Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
Ja idd. British India is wel compleet andere muziek, maar ik dacht ik doe een toevoeging aan onbekendere bandjes met een nieuwe plaat ;). In het kader Pissed Jeans: No Age heeft ook een nieuwe plaat. Ik hoop iig dat ze weer wat hebben staan dat niet al te bekend is. Iets in de richting van Fidlar vorig jaar...

Precies, dat hoop ik dus ook. Youth Lagoon en Twin Forks waren ook redelijk onbekend. Ik hoop dat Rock Werchter dit soort namen ook weer gaat boeken. Een stuk of 5 van die namen en ik ben al blij :D

Inderdaad!! Altijd leuk om wat nieuws te zien. Hoe zit het trouwens met Cage the Elephant? Daar hoor ik helemaal niks van. Die zouden wel een leuk plaatsje kunnen invullen in the barn. Ik heb me er niet in verdiept dus ik heb geen idee, maar ze Hebben ook een toffe nieuwe plaat en ze hebben nog nooit op Werchter gestaan dacht ik.

Voor kerst zijn de grootste namen er sws wel, en met zo’n verwachtingen raakt het toch wel uitverkocht(als de verwachtingen tenminste (deels) waargemaakt worden). Ik las pas volgensmij dat Roskilde plande voor kerst namen bekend te maken, maar dat weet ik niet zeker. Het lijkt me wel sterk dat Rock Werchter zijn site 4 dagen uit de lucht houdt. Pissed Jeans zou zo lomp vet zijn. Ze touren nog tot februari dit jaar dacht ik. British India heeft ook een nieuwe plaat, die lekker luistert. Ik heb alleen geen idee of die gaan touren…

Daar zeg je me eens wat, dat is inderdaad onwaarschijnlijk. Toch hebben ze nog steeds hun profielfoto op twitter niet aangepast naar 2014. Ik zou zeggen dat we vrijdag in ieder geval één naam hebben. Als het Muse is, mama mia

Hmmm ik ben dat jaar pas Werchter bezoeker geworden, ik weet niets van de geruchtenmolen van dat jaar...

Oh dat wist ik ook niet. Ik hoop niet dat dat slecht nieuws is voor dit jaar. Het kan toch geen twee weken meer duren?

Virginmarys wellicht in The Barn/Klub C? Dit jaar een supervet debuutalbum uitgebracht, ik heb ze op Appelpop live gezien, dat was toch best een feestje! Lekker om de dag mee te beginnen ofzo, net als Palma Violets op de Pinkpopzaterdag :)

Oh dat wist ik ook niet. Ik hoop niet dat dat slecht nieuws is voor dit jaar. Het kan toch geen twee weken meer duren?

Ik hoop het ook niet. Al was er toen geen aankondiging dat de namen snel zouden komen (nu wel in de URL). Dus ik verwacht binnenkort wel de eerste namen :)

Virginmarys zijn inderdaad geweldig. Geen twijfel dat er dit jaar weer wat leuke nieuwe bands tussen zitten, maar ze zullen toch keuzes moeten maken. Niemand iets over Cage the Elephant?

Wacht ik bedenk me net nog een mogelijke verwijzing naar de ijsberg: COLDplay. Ze zijn allemaal vergezocht, maar ik ben ervan overtuigt dat het wel een aanwijzing is. Alleen is er voor iedere band wel iets te verzinnen waarschijnlijk.

Bands die iets met de ijsberg te maken kunnen hebben:

-ARCTIC Monkeys
-COLDplay
-SNOW Patrol
-Muse (Supermassive Blackhole lyrics: glaciers melting in the dead of night)
-RHCP (SNOW (Hey yo))
-Iron Maiden (In de bergen is vaak IRON te vinden)
Vul maar aan als je nog iets weet. Een link naar Pearl Jam kan ik niet vinden.

ja maar zo kun je over alles wel wat verzinnen, in Jeremy zingt Pearl Jam ook iets over mountain tops in de eerste regel..

Jezus mensen, doe toch eens gewoon? Die ijsberg is gewoon versiering...

En er zullen tussen nu en eind volgende week wel namen komen: zoals ik al gezegd heb komen RaR, Benicassim en T in the Park begin december met namen, en Metallica kondigt nog meer Europese data aan volgende week.

Klopt, stom eigenlijk dat ik daar niet op kwam... Maar dat het een aanwijzing is staat voor mij vast. En dan denk ik eerder aan de eerste 2 namen, of Muse omdat het niet echt een berg is maar een gletsjer...

Hoppaaa dan is Jimi Hendrix bij deze bevestigd. In Voodoo Child komt toch duidelijk het woord Mountain naar voren. Een beetje dromen mag, en gezonde speculatie is ook niet verkeerd, maar hou alsjeblieft op met dat belachelijke ijsberggedoe :P. @Gloeilamp rond welke tijd was de site toen uit de lucht?

Hoppaaa dan is Jimi Hendrix bij deze bevestigd. In Voodoo Child komt toch duidelijk het woord Mountain naar voren. Een beetje dromen mag, en gezonde speculatie is ook niet verkeerd, maar hou alsjeblieft op met dat belachelijke ijsberggedoe
icon_razz.gif
. @Gloeilamp rond welke tijd was de site toen uit de lucht?

Dat weet ik niet meer precies. Ik ben er wel zeker van dat dat stukken eerder was dan dat het nu het geval is. RHCP, Florence and the Machine en Pearl Jam werden toen in een redelijk vroeg stadium bekendgemaakt namelijk.

IK SNAP HEM!

Queen heeft een nummer dat heet 'Coming Soon' !!! Oftewel, QUEEN KOMT HOLY SHIT!

Wacht ik bedenk me net nog een mogelijke verwijzing naar de ijsberg: COLDplay. Ze zijn allemaal vergezocht, maar ik ben ervan overtuigt dat het wel een aanwijzing is. Alleen is er voor iedere band wel iets te verzinnen waarschijnlijk.

Bands die iets met de ijsberg te maken kunnen hebben:

-ARCTIC Monkeys<br>
-COLDplay<br>
-SNOW Patrol<br>
-Muse (Supermassive Blackhole lyrics: glaciers melting in the dead of night)<br>
-RHCP (SNOW (Hey yo))<br>
-Iron Maiden (In de bergen is vaak IRON te vinden)<br>
Vul maar aan als je nog iets weet. Een link naar Pearl Jam kan ik niet vinden.
Dan zou het bij Iron Maiden eerder gaan over het nummer Run To the hills, als dat het gaat over ddat er iron in een berg te vinden is. Verder weet ik niet of het een aanwijzng is maar je zou bij bijna iedere band wel iets met bergen of sneeuw kunnen verzinnen als je lang genoeg nadenkt.

Dat er veel ijzer in de bergen is te vinden en dat het daarom Iron Maiden zou zijn is toch de grap van het jaar. Sorry dat ik hierover begon, maar er zijn wel eerder festivals geweest die op deze manier hinten naar een act.

@gloeilamp, jij kan daar niets aan doen, het gebeurt wel eens, maar meestal is het dan in een geposte foto op sociale media ofzo. Maar mensen zijn hier niet eens naar hints aan het zoeken, ze proberen gewoon elk gerucht dat al bestaat aan die foto te koppelen. Gewoon weg zot. Of daft, zoals Engelsen het zeggen. DAT IS HET, DAFT PUNK.

(sorry)

Users who are viewing this thread