Pitch Festival

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
MRMantel wrote:
Grimes is ronduit genant.

wut, why that?
Ze staan met zijn vieren op het podium, waarvan twee alleen dansen. Eén slaat afentoe op een drumpad, speelt een paar akkoorden op een gitaar als ze daar zin in heeft en doet soms wat backing vocals (maar niet alle backing vocals zijn live) en de ander is grimes die alleen zingt, maar daar vroeg ik me ook af of ze wel alles live zingt. En dan is het muzikaal ook gewoon heel saai, zelfs als je accepteert dat het allemaal niet live is. Geen idee hoe dat album zo goed werd ontvangen vorig jaar. Maar het hele publiek slikt het als zoete koek, ik snap er niets van.

Verder was Floating Points heel goed, helaas geen strijkers dit keer maar een stuk minder breekbaar dan op catch. Jameszoo Quartet was blij vlagen heel goed, maar soms iets te rommelig. Dave August was aardig, speelde op het einde een soort techno cover van Grizzly Bear - Yet Again maar dat hield in dat de teksten live werden gezongen en hij voor de rest precies hetzelfde deed als wat ie het hele uur lang deed, beetje out of place.

Verder wel een chille sfeer en vandaag is veel sterker.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Paak. ben ik wel bij waarschijnlijk, Tourist laat ik schieten voor DJ Shadow, maar het is ook meer een vriendenweekend dan BKS en PS dus ik laat me iets meer door anderen leiden dan normaal.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
ehhhh tja... Ik heb gisteren dus geen enkel volledig optreden gezien... (mede omdat ik foto's maakte bij Anderson Paak. voor Festileaks)
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Haha nouja, nog wel een stukje Ta-Ku gezien, maar dat was heel saai. En een stukje The Field, en dat was heel goed maar iets te abstract voor mijn vrienden.
 

Onibaba

Gouden Tip
16 mrt 2016
352
317
Eerste namen zijn bekend:

Mura Masa, Mount Kimbie, Fatima Yamaha, Sango, Actress, Pional, FKJ, Jarreau Vandal & Full Crate, FWDSLXSH, Awanto3, Nambyar en Orpheu the Wizard.

Ik kreeg laatst een mail en ik kon met een code een kaartje kopen voor 35,-. Dat heb ik gedaan. Beter ook dat ze een nieuwe locatie hebben: NDSM-werf. Het was behoorlijk irritant dat zalen vol raakten op het westergasterrein en dat je dus soms iets niet kon zien.
Het is nu ook 1 dag ipv 2. Ik ben benieuwd wat er nog meer bij komt qua namen. hier zit toch nog geen hoofdact bij lijkt me.
 

Defused

Playlistbediener
13 mrt 2016
29
10
Eerste namen zijn bekend:

Mura Masa, Mount Kimbie, Fatima Yamaha, Sango, Actress, Pional, FKJ, Jarreau Vandal & Full Crate, FWDSLXSH, Awanto3, Nambyar en Orpheu the Wizard.

Ik kreeg laatst een mail en ik kon met een code een kaartje kopen voor 35,-. Dat heb ik gedaan. Beter ook dat ze een nieuwe locatie hebben: NDSM-werf. Het was behoorlijk irritant dat zalen vol raakten op het westergasterrein en dat je dus soms iets niet kon zien.
Het is nu ook 1 dag ipv 2. Ik ben benieuwd wat er nog meer bij komt qua namen. hier zit toch nog geen hoofdact bij lijkt me.

Een actie voor als je eerder was geweest of? Ik ben benieuwd welke namen ze nog meer kunnen strikken.
 

Onibaba

Gouden Tip
16 mrt 2016
352
317
Ja, ik sta waarschijnlijk geregistreerd als eerdere bezoeker. Via die mail kreeg je een code waardoor je nog onder de prijs van een early bird een kaartje kon kopen.
 

heinz

Nieuw lid
7 feb 2018
3
0
Friends,
It is with a heavy heart that we have to inform you that there will not be a PITCH Festival in 2018. Every year we strive to offer you the best, newest and most exciting acts when it comes to (live) electronic music. However, due to the current festival and music climate, we are not in a position to organize PITCH Festival to the high standards we pursue.
For now we will put all our focus on CATCH, which will take place on March 24th in TivoliVredenburg. CATCH promises to be the best party for everybody who has PITCH-blood running through their veins, with acts such as Fatima Yamaha, Bicep, Snakehips, George Fitzgerald and Dekmantel Soundsystem.
Love,
PITCH
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken