Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
Nou, geen nieuwe namen idd. Hat het nog zo gehoopt, om het leed van het einde van mn vakantie een beetje te verzachten ;-)
Hopen op vrijdag dan maar, en anders duurt het nog wel ff.

10 en 11 juli spelen interol en Portishead op een festival. Ook zeker kanshebbers dus..

Ed Sheeran kunnen we vergeten. Album komt in oktober uit en ter promotie daarvan komt een Engeland/Ierland tour. Ik verwacht hem eerder op Rock Werchter 2015 dan dit jaar al.

Nou, geen nieuwe namen idd. Hat het nog zo gehoopt, om het leed van het einde van mn vakantie een beetje te verzachten
icon_wink.gif
<br>
Hopen op vrijdag dan maar, en anders duurt het nog wel ff.

Zoals eerder al gezegd komt er eind deze maand waarschijnlijk een groot pakket, dus tenzij ze een grote headliner/sub hebben heeft het weinig nut om nu een handvol namen te geven. Trouwens, het hoeft niet altijd maandag of vrijdag te zijn hoor. In januari krijgt Humo gewoonlijk ook de kans om als eerste namen te geven, en dat is op dinsdag.

Lees nu ook net dat Jack White zo goed als klaar is met zijn album. Lijkt me ook een kanshebber op Main Stage net als in 2012.

Lees nu ook net dat Jack White zo goed als klaar is met zijn album. Lijkt me ook een kanshebber op Main Stage net als in 2012.

Ow dat lijkt me echt geweldig! Stond in 2012 onder de sub-headliner maar kan volgens mij makkelijk de sub-headliner spot innemen.

Ed Sheeran kunnen we vergeten. Album komt in oktober uit en ter promotie daarvan komt een Engeland/Ierland tour. Ik verwacht hem eerder op Rock Werchter 2015 dan dit jaar al.

Ed zegt zelf iets anders:

@edsheeran 18u
UK and Ireland announcement coming 9am tomorrow. rest of the world will be soon but not tomorrow. sozza

Dit zijn nu zijn tourdata:

Mon, 6th Oct | Dublin, 02 Arena
Wed, 8th Oct | Belfast, Odyssey Arena
Sat, 11th Oct | Leeds, First Direct Arena
Sun, 12th Oct | London, The O2
Mon, 13th Oct | London, The O2
Sun, 19th Oct | Birmingham, LG Arena
Mon, 20th Oct | Birmingham, LG Arena
Thurs, 23rd Oct | Nottingham, Capital FM Arena
Sat, 25th Oct | Newcastle, Metro Radio Arena
Mon, 27th Oct | Manchester, Phones 4U Arena
Tues, 28th Oct | Manchester, Phones 4U Arena
Thurs, 30th Oct | Glasgow, SSE Hydro Arena

Belachelijk grote zalen allemaal. Als hij komt zal hij dus ook wel een hoge spot op Werchter krijgen. Maar zoals je zegt zou het ook 2015 kunnen worden.

@Gloeilamp

Ik bedoel te zeggen dat ik niet verwacht dat Ed Sheeran de festivals al doet. Album komt namelijk rond de herfsttour in de UK/Ierland pas uit, aldus 3FM. Dus ik verwacht niet dat die voor de tijd op festivaltour gaat.

Inderdaad, rest of the world zal hoogstwaarschijnlijk pas na de UK etc komen. Dus of we hebben alvast een gerucht voor RW 2015, of hij gaat hier ook gewoon zalen doen...

@Gloeilamp

Ik bedoel te zeggen dat ik niet verwacht dat Ed Sheeran de festivals al doet. Album komt namelijk rond de herfsttour in de UK/Ierland pas uit, aldus 3FM. Dus ik verwacht niet dat die voor de tijd op festivaltour gaat.

Ah excuses, je hebt gelijk! Heb even over het nieuws over het nieuwe album gelezen. Jammer, zou hem best nog eens willen zien. Daar zullen ook genoeg Vlaamse meisjes zijn lijkt mij. :D

Ik hoop trouwens ook op Broken Bells. Komen met een nieuw album in januari.

Ah excuses, je hebt gelijk! Heb even over het nieuws over het nieuwe album gelezen. Jammer, zou hem best nog eens willen zien. Daar zullen ook genoeg Vlaamse meisjes zijn lijkt mij.
icon_biggrin.gif

Meisjes die op zo'n artiesten vallen zijn de moeite niet ;) Werchter loopt vol knappe Vlaamse meisjes, dan moet je ze meteen bij de echt goeie bands gaan zoeken, weet je meteen dat het qua smaak ook snor zit :D

<div class="d4p-bbt-quote-title">Gloeilamp wrote:</div>
Ah excuses, je hebt gelijk! Heb even over het nieuws over het nieuwe album gelezen. Jammer, zou hem best nog eens willen zien. Daar zullen ook genoeg Vlaamse meisjes zijn lijkt mij.
icon_biggrin.gif

Meisjes die op zo’n artiesten vallen zijn de moeite niet
icon_wink.gif
Werchter loopt vol knappe Vlaamse meisjes, dan moet je ze meteen bij de echt goeie bands gaan zoeken, weet je meteen dat het qua smaak ook snor zit
icon_biggrin.gif

Daar heb je zeker een punt, helaasch vond ik bij Nick Cave alleen 50+ers en bij Rammstein alleen maar lallende Duitse vrouwen :( De meiden die bij Ed Sheeran, Ben Howard, Tom Odell en dat soort acts lopen spreken mij toch wat meer aan ;)

Haha vrouwen genoeg op de weide toch, ik ga naar een artiest toe voor de muziek. Al moet ik wel zeggen dat ik nog nooit single ben geweest tijdens een festival dus ik kan niet mee praten over het versieren van Vlaamse meisjes.

Trouwens nu we het toch over vrouwen hebben, het valt me op dat er hier erg weinig vrouwen op het forum zitten. Verbaast me eigenlijk wel omdat op festivals zelf zie je volgens mij wel evenveel vrouwen als mannen rondlopen.

Het is alleen dat ik echt niet van die singer-songwriters moet hebben, en oordoppen houden ook niet alles tegen :D

Ik kom trouwens ook vooral voor de muziek hoor, maar toevallig heb ik mijn ex (waarmee ik jaren wat had) wel leren kennen tijdens de Yeah Yeah Yeahs op Werchter 2009. Het doet dus weldegelijk iets om onder gelijkgezinden te zitten enzo :D

Ik denk trouwens dat meisjes iets minder geïnteresseerd zijn in het bespreken van geruchten. Op de facebookpagina van Festileaks, maar ook op andere fora, zie ik er eveneens amper. Of het zijn er dan die hun vreugde uiten om bepaalde aankondigingen of wishlists posten.

<div class="d4p-bbt-quote-title">Tom26 wrote:</div>

Ow dat lijkt me echt geweldig! Stond in 2012 onder de sub-headliner maar kan volgens mij makkelijk de sub-headliner spot innemen.

Mij ook! hij mag van mij komen, heel graag!
Ik denk dat hij wel kans maakt om te komen.
Ed Sheeran (heb ik niet veel mee) zal dan denk ik niet komen, als ik die data's zie die hier geplaatst zijn, die zijn allemaal rond oktober...

Het is alleen dat ik echt niet van die singer-songwriters moet hebben, en oordoppen houden ook niet alles tegen
icon_biggrin.gif

Ik kom trouwens ook vooral voor de muziek hoor, maar toevallig heb ik mijn ex (waarmee ik jaren wat had) wel leren kennen tijdens de Yeah Yeah Yeahs op Werchter 2009. Het doet dus weldegelijk iets om onder gelijkgezinden te zitten enzo
icon_biggrin.gif

Ik denk trouwens dat meisjes iets minder geïnteresseerd zijn in het bespreken van geruchten. Op de facebookpagina van Festileaks, maar ook op andere fora, zie ik er eveneens amper. Of het zijn er dan die hun vreugde uiten om bepaalde aankondigingen of wishlists posten.

Precies. Ik denk ook wel dat vrouwen/meiden minder geinteresseerd zijn daarin, zelfde geld ook voor andere forums. Muziek discussies etc..
Ik ben zelf trouwens wel een vrouw. Ik zie duidelijk dat ik een van de weinige vrouwen ben hier, maar dat maakt mij niet veel verder. :P maar het is wel opvallend ja.

@Gloeilamp Broken Bells: JA!!! Hun laatste album(met die roze ballon erop toch? ben de naam kwijt) was echt geweldig. Als het nieuwe album ook zo tof is ben ik vooraan te vinden. Interpol mag ook langskomen van mij. In de avond, barn ofzo. Staan erg mooi in het donker, met hun duistere muziek en stijl.

Nog een tip om meiden te spotten ;): Als Mackelmore komt zou ik daar eens gaan kijken. Op BKS was 70 procent van de vrouwelijke kant. Verder zijn de laatste dance acts ook wel leuk om langs te gaan. De nodige alcohol heeft dan al gevloeid, dus dan word het meestal wel gezellig ;). Anyways, dit was mijn laatste post tot er weer nieuwe namen komen. Al dat oeverloze gezwam(positief natuurlijk, maar daar komt het nu wel op neer), vind ik toch een beetje zonde van mijn tijd, en de kwaliteit van het forum. Laters!

Alice in Chains op Sonisphere UK. Zijn dus in de buurt tijdens Werchter. Zou erg mooi zijn!

<div class="d4p-bbt-quote-title">Kereltje wrote:</div>
Het is alleen dat ik echt niet van die singer-songwriters moet hebben, en oordoppen houden ook niet alles tegen
icon_biggrin.gif

Ik kom trouwens ook vooral voor de muziek hoor, maar toevallig heb ik mijn ex (waarmee ik jaren wat had) wel leren kennen tijdens de Yeah Yeah Yeahs op Werchter 2009. Het doet dus weldegelijk iets om onder gelijkgezinden te zitten enzo
icon_biggrin.gif

Precies. Ik denk ook wel dat vrouwen/meiden minder geinteresseerd zijn daarin, zelfde geld ook voor andere forums. Muziek discussies etc..<br>
Ik ben zelf trouwens wel een vrouw. Ik zie duidelijk dat ik een van de weinige vrouwen ben hier, maar dat maakt mij niet veel verder.
icon_razz.gif
maar het is wel opvallend ja.

Grappig, ik heet ook Sam maar ben wel een jongen. ;)

Nu heeft iedereen hele slechte ideeën van mij, maar ik koop natuurlijk ook gewoon een kaartje voor de muziek en de gezelligheid. De Vlaamse meisjes dragen wel bij aan de gezelligheid, maar is meer een leuke bijkomst. Ik heb gewoon een zwak voor Belgen denk ik.

Users who are viewing this thread