Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

vergunning is tot 24 uur maar als nog zal als ID dan eerder moeten spelen of juist de dj eerder en dan ID van 22:30 tot en met 0:00

Ik denk niet dat in de geschiedenis van dit forum eerder een naam is geweest dan deze laatste naam van Pinkpop waar zoveel pagina's over gespeculeerd en geschreven is... It better be good haha....

• Leuk
Waarderingen: Doom010
S10 wordt na het songfestival nog bevestigd en dan zijn we rond, my bet.
Dat zou betekenen dat we nog tot 14 mei zouden moeten wachten voor de laatste naam. Hoop dan wel dat ze eerder met ander nieuws komen want tot 14 mei wachten duurt mij te lang :ROFLMAO:

Volbeat, CHIC afsluiter 2e podium
Vind ik dus wel kunnen qua formaat, maar juist niet als act. Ik zie die klassiekers van CHIC dus heel goed werken op het hoofdveld. Of je nou vooraan staat te zwijmelen, halverwege staat te grooven, of achteraan ligt te chillen, dat diepe grasveld is er voor gemaakt...

En Volbeat zie ik absoluut niet op Noord passen. Die moeten Mainstage wel hebben...

Ik dacht dat ze er al stond maar niet dus. Dan ga je denk ik inderdaad gelijk krijgen.

Misschien sluit De Staat dan het 2de podium af.
Je verward in dit geval (net als ik) Froukje, MEAU en S10 met elkaar vermoed ik...

De Staat zou ik de meest logische Noordafsluiter van het zondagaffiche vinden, mocht het niet die laatste onbekende naam zijn...

Ik kan me ook niet voorstellen dat er op zondag ná 23u nog 'n dj op main staat na ID.
Ook iets met vergunning tot 23u, maar daar weet Dennis miss meer van?
De vergunning loopt tot 12 uur voor zover Ome Jan altijd geroepen heeft.
In 2017 kon het ook:
21:00 - 22:30 uur die vreselijke Bieber
22:45 - 0.:00 uur mocht Martin Garrix het festival nog een beetje positief afsluiten.
Dus waarom zou het in 2022 niet kunnen.

De vergunning loopt tot 12 uur voor zover Ome Jan altijd geroepen heeft.
In 2017 kon het ook:
21:00 - 22:30 uur die vreselijke Bieber
22:45 - 0.:00 uur mocht Martin Garrix het festival nog een beetje positief afsluiten.
Dus waarom zou het in 2022 niet kunnen.
Nou ja, festival afsluiten. Het betrof de eerste dag he...

Je verward in dit geval (net als ik) Froukje, MEAU en S10 met elkaar vermoed ik...

De Staat zou ik de meest logische Noordafsluiter van het zondagaffiche vinden, mocht het niet die laatste onbekende naam zijn...
Nee ik had DTRH in mijn hoofd haha. Daar staat ze wel.

En voor 2020 of 2021 stond ze wel geboekt voor Pinkpop toch?

Nee ik had DTRH in mijn hoofd haha. Daar staat ze wel.

En voor 2020 of 2021 stond ze wel geboekt voor Pinkpop toch?
S10, nee... stond 2020 en 2021 niet op het affiche.

door oa DTRH denk ik niet dat ze nu nog bij Pinkpop er bij gaat komen

S10, nee... stond 2020 en 2021 niet op het affiche.

door oa DTRH denk ik niet dat ze nu nog bij Pinkpop er bij gaat komen
Nederlandse artiesten kunnen overal wel staan, ongeacht welke festival ze al staan. Zie zelfde kaliber Froukje, Lowlands & Pinkpop.

verschil is alleen, dat ze dan waarschijnlijk al wel aangekondigd was, denk ik... ik zie geen reden waarom Pinkpop S10 achter zou houden als laatste naam.

edit: wat ik dan weer wel heb bij de dj's... zeker als ze op een hoge spot zouden komen zou dat een aparte aankondiging waard zijn.
ik denk dat Pinkpop een naam heeft achtergehouden waar ze een speciale aankondiging voor over hebben. Of in iedergeval speciaal genoeg om gelijktijdig met een bericht over het tijdschema te brengen. imo...

verschil is alleen, dat ze dan waarschijnlijk al wel aangekondigd was, denk ik... ik zie geen reden waarom Pinkpop S10 achter zou houden als laatste naam.
Om, zoals Eloelo zei, rond het songfestival nog een nieuwsberichtje te kunnen droppen. :)

Users who are viewing this thread