Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
Ik vond trouwens ook dat Bloc Party vorig jaar gewoon een plek te laag stond. De tent barstte uit zijn voegen...

Ik hoop echt dat ze weer hetzelfde doen als in 2012 kwa dance acts, gewoon elke nacht een act tot 3uur ofzo laten spelen.

Major Lazer mag dan een tijdje bezig zijn, maar al het publiek van 16-20 ging daar afgelopen jaar heen omdat ze in 2013 een zomerhit hadden met 'Watch out for this'. Bovendien stonden ze alleen tegenover the Script. Alles wat niet fangirl is gaat dan inderdaad ergens anders heen. Ze mogen populair zijn, maar verwacht er minder van. excuseer

@Shaverion ja dat zou mooi zijn. Er is dit jaar sowieso een nachtpodium dus dat belooft zeker wat ;)
Als het formaat acts dan ook nog hetzelfde zou zijn...

Major Lazer mag dan een tijdje bezig zijn, maar al het publiek van 16-20 ging daar afgelopen jaar heen omdat ze in 2013 een zomerhit hadden met ‘Watch out for this’. Bovendien stonden ze alleen tegenover the Script. Alles wat niet fangirl is gaat dan inderdaad ergens anders heen. Ze mogen populair zijn, maar verwacht er minder van. excuseer

En ondertussen hebben ze nog een dikke hit gescoord, en gaat het alsmaar beter met die gasten. Het was bij The Script ook erg druk, maar hoe druk het in KluB C was was bijna onverantwoord. Dat ging echt nergens over, en ik heb die tent nog nooit zo vol gezien. Ben ook snel weggegaan omdat het te druk was naar mijn idee. Daarnaast ging die tent helemaal los, van voren tot ver achterin. Als ze komen: Main Stage.

En what about Hardwell? Hij is natuurlijk net even een stapje hoger dan Deadmau5, Skrillex en Steve Aoki, maar niet veel (#1 vs. resp. #12, #11, #8 op Dj Mag top 100), hij brengt waarschijnlijk begin volgend jaar zijn eerste album uit en zal van de zomer dus druk aan het toeren zijn. Het zou een geweldige troefkaart zijn voor de, ik noem het nog maar eens, 40e jubileumeditie, het dubbele lustrum. Of is hij toch net een stapje te hoog als dance-afsluiter?

Lijkt mij eerlijk gezegd meer iets voor Tomorrowland. Maar ja, het is niet onmogelijk. Ik acht de kans klein.

Dat nachtpodium kwam toch niet bij nader inzien?
http://festileaks.com/2013/11/vernieuwd-festivalpark-werchter-groter-veiliger-en-comfortabeler/
Derde regel.

Watch out for this piekte op nummer zes. De twee singles daarna strandden op tip2 en zijn niet binnengekomen. Er zijn maar weinig artiesten die tegenwoordig twee hits achter elkaar scoren, en ik kan dit geen hits noemen... Verder vind ik ze ook geen koningen in hun Genre, wat Deadmau5 en bijvoorbeeld Netsky(die van tent ook naar Mainstage geplaatst werd) zeker weten wel zijn. Ik stond er vorig jaar tussen en het was inderdaad retedruk en een mooi feestje, maar ik vind ze gewoon bijlange na niet uniek genoeg om te subheadlinen. Misschien dat ze inderdaad wel een voornaam plaatsje krijgen vanwege naamherkenning en populariteit, daar geef ik je gelijk in.

@Gloeilamp
Tuurlijk, op Tommorowland is hij vrijwel zeker van de partij. Maar die verkopen sowieso wel dik uit, of Hardwell nou nog een Belgisch festival doet of niet, dus van daaruit zou hij het niet hoeven laten. Ik denk dat je op Werchter sowieso niet in het vaarwater van Tommorowland zit, hele andere doelgroep. En verder schat ik de kans ook niet hoog in, maar ik wilde de naam even genoemd hebben omdat ik die nog niet tegen ben gekomen hier...

Zou kunnen, maar voor dit jaar is hij te populair, en binnen een jaar of 5 is iedereen hem weer vergeten(het gaat hier over DJmag, alom bekend als een zuigrijtje). Verder lijkt hij me niet echt iemand voor Rockfestivals. Hij zal het wel weer houden bij Ibiza, tomorrowland en Ultra. Zonde van dat nachtpodium. Had zeker wel iets toegevoegd.

Watch out for this piekte op nummer zes. De twee singles daarna strandden op tip2 en zijn niet binnengekomen. Er zijn maar weinig artiesten die tegenwoordig twee hits achter elkaar scoren, en ik kan dit geen hits noemen… Verder vind ik ze ook geen koningen in hun Genre, wat Deadmau5 en bijvoorbeeld Netsky(die van tent ook naar Mainstage geplaatst werd) zeker weten wel zijn. Ik stond er vorig jaar tussen en het was inderdaad retedruk en een mooi feestje, maar ik vind ze gewoon bijlange na niet uniek genoeg om te subheadlinen. Misschien dat ze inderdaad wel een voornaam plaatsje krijgen vanwege naamherkenning en populariteit, daar geef ik je gelijk in.

Wat jij ervan vind maakt natuurlijk niets uit, hoe lullig dat misschien ook klinkt. Ik vind Netsky ook maar kutmuziek (en zeker geen koning), maar er is meer dan genoeg aandacht voor. Hetzelfde geldt natuurlijk voor Major Lazer. Bubble Butt en Bumaye zijn echt dikke hits die ieder festivalpubliek mee zullen krijgen. Ik vind Major Lazer ook geen topnaam, maar genoeg anderen vinden dat wel. Dat is belangrijker dan wat jij en ik vinden.

Netsky is zeker weten de koning van de Drum 'n Bass, maar ik zie dat je niet zo van die muziek houd dus daar zullen we het niet over hebben. Voor de rest heb je spijtig genoeg inderdaad gelijk

Ik zie zelf liever Deadmau5, The Prodigy of The Chemical Brothers. En ik heb niets tegen Netsky of Major Lazer hoor, want laat op de avond en met wat bier in mijn mik kan ik er best van genieten.

Van Netsky heb ik eerlijk gezegd geen idee of hij nog een keer komt. Ik gok van niet. Deadmau5 zou echt geweldig zijn. Major Lazer vind ik persoonlijk inspiratieloze rommelmuziek, maargoed, smaken verschillen nu eenmaal, en als de nodige alcohol gevloeid heeft is het op elke beat inderdaad goed djensen

Wauw ik raak best wel hyped up nu. Wat doet RW dit toch weer briljant. Die bergen zouden inderdaad ARCTIC Monkeys kunnen betekenen, ik denk dat het zeker wel iets betekent. Snow Patrol is natuurlijk ook logisch en de Peppers hebben Snow weer als nummer. Maar die laatste twee vind ik totaal niet logisch. Bovendien zou ik als ik Werchter was niet stoer gaan doen met AM, maar met Metallica, Muse of Pearl Jam.

Die persoon mag trouwens mij die bron wel mailen ([email protected]) als die gene dat wilt, dan geef ik wel aan of ie betrouwbaar is of niet.

Ik vind Muse de onzekerste naam, ik ga inmiddels uit van AM, QOTSA en Placebo. De rest van de namen wacht ik allemaal nog maar af. Om eerlijk te zijn ben ik met Muse al de gelukkigste man op aarde :P

Ik stond vorig jaar bij Bloody Beetroots, dat was ook best nice. Was tijdens Netsky dus was ook niet overdreven druk, die mogen van mij best wel weer terug komen (verwacht het alleen niet)

Users who are viewing this thread