Lowlands 2025

Overigens Superstrings in Lofi gezien afgelopen weekend. Vond het mwoa. Zou mij niet verbazen als ze in de India staan, maar het is wel echt heel commercieel toegankelijk allemaal.
Dat is ook een beetje de commerciële tak van de trance scene op dit moment helaas. Er zijn naar mijn mening interessantere acts op dat gebied beschikbaar, maar blijkbaar hebben ze op Lowlands iets tegen trance muziek ofzo.

• Leuk
Waarderingen: WTSGD en JamesV
Ivm een bruiloft ben ik er, met uitzondering van '12, '20 en '21, voor het eerst sinds 2011 niet bij...
Onze groep is door de jaren heen al flink geslonken dus een keertje missen kan prima, al zal de fomo wel groot zijn in augustus!

Gelukkig kan ik nog lekker meelezen op het forum komende maanden! :)

En toch ook wel benieuwd naar de line up dalijk!

Dat is ook een beetje de commerciële tak van de trance scene op dit moment helaas. Er zijn naar mijn mening interessantere acts op dat gebied beschikbaar, maar blijkbaar hebben ze op Lowlands iets tegen trance muziek ofzo.
Heb je wat aanraders? Ben ook nog beetje zoekende in die hoek.

Superstrings is echt mega corny inderdaad. De hele sfeer met dat wit en continu die 'SUPERSTRINNNGS, SHOW YOUR EMOTION' trekt mij niet helemaal

• Leuk
Waarderingen: Froyo
Laatste gokje (geen rekening gehouden met de dagen qua schema's):

Vr: Will Smith - Post Malone Bravo: London Grammar
Za: Khruangbin - Chappell Roan - Ki/Ki b2b Job Jobse Bravo: Vampire Weekend
Zo: Fontaines D.C. - QOTSA Bravo: Doechii

Nelly Furtado - MJ Lenderman - Black Country, New Road - Geordie Greep - Montell Fish - Luvcat - Royel Otis - Sammi Virji - Suki Waterhouse - Wallows - The Chats - Everything Everything - Reytons - The Zutons - Shygirl - DJ Heartstring - Dry Cleaning - The Murder Capital - Sharon van Etten - Ela Minus - Mk.gee - Refused - Kelly Lee Owens

André Rieu openingsact Alpha zondagochtend

Laatste gokje voor de aankondiging.

QOTSA / Chappell Roan / Stormzy als headliners.

Verder dan nog; Fontaines DC, KI/KI & Job Jobse, Doechii, MJ Lenderman, Nelly Furtado, BCNR, Vampire Weekend, Marlon Hofstadt, Winne.

Kleine greep, maar anders is het zo al 11:00.

• Leuk
Waarderingen: Brian
Laatste gokje (geen rekening gehouden met de dagen qua schema's):

Vr: Will Smith - Post Malone Bravo: London Grammar
Za: Khruangbin - Chappell Roan - Ki/Ki b2b Job Jobse Bravo: Vampire Weekend
Zo: Fontaines D.C. - QOTSA Bravo: Doechii

Nelly Furtado - MJ Lenderman - Black Country, New Road - Geordie Greep - Montell Fish - Luvcat - Royel Otis - Sammi Virji - Suki Waterhouse - Wallows - The Chats - Everything Everything - Reytons - The Zutons - Shygirl - DJ Heartstring - Dry Cleaning - The Murder Capital - Sharon van Etten - Ela Minus - Mk.gee - Refused - Kelly Lee Owens

André Rieu openingsact Alpha zondagochtend
Geordie Greep staat toch al op DTRH? Zou die ook Lowlands doen dan?

Als ze dit zo aankondigen is dit een mooie mid/undercard hoor!

Laatste gokje voor de aankondiging.

QOTSA / Chappell Roan / Stormzy als headliners.

Verder dan nog; Fontaines DC, KI/KI & Job Jobse, Doechii, MJ Lenderman, Nelly Furtado, BCNR, Vampire Weekend, Marlon Hofstadt, Winne.

Kleine greep, maar anders is het zo al 11:00.
Fontaines D.C. is in Nederland echt veel populairder dan Stormzy, zou echt schandalig zijn als laatstgenoemde wél headliner is.

• Leuk
Waarderingen: RubenFrusciante
Ik hoor mensen steeds zeggen dat ze op LL heel graag een Nederlandse act als headliner willen, maar dat valt toch best mee. ik kan mij alleen(als je de invallers niet meerekend) de Opposites en Goldband herinneren. Natuurlijk zijn dit makkelijke, goedkopen en niet echt spannende opties, maar ik vind dat best meevallen.

Ja oke voor mij ook niet, maar voor het festival. Zie ze die eerder verspreiden over het weekend als dat mogelijk is
Ik denk niet dat ze bij LL op kijken van 2 gitaaracts achter elkaar op de Alpha. Ze vullen elkaar juist mooi aan terwijl ze ook wel weer een heel ander geluid geven tov elkaar. Why not?

Users who are viewing this thread