erg diep in de buidel hebben getast voor die 40e editie. Als dit klopt natuurlijk.

Inderdaad. 40e editie is toch wel wat... hoop zo dat het PJ, AM, Muse en Metallica is! zou echt perfect zijn. ook al zal het niet echt goedkoop zijn allemaal... Bowie had helemaal fantastisch geweest natuurlijk. maar ze hebben dat geprobeerd, maar weet bijna zeker dat hij zeker niet komt. touren ligt niet echt in de planning van Bowie.

<div class="d4p-bbt-quote-title">Gloeilamp wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>LuudGoossens wrote:</div><br>

Pearl Jam<br><br><br>
Metallica<br><br><br>
Muse of Arctic Monkeys<br><br><br>
en ???

Inderdaad. 40e editie is toch wel wat… hoop zo dat het PJ, AM, Muse en Metallica is! zou echt perfect zijn. ook al zal het niet echt goedkoop zijn allemaal… Bowie had helemaal fantastisch geweest natuurlijk. maar ze hebben dat geprobeerd, maar weet bijna zeker dat hij zeker niet komt. touren ligt niet echt in de planning van Bowie.

Hey, een naamgenootje! ;)

Inderdaad, het nieuws dat Werchter met hem heeft gesproken kwam ook heel onverwachts. Ik hoop heel erg op een naam die niemand aan zag komen en wat toch een fantastische naam is. Bowie was echt heel, heel erg vet geweest. En ik denk inderdaad dat Werchter die 40e editie niet zomaar voorbij laat gaan.

Users who are viewing this thread