Pitch Festival

Gisteren dus naar Pitch geweest. Nosaj Thing en Weval waren beide top maar veels te vroeg op de avond. Hoogtepunt was Purity Ring. Wat een geweldige en immense lichtshow (gordijn van lichtjes ). Mura Masa kwamen we niet binnen. Nog even lekker gedanst op SG Lewis. Cloud Nine was een gaaf zaaltje en daarna maar afgetaaid

Was gaaf, Floating Points bij uitstek het beste ondanks dat er echt een verschrikkelijk praatpubliek was (mede omdat het zo vroeg was). Wel leuk om zo door heel tivoli heen te kunnen lopen, maar wat zit dat slecht in elkaar zeg. Duurde meestal 5-10 minuten om de trap op te lopen naar Cloud Nine omdat het helemaal geblokkeerd was door mensen die in en uit de zaal gaan. Verder hing er een fijne sfeer en was het publiek ook best divers.

Was gaaf, Floating Points bij uitstek het beste ondanks dat er echt een verschrikkelijk praatpubliek was (mede omdat het zo vroeg was). Wel leuk om zo door heel tivoli heen te kunnen lopen, maar wat zit dat slecht in elkaar zeg. Duurde meestal 5-10 minuten om de trap op te lopen naar Cloud Nine omdat het helemaal geblokkeerd was door mensen die in en uit de zaal gaan. Verder hing er een fijne sfeer en was het publiek ook best divers.

*vertoont spijt*, dj-set ook nog gezien?

Dat gelul door het optreden heen was echt verschrikkelijk inderdaad.

*vertoont spijt*, dj-set ook nog gezien?
Nope helaas niet meer gezien, op het einde eigenlijk maar gewoon willekeurig zalen in gelopen om te dansen zonder echt bezig te zijn met wat er speelde.

Die trappen waren echt vervelend.

Na Purity Ring dwaasde ik ook rond tot ik ineens bij SG Lewis terecht kwam maar idd vooral aan het dansen was ;).

PITCH 2016
Terwijl Nederland in de ban is van bevroren straten, code oranje en gevoelstemperaturen onder het vriespunt kijken wij alweer naar de zomer. Het bijna niet voor te stellen, maar over 164 dagen begint PITCH alweer. Op 1 & 2 juli in Cultuurpark Westergasfabriek in hartje Amsterdam. Zelfde plaats, zelfde recept: beats en vooruitstrevende elektronische muziek in het hier en nu, live en on stage.

We kijken terug op een hele fijne editie in 2015, vol muzikale hoogtepunten op een bedje van heerlijk zomerse temperaturen. James Blake, Siriusmodeselektor, Flume, Jon Hopkins, Kaytranada, Kwabs, Jungle, Jamie Xx, John Talabot; het zijn slechts enkele smaakmakers van PITCH 2015.

Qua setting houden we het dichtbij vorig jaar. Zelfde podia, zelfde intieme opzet, zelfde aantal bezoekers. En ook voor 2016 zijn we natuurlijk weer bezig met de mooiste acts. Een tipje van de sluier? Natuurlijk! We zijn trots om jullie, als vrienden van PITCH, al de eerste namen prijs te mogen geven. Ver voordat we in februari het nieuws met een groot deel van de line up echt naar buiten brengen. Aankomende zomer kun je rekenen op Anderson Paak, Jamie Woon én Snakehips op PITCH.

Ook speciaal voor onze trouwe vrienden; de mogelijkheid om eerder dan de rest je ticket te kopen. Voor een mooi prijsje. Vanaf aanstaande zaterdag, 23 januari, om 10 uur, kun je met onderstaande link je passepartouts kopen met 10% korting. We hebben er dit jaar 2000. Op=op.

Hier vind je je tickets vanaf zaterdag 23 januari 10 uur: http://www.ticketmaster.nl/event/159641?ORIGIN=ORIGIN4

De link erbij gedaan mocht iemand nog naar dit verhipsterde yuppenfestival willen.

Haha, goeie omschrijving. Vorige keer teruggegaan voor de namen die ik nog wilde zien, maar kijk er op dit moment nog niet zo naar uit. Die eerste drie namen interesseren mij ook niet.

Hi folks,
we've been busy working on upgrades for our shows in Leipzig, Munich, Hamburg and Berlin - tickets are now available via moderat.fm/live.
And no, we did not forget Vienna! For information on additional shows in London, Amsterdam and Brussels you gotta hang on a few more days

Moderat op herhaling? of gewoon een extra zaalshow? Zou best vermakelijk zijn.

Hi folks,
we’ve been busy working on upgrades for our shows in Leipzig, Munich, Hamburg and Berlin – tickets are now available via moderat.fm/live.
And no, we did not forget Vienna! For information on additional shows in London, Amsterdam and Brussels you gotta hang on a few more days

Moderat op herhaling? of gewoon een extra zaalshow? Zou best vermakelijk zijn.

Zou wel enorme overkill zijn zeg, de mannen van Modeselektor drie jaar op een rij op hetzelfde festival. Ik denk dat het gewoon gaat over een tweede show in Paradiso, omdat de eerste zo snel uitverkocht?

Dat eerste, dat ze ook in het programma duidelijk maken dat driekwart van het publiek geen ene reet om de line-up geeft.

Vorig jaar naar Down The Rabbit Hole, Pitch en Catch geweest.

De line-up van Pitch was erg strak alleen het was een te groot hipstergehalte, het leek wel een catwalk.

Dit jaar hebben we de tickets voor Down The Rabbit Hole al binnen en ik denk dat het ook daarbij blijft. Hun programmering is een stuk breder en met Flume en Mura Masa hebben ze in de electronische hoek een lekkere start gemaakt wat mij betreft. Verder ken ik de eerste 3 namen van Pitch ook niet, dus denk dat ik in het najaar wel lekker naar Catch ga, want dat beviel wel

Hm, dat klinkt ook niet helemaal als mijn favoriete publiek. Anderson .Paak had me wel leuk geleken, maar ik vond vorig jaar het elektronisch aanbod van DTRH minstens net zo spannend als Pitch, dus deze laat ik dan lekker aan me voorbij gaan. :P

Users who are viewing this thread