Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

ben wel benieuwd, morgen of woensdag...
Stel, als het donderdag om 10:00 is, kan je ook wel een gok er aan plakken welke act dan in België in verkoop gaat?

Ach, het is in ieder geval "binnenkort" en "bijna"...

• Leuk
Waarderingen: Bassie78 en bootje76
Hoop echt deze week.
Dan na gaan wat je allemaal wilt zien en wat je jammer genoeg moet laten gaan

ben wel benieuwd, morgen of woensdag...
Stel, als het donderdag om 10:00 is, kan je ook wel een gok er aan plakken welke act dan in België in verkoop gaat?

Ach, het is in ieder geval "binnenkort" en "bijna"...
Binnenkort….. bijna….. ze lezen toch hier ook mee?? Ze moeten morgen weer een ander stopwoordje verzinnen?

Maar denk dat het niet lang meer gaat duren!
Denk nog steeds een DJ act en anders een onverwachte naam die nog niet genoemd is?

Zouden dat soort dingen van te voren afgesproken zijn? Gezien hoe de verkoop gaat, lijkt het me niet nodig om de tickets zo goedkoop er uit te doen?
En oor heeft dus ook nog tickets voor de uitverkochte dagen?

Zouden dat soort dingen van te voren afgesproken zijn? Gezien hoe de verkoop gaat, lijkt het me niet nodig om de tickets zo goedkoop er uit te doen?
En oor heeft dus ook nog tickets voor de uitverkochte dagen?
Zal wel een sponsor zijn, die daardoor een aantal tickets mag vergeven, maar pas ver na de start verkoop / pas 2 maanden voor start van het festival of zoiets, zodat het de regulier kaartverkoop zo min mogelijk stoort...

• Leuk
Waarderingen: DennisvdBr
Zal wel een sponsor zijn, die daardoor een aantal tickets mag vergeven, maar pas ver na de start verkoop / pas 2 maanden voor start van het festival of zoiets, zodat het de regulier kaartverkoop zo min mogelijk stoort...
natuurlijk is dat sponsor, ik weet uit ervaring je krijgt dan ook een "sponsor-ticket" van oor die een waarde heeft van 0,00 euro.
ik vermoed dat ze een setje in handen hebben en dat voor de 'normale' kosten van een abonnement als welkomscadeau kunnen geven.

in 2016 weet ik nog dat ik er op de valreep nog tussen zat, waren er toen snel doorheen. Scheelt wel dat ze de actie toen starte voor de perspresentatie en dus ook voor de start verkoop.

Maar het is als je 1 kaartje zoekt absoluut de moeite waard, helemaal de weekend aanbieding. 200 euro ipv 245 (en de dag 99 ipv 120)... en dan ook nog eens 3 jaar een leuk tijdschrift met wat leuke kortingen (of zelfs gratis toegang) tot wat kleine concertjes in wat kleine zalen.

overigens, misschien heeft een enkeling nog geluk op ticketmaster voor een 3-dagenkaart? SKY DECK wel te verstaan...

1649743530046.png

45 euro korting op een weekendticket en drie jaar "gratis" oor. Mooie deal.
Vooral mooi dat ze dit nu doen, ik kan me vorige keer herinneren, toen was deze actie voor de start van de kaartverkoop.
Toen waren er iets meer aanmeldingen als dat ze aan kaarten hadden en dat was een grote ramp om uiteindelijk via een loting te bepalen wie er wel een geen ticket kreeg ?

he Pretty Reckless annulering​

The Pretty Reckless moet Landgraaf helaas skippen deze zomer.
In een officieel statement heeft de band laten weten: Due to unforeseen logistical challenges, we regret to announce that our European Summer tour is cancelled. While we are beyond disappointed that we won’t be seeing you in June, we are very excited to get back to Europe again in the Fall for our headline run. See you all later this year!
We komen snel met een vervangende act. Stay tuned!

https://www.pinkpop.nl/2022/the-pretty-reckless-annulering/

• Verdrietig
Waarderingen: Royke

he Pretty Reckless annulering​

The Pretty Reckless moet Landgraaf helaas skippen deze zomer.
In een officieel statement heeft de band laten weten: Due to unforeseen logistical challenges, we regret to announce that our European Summer tour is cancelled. While we are beyond disappointed that we won’t be seeing you in June, we are very excited to get back to Europe again in the Fall for our headline run. See you all later this year!
We komen snel met een vervangende act. Stay tuned!

https://www.pinkpop.nl/2022/the-pretty-reckless-annulering/
Niet het 10 uur nieuws waar we op zaten te wachten. Nou dan komen er dus nog 2 namen, kunnen ze misschien toch Rudeboy/UDS bekend maken... en een DJ na ID :D

Niet het 10 uur nieuws waar we op zaten te wachten. Nou dan komen er dus nog 2 namen, kunnen ze misschien toch Rudeboy/UDS bekend maken... en een DJ na ID :D
Pretty Reckless was op vrijdag... de act die over is is op zondag.
fyi, Rudeboy met DJ DNA play UDS staan vrijdag al op Hellfest in Frankrijk.

er volgt dus bijna, binnenkort, een vervangende act op vrijdag en de ontbrekende act van zondag.

Dat zou een vrij grote vervanger voor The Pretty Reckless zijn niet?

Hoe hoog en op welke stage had je TPR ingeschat?

Users who are viewing this thread