Pinkpop 2014

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Nina Nesbitt is dus de GF van Ed Sheeran en de frontman van Powerman 5000 het broertje van Rob Zombie. Zijn dus bijna allemaal package deals gok ik met wat nederlandse acts.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Vind het overigens wel een goed alternatief voor de Main Stage. Ik hoef (zeker op maandag) niet alles op Main te zien dus is dit ook wel leuk

Inderdaad met die Metal Monday namen is het mooi om toch een 4e podium te hebben. wegvluchten bij die harde metalen.
Wel even Biffy Clyro checken
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.398
596
<div class="d4p-bbt-quote-title">Black Lies wrote:</div>
Vind het overigens wel een goed alternatief voor de Main Stage. Ik hoef (zeker op maandag) niet alles op Main te zien dus is dit ook wel leuk

Inderdaad met die Metal Monday namen is het mooi om toch een 4e podium te hebben. wegvluchten bij die harde metalen.<br>
Wel even Biffy Clyro checken

Haha precies. Ik ga op maandag alleen naar main voor Biffy Clyro & Metallica. Normaal misschien ook naar Avenged Sevenfold, maar nee want Arcade Fire. Dus dan komt het wel mooi uit dat Birth of Joy nog op stage 4 komt.
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
894
916
Ik denk dat je mij helemaal niet kunt vinden bij dit vierde podia. Ligt erg afgelegen vanaf het terrein en zal het volgens mij niet echt druk zijn indien dit geduurende de dag is.

Ik vraag me af of deze stage pas begint nadat het programma op de andere stages is afgelopen. Aangezien dit een kleine stage zal zijn met minder boxen/geluidsoverlast(niet het juiste woord maar jullie begrijpen wel wat ik bedoel) zou het ook iets kunnen zijn als een avond/nacht programma. De bioscoop was toch ook na het festival.
 

Brian-tukker

Campingartiest
9 apr 2014
82
0
Ik denk dat je mij helemaal niet kunt vinden bij dit vierde podia. Ligt erg afgelegen vanaf het terrein en zal het volgens mij niet echt druk zijn indien dit geduurende de dag is.

Ik vraag me af of deze stage pas begint nadat het programma op de andere stages is afgelopen. Aangezien dit een kleine stage zal zijn met minder boxen/geluidsoverlast(niet het juiste woord maar jullie begrijpen wel wat ik bedoel) zou het ook iets kunnen zijn als een avond/nacht programma. De bioscoop was toch ook na het festival.

Ik heb ergens gehoord dat op dit podia, de artiesten tegelijkertijd optraden met main stage. Volgens mij zei Jan smeets dat zelf tijdens de presentatie.

Ik heb even wat beter naar de bands geluisterd en vooral brother and bones valt mij heel positief op. Echt hele mooie muziek maken ze.
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
894
916
<P>Ik heb ergens gehoord dat op dit podia, de artiesten tegelijkertijd optraden met main stage. Volgens mij zei Jan smeets dat zelf tijdens de presentatie.</P>
<P>Ik heb even wat beter naar de bands geluisterd en vooral brother and bones valt mij heel positief op. Echt hele mooie muziek maken ze. </P>[/quote]

ik heb de persconferentie niet geheel gevolg dus je zult wel gelijk hebben, voordeel hiervan is dat je ook tijdens main stage acts iets te kiezen hebt. zal wel voor de meeste mensen een gemakkelijke keuze worden aangezien het niet al te grote namen zijn.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.585
6.782
<P>Ik heb ergens gehoord dat op dit podia, de artiesten tegelijkertijd optraden met main stage. Volgens mij zei Jan smeets dat zelf tijdens de presentatie.</P><br>
<P>Ik heb even wat beter naar de bands geluisterd en vooral brother and bones valt mij heel positief op. Echt hele mooie muziek maken ze. </P>

ik heb de persconferentie niet geheel gevolg dus je zult wel gelijk hebben, voordeel hiervan is dat je ook tijdens main stage acts iets te kiezen hebt. zal wel voor de meeste mensen een gemakkelijke keuze worden aangezien het niet al te grote namen zijn.
Was idd al in diverse interviews met Smeets aangegeven: "4de podium met 9 acts waarvan 3 elke dag, op locatie bioscoop en gelijktijdig met mainstage met uitzondering van hoofdact van de dag." of "Nieuw dit jaar is een vierde podium, waar jonge talentvolle bands zich in de kijker kunnen spelen. In totaal zet Pinkpop daar 9 bands neer, drie per dag en niet tegenover een hoofdact. Dit podium maakt integraal onderdeel uit van het festival en zal door nationale en internationale bands bevolkt worden. Normaal spelen er 40 bands op Pinkpop, met de komst van de Stones en het nieuwe podium zijn het er dit jaar 50. Namen voor het nieuwe podium kan ik nog niet loslaten, maar die worden zo snel mogelijk ingevuld."
Inmiddels dus duidelijk.
Als ik een voorspelling mag doen, het zal er niet heel druk worden.
 

Sybren_J

Playlistbediener
13 mrt 2014
13
0
Ik denk ook niet dat het druk zal worden daar. Als ze bandjes nou alleen aan het begin van de dag programmeren, als de bezoekers binnenstromen, dan zou het wel wat kunnen worden. Maar als je eenmaal het Pinkpopplein bent gepasseerd en op het veld staat/zit, kom je toch niet meer terug bij de ingang? Beetje onlogisch, vind ik. Het podium ligt nogal raar, zo 'om de bocht'.

De namen zeggen mij overigens allemaal niks (behalve Kraantje Pappie, maar daar vind ik dan weer niks aan).
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.585
6.782
Dat dacht ik ook, als ik op het veld ben ga ik de trappen niet meer terug op. Zelfs de Kalm aan Laan is niet aan mij besteed, ooit wel eens geweest in de tijd dat mijn vrouw nog mijn vriendin was en nog wel meeging om iets "gezonds" te halen in de Kalm aan Laan voor haar. Dit zijn toch ontwikkelingen op Pinkpop waar ik niet in mee ben gegaan. Maar er zullen beslist bezoekers zijn die blij zijn met een oester- en/of wijnbar bijvoorbeeld???
 

Brian-tukker

Campingartiest
9 apr 2014
82
0
Ik denk toch dat ik enkele malen naar het 4de podia ga, ondanks de mainstage en afstand.
Koud biertje, kleine tent, luisterend naar een klein onbekend bandje dat toevallig echt ontzettend goed is, Beter kan het toch niet?!?
Puur genieten van beleving van muziek :cool:
 

eh

Randprogramma
27 nov 2013
139
0
Even voor mijn beeldvorming ..... komt dat podium op de plek waar voorgaande jaren de Merchandise kraampjes stonden ? Teven stonden er Picknicktafels bier en vreetkraampjes. Op een stenen gebouw waar na een uur zeer ranzige toiletten zijn. Dit is/was dus buiten het festivalterrein
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Het vierde podium is aan mij niet besteed. Niet veel bijzonders en ook omdat het 'buiten' het terrein ligt (autokino toch?).
Maar goed, mijn 'must see' lijst was toch al aan de lange kant. Vooral metal Monday! :-D

 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.680
730
Het vierde podium kan mij inderdaad gestolen worden maar wat belangrijker is....Waar blijft dat blokkenschema? Ze blijven het wel rekken pfff. 8-O
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.398
596
Schijnbaar sta ik op de eerste rij bij de Afterpartees haha, nou oke. Hoop wel dat we snel een tijdschema krijgen inderdaad..
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.585
6.782
Vers van de pers!
Voor de mensen met de Pinkpop-APP, na update is e.e.a. leeg en de artiesten zijn geüpdate naar aankomende editie.
Helaas ook hier nog geen tijdschema.
 

Bjorn

Randprogramma
26 okt 2013
163
0
Die Pinkpop app is die er ook voor iPhone want ik Zie ik de AppStore alleen de Pinkpop 2013 app en de pinkpopfestival gids 2014 en die kost geld, Hoe zit dit? Of bedoel je dit met ge-update naar de nieuwe editie in de Pinkpop 2013 app
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.585
6.782
Die Pinkpop app is die er ook voor iPhone want ik Zie ik de AppStore alleen de Pinkpop 2013 app en de pinkpopfestival gids 2014 en die kost geld, Hoe zit dit? Of bedoel je dit met ge-update naar de nieuwe editie in de Pinkpop 2013 app
Ik bedoel idd de officiele Pinkpop2013-app, bij "instellingen" kan je deze al "volledig herladen". Bij programma, plattegrond en podia geeft hij aan "nog niet beschikbaar" maar de "artiesten" zijn geupdate naar de editie Pinkpop 2014. Helaas staan de tijden nog voor de hele dag, dus het tijschema is niet stiekem af te lezen.
Over een "Pinkpopfestival gids 2014" die geld kost in de app-store weet ik helemaal niets. Dat kan imo niet een officiele zijn. Het jaarlijkse Pinkpop-magazine is gewoon gratis, verwacht vanaf volgende week 25 april.
 

Sybren_J

Playlistbediener
13 mrt 2014
13
0
De poster!

poster-pinkpop2014.jpg
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken