Dit hele topic is toch bedoeld om de lineup van Rock Werchter 2014 te bespreken? Wat zijn de kanshebbers voor een spot op het hoofdpodium, Klub C of The Barn? Welke andere namen hebben tourplannen of komen met een nieuw album?
Dit is naar mijn weten geen topic om een wensenlijstje in te vullen, dat kan je op de Facebook-pagina van het festival insturen.
Ik vind dat er wel heel makkelijk nieuwe namen genoemd worden, die helemaal geen nieuw album of tourplannen hebben. Zo kan ik ook wel een lijstje maken waar uiteindelijk niets van op Rock Werchter terecht komt. Ik wil hier gewoon graag speculeren over de lineup van de aankomende editie, en de grote kanshebbers bespreken. Foo Fighters zijn geen gerucht tot dat ze met meer info komen, en tot die tijd is het naar mijn mening zinloos om ze te bespreken. Hetzelfde met Eminem en in mindere mate Linkin Park. Ik zeg ook nergens dat ik een glazen bol heb, het blijft speculeren. Maar wat mij betreft kunnen de speculaties wel wat meer onderbouwd worden, anders hebben we er natuurlijk niets aan.|
Ik zal nog eens wat namen noemen met een nieuw album en tourplannen:
The Barn:
The 1975, Yuck, Kodaline, Foals, Lily Allen, Volcano Choir, Andy Burrows, The Neighbourhood, Radical Face, Pixies, Interpol, Daughter, London Grammar, CHVRCHES, The Horrors, Arsenal, Puggy, Savages, Trixie Whitley, Lorde, OneRepublic, The Boxer Rebellion.
-------------------------------------------------------------------------------------------
KluB C:
Disclosure, Rudimental, Bastille, Danny Brown, Macklemore & Ryan Lewis, The Wombats, Stromae, Safi & Spreej, De Jeugd van Tegenwoordig, Bonobo, James Arthur, The Weeknd, Action Bronson, Gesaffelstein, Baauer, TNGHT.
-------------------------------------------------------------------------------------------
Main Stage:
Placebo, Arctic Monkeys, Bring Me the Horizon, Imagine Dragons, Pearl Jam, Queens of the Stone Age, The Chemical Brothers, Major Lazer, Dropkick Murphy’s, Kasabian, Elbow, The Black Keys, Muse, Alter Bridge, Franz Ferdinand , Metallica, White Lies.
Hatseflats.