Pinkpop 2014

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Ja, want als de gids vanaf nu vrijdag uitkomt en zaterdag af te halen is, zal het langzaamaan wel bekend MOETEN zijn. Inclusief reclame-pagina’s als bijvoorbeeld Pinkpop Classic
icon_wink.gif

Waar "af te halen" Dennis?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.585
6.782
Ik zie dat een deel van het antwoord al gegeven/gevonden is...
Volgens mij is de gids (net als voorgaande jaren) af te halen via de bekende voorverkoopadressen.
Vorig jaar was er ook een poster-actie bij, dat je de poster op een aantal limburgse voorverkoopadressen gratis erbij kon afhalen (deze 2013-actie bedoel ik http://www.pinkpop.nl/2013/pinkpop-poster-actie/ ).

edit: uiteraard zal de gids ook digitaal te vinden zijn, voorgaande jaren via issuu.com
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Ik zie dat een deel van het antwoord al gegeven/gevonden is…<br>
Volgens mij is de gids (net als voorgaande jaren) af te halen via de bekende voorverkoopadressen.<br>
Vorig jaar was er ook een poster-actie bij, dat je de poster op een aantal limburgse voorverkoopadressen gratis erbij kon afhalen (deze 2013-actie bedoel ik http://www.pinkpop.nl/2013/pinkpop-poster-actie/ ).

edit: uiteraard zal de gids ook digitaal te vinden zijn, voorgaande jaren via issuu.com

Thanks!
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Wederom (zie PP Classic 2014) credits voor Dennis en wederom gemist door Festileaks maar wel opgepakt door Festivalinfo:

http://www.festivalinfo.nl/news/30861/Blokkenschema_Pinkpop_uitgelekt_via_Pinkpop_app/
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">Land Graaf wrote:</div>
Wederom (zie PP Classic 2014) credits voor Dennis en wederom gemist door Festileaks maar wel opgepakt door Festivalinfo:

http://www.festivalinfo.nl/news/30861/Blokkenschema_Pinkpop_uitgelekt_via_Pinkpop_app/


wacht heel even, het was bcmrmaybe die de tijden erbij gespot had gisteren middag.

Ja klopt; credits ook naar hem! Ik denk echter dat het idee om op de 2013 App te kijken wel van jou kwam.
Maar het gaat meer om de gemiste kans. Viel me op dat men het eigen forum niet nauwlettend volgt (blijkbaar).
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.535
835
hier word ik emotioneel van, doet festivalinfo toch nog iets goed. Of zouden ze niet met een schuin oog hier naar toe kijken ^^
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.585
6.782
hier word ik emotioneel van, doet festivalinfo toch nog iets goed. Of zouden ze niet met een schuin oog hier naar toe kijken ^^
Nee, die kijken niet hier. Dit forum is (voorlopig nog) te klein met maar 106 members (volgens mij, misschien wel nog een groot aantal meelezers).
Er zijn genoeg andere muziekforums waar vrijwel de zelfde berichten op ongeveer het zelfde moment gepost worden, zo zal ook op het forum op festivalinfo iemand een balletje opgooien en voila...
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.535
835
niet te serieus reageren ;)
ontopic: ik denk dat jij wel gelijk kan hebben dat het in de gids zal staan, maar als die vrijdag uit gaat komen zouden we dan nu al niet wat gehoord hebben?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.585
6.782
ik denk dat jij wel gelijk kan hebben dat het in de gids zal staan, maar als die vrijdag uit gaat komen zouden we dan nu al niet wat gehoord hebben?
Daar moest ik even goed over nadenken, wat hier mijn eigen redelijk geloofwaardige verklaring van zou kunnen zijn...
Zoals meerdere dingen dit jaar is er heel veel heel lang geheim gebleven van Pinkpop2014. Verrassingen in de namen, bijna geen enkele zelfbevestiging, het 4de podium en de invulling ervan. Er zullen misschien nog wel wat verrassingen zijn dan, niet alleen het tijdschema, maar ook de festivalplattegrond (met betrekking tot bijvoorbeeld het 4de podium dat op de autokino staat) is nog een klein raadsel. Dan zullen er zoals elk jaar reclame bladen inzitten van bijvoorbeeld Werchter, TW, Bluesrock of bijvoorbeeld PPClassic, zijn er ook sponsoren en/of mediapartners die een of een halve pagina hebben. Misschien krijgt het 4de podium nog een naam a.d.h. van een sponsor/mediapartner.
Toch zal het tijdschema snel komen, andere festivals als BKS en FortaRock hebben dat recent ook al gedaan.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.585
6.782
<div class="d4p-bbt-quote-title">JB. wrote:</div>
niet te serieus reageren
icon_wink.gif


LOL
icon_mrgreen.gif
Ga toch weer serieus reageren er op...
Toch gek eigenlijk 6.444 likes op facebook en maar 106 members op het forum, daar moet toch een goed charmeoffensief toe kunnen bijdragen dat meelezers ook members worden en nog een groot deel facebookers op het forum komen kijken... Het laatste bericht over Pinkpop op de facebook van Festileaks heeft bijvoorbeeld 31 likes, daar zitten volgens mij bijna geen members van hier tussen.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.398
596
Dit is ook geen Pinkpopforum, maar een festivalforum. Daarnaast denk ik dat Pinkpop juist een festival is waar veel mensen jaarlijks heengaan, welke bands er dan ook allemaal komen. En daarnaast ook een festival waar mensen heengaan om alleen John Mayer of Bastille te zien bijv. Denk dat een forum als dit ook eerder BKS'ers zou trekken dan Pinkpoppers over het algemeen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.585
6.782
Nou, Pinkpop was in dit geval het voorbeeld omdat het hier ter sprake kwam. Het ging mij om een algemeen "charmeoffensief" om het hele forum te promoten. Misschien dat ik daar beter in het forum-topic op had kunnen reageren ;) nu hier, back on topic...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.585
6.782
8 pagina's over Pinkpop in Spits vandaag...
http://krant.spitsnieuws.nl/spits/_main_/2014/04/24/001/index.html

Edit MET TIJDSCHEMA'S !!
article30_1.jpg

article20_1.jpg

article28_1.jpg
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
665
127
Arctic Monkeys, Editors, Arcade Fire en John Mayer allemaal te kort. Zelfs Paolo Nutini krijgt nog te weinig tijd wat mij betreft. Zonde...
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.398
596
AM wil volgens mij zelf maar 1:15 spelen. Maar ik vind het echt belachelijk dat Editors en Arcade Fire maar een uur krijgen. John Mayer zou ik nog kunnen begrijpen omdat de zaterdag een kortere dag is.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.585
6.782
Komt toch dat AM het niet langer vol kan houden, heb ik ergens eens gelezen. Daarbij zijn voor niet-headliners tijdvakken van ca 1 uur vrij normalen tijdvakken op festivals. Losse concerten spelen ze uiteraard langer.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken