Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
Maiden was toen wel headliner. Black Eyed Peas sloten het hoofdpodium alleen af, maar Maiden was headliner.

Iron Maiden zou wel kunnen want stonden vorig jaar al op Graspop dus daar zullen ze niet naartoe gaan maar ik zie ze eerder op Pukkelpop staan en dan Metallica op RW (2 metalbands word iets teveel gok ik) KoL zetten ze geen 2 jaar achter elkaar neer lijkt me en LP twijfel ik nog steeds over.

Iron Maiden zie ik wel Graspop doen. Die doen vaak een band twee jaar achter elkaar, kijk maar naar Ozzy. Linkin Park zie ik trouwens niet meer headlinen op Werchter. Zijn er in populariteit niet op vooruit gegaan en de vorige keer liep de verkoop van die dag niet heel soepel. Alleen als een band als Black Keys, Queens Of The Stone Age en een goede dance act; Skrillex, Chemical Brothers, The Prodigy, Deadmau5 er achter komt zie ik ze headlinen.

Dat valt nog wel mee met Graspop, Ozzy was ipv Black Sabbath als ik me niet vergis en daarom 2x. Maar het zou idd wel kunnen dat Iron Maiden 2x achter elkaar speelt maar lijkt me niet heel waarschijnlijk.

Als ik me niet vergis heeft Iron Maiden in het verleden al eens twee jaar op rij op Graspop gestaan. En ze touren in 2014 met een andere setlist en show dan in 2013, dus het is ook geen volledige herhaling. Nee, Iron Maiden zie ik niet headlinen op een verjaardagseditie, dan gaan ze eerder extra hun best doen om Muse of Foo Fighters toch maar binnen te halen.

Metallica lijkt me van deze 4 idd het meest zeker. Linkin Park ziet er ook logisch uit natuurlijk. Iron Maiden gaat denk ik eerder voor andere festivals dan werchter idd

@Joske klopt dat Iron Maiden al eens eerder 2x achter elkaar heeft gestaan maar om het gebruikelijk te maken dat headliners 2x achter elkaar staan is niet heel goed voor een festival. En RW denk ik idd ook niet dat ze zullen doen dus vandaar dat ik aan Pukkelpop dacht.

Ik zie trouwens op andere forums een hele hoop black keys voorbij komen, en @Gloeilamp zette hem ook al bij de mainstage. Weet iemand van jullie toevallig waar dat allemaal vandaankomt? Ze hebben geen nieuw album, en over een tour is toch ook niks bekend?

Ik zie trouwens op andere forums een hele hoop black keys voorbij komen, en @Gloeilamp zette hem ook al bij de mainstage. Weet iemand van jullie toevallig waar dat allemaal vandaankomt? Ze hebben geen nieuw album, en over een tour is toch ook niks bekend?

http://stevendison.hubpages.com/hub/The-Black-Keys-New-Album-Details-That-We-Know-So-Far

Hebben aangegeven met een nieuw album te komen.

Ik hoop toch dat er nog uitweg is wat betreft Metallica en Iron Maiden, ik heb daar echt een bloedhekel aan, en ga zeker bij die laatste naar een dance-artiest :( Maarja Metallica zal inderdaad wel komen.

We zullen het misschien volgende week al weten, aangezien ze dan met meer tour-data komen

Metallica zie ik heel graag komen en schrijf ik nu ook wel op.
Kings of Leon is te vroeg ma vorig jaar lijkt mij.
Linkin Park heb ik al een keer gezien. Was wel tof , maar hoef ik zonder nieuw werk niet nog een keer te zien.
Iron Maiden hoeft van mij ook niet.

Doe mij maar Metallica, Arctic Monkeys, Pearl Jam en Muse als headliners

<div class="d4p-bbt-quote-title">DeadRinu5 wrote:</div>
vergeet daft punk ook niet eh, we horen nix meer van ze, typisch daftpunk

Je geeft net een argument om ze niet te verwachten…

Dit is dus waar ik eerder ook al over begon. Geen enkele reden om Daft Punk als gerucht te zien. Maar goed, dat zal dus wel aan mij liggen..

Schrijf het maar op dames en heren, er is tot nu toe slechts één headliner absoluut 100% bevestigd voor RW14, en dat is PEARL JAM... Vraag me alsjeblieft niet naar de bron, want die kan ik niet prijsgeven...

Dat zou leuk zijn :) Jammer dat wij niet weten of jij wel een betrouwbare bron bent xD Kun je niet met de makers festileaks je bron delen en als het betrouwbaar blijkt te zijn hebben ze een nieuwsbericht en festileaks is natuurlijk wel een betrouwbare bron voor velen :)

Pearl Jam zou vet zijn, en ook al denk ik niet dat de bron betrouwbaar is, omdat er nu nog helemaal geen bron is, zal het uiteindelijk toch wel waar zijn ;). Daft Punk lijkt me sterk idd. De hype dit jaar rondom RAM was natuurlijk wel extreem, dus een tour van hun zou logisch zijn. Helaas wijst niks erop... Misschien dat Glastonbury ze weet te strikken? Die hebben vaker verassende headliners, en Daft Punk heeft naar mijn weten nog nooit op Glastonbury gestaan. Tot op heden wijst in ieder geval niets erop helaas

Schrijf het maar op dames en heren, er is tot nu toe slechts één headliner absoluut 100% bevestigd voor RW14, en dat is PEARL JAM… Vraag me alsjeblieft niet naar de bron, want die kan ik niet prijsgeven…

Dan hebben we hier dus ook niets aan. Want zo kan ik ook net zo goed gaan roepen dat Metallica bevestigd is. Het lijkt me sowieso sterk dat er nog maar één headliner vastligt, die liggen vaak allang vast voor de eerste bevestigingen bekendgemaakt worden.

Users who are viewing this thread