Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Daar hebben ze zich deels op verkeken denk ik, andere deel was dat hij gewoon heel hard gegroeid is in een korte tijd. Ki/Ki en Job staan al jaren overal hoog.
Ik probeerde even terug te zoeken in het forum maar waar komt de naam Joost vandaan? Heeft hij (of iemand anders) iets geteast over zijn aanwezigheid op Lowlands?
Ik probeerde even terug te zoeken in het forum maar waar komt de naam Joost vandaan? Heeft hij (of iemand anders) iets geteast over zijn aanwezigheid op Lowlands?
Daar hebben ze zich deels op verkeken denk ik, andere deel was dat hij gewoon heel hard gegroeid is in een korte tijd. Ki/Ki en Job staan al jaren overal hoog.
Dat was ook een mismatch ja. Ik stond 3e rij in het midden, dat is altijd wel prima te doen. Kiki nu trouwens echt internationaal flink doorgebroken. Die is wel een flink stuk groter inmiddels
Overigens was de sfeer daar echt enorm slecht. Niemand was aan het dansen, veel verplaatsing in de tent, de set was heel veilig en veel te druk natuurlijk. Angelboy daarvoor was velen malen leuker. En lekker rustig, want tegelijk met Fred again.
Ik vind het allemaal wel meevallen, vorig jaar speelden zij bv na elkaar op Draaimolen en daar was het absoluut druk maar echt prima behapbaar hoor…
Laten we het allemaal niet groter maken dan het is
Hier moet ik je gelijk in geven inderdaad, maar de Bravo is best groot toch? Als ik kijk wie daar de afgelopen jaren hebben gestaan zijn dat namelijk ook niet de minsten..
Overigens Superstrings in Lofi gezien afgelopen weekend. Vond het mwoa. Zou mij niet verbazen als ze in de India staan, maar het is wel echt heel commercieel toegankelijk allemaal.
Staat dit jaar 2x op een Awakenings event en heeft uit m'n hoofd ook met NYE daar gedraaid, dus die staat ondertussen ook wel op de radar inmiddels. Maar Awakenings loopt daarop altijd net achter, allemaal heel veilig altijd.