Pitch Festival

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.701
2.077
Santigold, Anderson .Paak, Grimes, Odesza, Floating Points, Jamie Woon, David August, Dusky, Job Jobse, Klyne, DJ Shadow, Skepta, Stormzy, Snakehips, Yung Lean, TA-KU, Tourist en DJ Paypal.

Pak misschien de vrijdag mee als er naast Grimes en Floating Points nog een aantal boeiende namen bijkomen.
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Pfff, een paar hele interessante namen, maar ook een hoop bagger. De zaterdag heeft met DJ Paypal en DJ Shadow de voor mij twee meest interessante namen, maar verder staat er alleen maar zooi bij.
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Vrijdag is toch een behoorlijk prima dag. Grimes, Anderson .Paak, Floating Points, Santigold. Begint wel te kriebelen zo.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Redelijk voorspelbaar. Doet floating points eigenlijk overal zo'n optreden met volledige 'band'?
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Doet floating points eigenlijk overal zo’n optreden met volledige ‘band’?
Op Pitch wel in ieder geval: "Enkel platen opleggen vindt Floating Point soms ook wat saai en dus komt hij naar PITCH met een band. "
http://pitchfestival.nl/line-up/2279-2/
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.297
6.802
Wat voor headliners valt er nog te verwachten? Want Santigold & Shadow zijn toch echt niet de enige ..?

Namen die we nog kunnen verwachten..?
Mura Masa (al staat die al op DTRH)
RUFUS DU SOL (oke, heeft een europese tour in maart maar afin.. + laatste datum samen met ODESZA op Red Rocks, is dus mogelijk..)
Kasbo
Slow Magic
Giraffage
Snakehips
Tom Misch
Point Point

..
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
In principe heeft een dag maar één headliner. Is op Pitch eigenlijk altijd al zo geweest. Daaronder komen nog vier middelgrote namen op beide dagen. Jamie Woon, Grimes, en Odesza horen daar mijns inziens zeker bij. Verder durf ik er niet veel over te zeggen; ik zou zeggen dat Anderson .Paak en DJ Paypal ook tot de 'grotere' namen behoren, maar die staan erg laag op het affiche. Hm!
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
4.042
3.387
Nieuwe Pitch namen met oa. Soulwax worden nu bekend gemaakt. Soulwax treedt voor het eerst op sinds 2008.
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
4.042
3.387
Soulwax, Lunice, DJ Tennis B2B Job Jobse, Jungle By Night, Sam Gellaitry, The Field, HAELOS, Jameszoo Quartet, Dollkraut en Aristophanes zijn bevestigd.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Soulwax, Lunice, DJ Tennis B2B Job Jobse, Jungle By Night, Sam Gellaitry, The Field, HAELOS, Jameszoo Quartet, Dollkraut en Aristophanes zijn bevestigd.
Kan er niet over vinden, ook al bekend wat elke dag speelt?
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
4.042
3.387
Joris wrote:
Soulwax, Lunice, DJ Tennis B2B Job Jobse, Jungle By Night, Sam Gellaitry, The Field, HAELOS, Jameszoo Quartet, Dollkraut en Aristophanes zijn bevestigd.


Kan er niet over vinden, ook al bekend wat elke dag speelt?

Nope, komt hiervandaan: http://3voor12.vpro.nl/nieuws/2016/hooikoorts-2016/Pitch-2016.html
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Hmm gek dat ze het niet eerst zelf plaatsen, maar zal zowel komen. Hopelijk The Field op zaterdag.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
En ja, ik zat heel erg te bitchen op dit festival maar de arrogante Amsterdammer komt in me naar boven. Mijn hele vriendengroep gaat (voor Anderson .Paak, verder kennen ze niets), dus ik ben een conformistische lul die er naar toe gaat voor een feestje.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Eigenlijk is die zaterdag bestwel indrukwekkend en is de timetable perfect. Ik zou volledige shows kunnen zien van Ta-Ku, Dave Harrington Group, Anderson Paak., Colin Benders, DJ Shadow en The Field.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Dat rijtje is zeker het geld waard, loont sowieso wel vaak om eventjes het blokkenschema af te wachten bij festivals waar een dagje interessant kan zijn.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.660
6.854
VEEL PLEZIER OP PITCH!!
...ben benieuwd naar de reacties vanaf Pitch, minstens de reacties nadien...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken