Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
ja het album werdt verwacht in juni 2013 maar is niet gekomen, maar ik ben er zeker van dat ze een nieuw album hebben klaarliggen want ik had ze gezienop pkp 2013, er zit meer power in de album maar minder in de groep vind ik

ja ongeveer maar ik blijf ze goed vinden, ik zei gewoon even hoe ze life waren, liam is niet meer zo actief als ervoor

Werchter zal niet achterblijven met namen bekend maken lijkt mij. Rock Werchter heeft nog niks gezegd erover, maar ik zie net dat Studio Brussel op de Facebook zegt dat ze groot nieuws hebben straks. Toeval of zou het dan toch?

Edit; Lijkt helaas om iets anders te gaan.

Volgens mij is er een kans dat dit nieuws weleens kan zijn dat Stromae rock werchter 2014 zou afsluiten of toch zal komen. Hij staat vanavond in Club 69 van studio Brussel, dus misschien dat dit het grote nieuws is.

Wishfulthinking...

Eerste naam is Metallica!!

Here are a few dates to get you started: June 4, 2014 - Sonisphere Hamburg, June 6, 2014 - Rock Im Park, and June 8, 2014 - Rock Am Ring

Check FB

Zoals ik dit weekend al zei: deze en volgende week krijgen we een stormvloed aan namen voor de juni/juli-festivals!

Metallica en AM lijken me dan de eerste 2 headliners te zijn, met QOTSA als een sub. Benieuwd wat RaR zo meteen nog kan toevoegen.

Soww, ik ben er al lang niet geweest dus had wat bij te lezen haha! Goed bezig jongens!

Metallica zie ik bijna zeker op Werchter staan als ze op RaR staan, en ze hebben begin juli ook nog een show, dan zie ik ze zeker wel komen. Stromae zie ik ergens tegen het begin van de avond in Klub C staan, niet heel hoog dus en al helemaal geen afsluiten. Dat zullen ze dit jaar wel overlaten aan Disclosure, Steve Aoki, Deadmau5, Chase And Status en niet te vergeten en hier net gemeld The Prodigy. Denk dat die komt op de dag met Arctic Monkeys om samen de ticket verkoop te dragen.

Nu zal de bevestiging van Metallica niet lang meer uitblijven. Hopelijk/waarschijnlijk volgen dan Arctic Monkeys, QOTSA, Foo Fighters, Muse, Pearl Jam etc.

Pearl Jam zal er wel bij zitten denk ik. Ik hoop ook dat Bring Me The Horizon komt, die kunnen ze mooi doorsturen naar Werchter. Een spot als A Day to Remember in 2013 zou geweldig zijn.

Was lange währt, wird endlich (sehr) gut!
Ring und Park 2014 mit vier Assen.
Marathon mit Metallica, Kings Of Leon, Linkin Park und Iron Maiden.
Wir freuen uns auf 4 Tage Rock am Ring (05.-08. Juni 2014) und Rock im Park (06.-09. Juni 2014).
Vorzugspreis für Frühbucher vom 27. November bis 15. Dezember.

Denk Linkin Park en Metallica op Werchter. Kings Of Leon te snel, en denk niet dat Iron Maiden nu al komt na 2011, kunnen ze beter Metallica als grote metal naam neer zetten, die is langer geleden

Ha! Toch Linkin Park! Niet zo'n gekke gedachte after all :D Ben persoonlijk ook blij met Metallica, alleen Kings of Leon mag van mij wel wegblijven. Maar daar zal Muse wel voor in de plaats komen op Werchter.

Tegenvaller, en dus toch Linkin Park! Geen Hybrid Theory waarschijnlijk..

KoL hoeft van mij echt niet meer, en Iron Maiden heb ik al 2x gezien dus hoeft ook niet perse. Wel een tegenvaller dit..

Rock am Ring is altijd iets harder nog dan RW.. KoL kan volgens mij echt niet op RW (zou ik niet slim vinden van de organisatie) en Iron Maiden was in 2011 al geen headliner meer.. Metallica bijna zeker en Linkin Park waarschijnlijk zou ik zeggen

RaR bevestigd linking park, metalicca, kings of leon en iron maiden. word LP nu tog een gerucht voor RW?

Users who are viewing this thread