Pinkpop 2014

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Arcade Fire en Editors een uurtje?
Pinkpop is en blijft toch nog steeds een raar festival
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
422
8
Nou, zal ik ook even meedoen, ik denk dat ik sommigen hier wel enkele keren tegenkom haha:p

Zaterdag: Ed Kowalczyk - The Scene (Als de tent niet uitpuilt) - Flogging Molly - White Lies - John Mayer - Helaas bastille skippen omdat ik bij john mayer en stones mooi plekje wil -THE ROLLING STONES

Zondag: Taymir - Chefs Special waar ik vroeg weg ga - Limp Bizkit - Nina Nesbitt (Hele chille muziek vind ik op een of andere manier, en The Kooks zie ik op Leeds al, keuze die vrienden van me niet snappen willen dus ga er wss alleen heen :p ) - Rudimental (waar John Newman wss wat samen mee gaat doen) - Ed Sheeran - Paolo Nutini - Editors - John Newman - Arctic Monkeys

Maandag: Clean Bandit - Mastodon van een afstandje ^^ - Ghost (Of Kodaline waar mn vriendin weg van is, maar we zien ze op Rock Werchter wel) - Rob Zombie - Young The Giant (Stromae is overal te zien deze zomer, zo krijg ik op Lowlands en RW de kans weer) - Biffy Clyro!!!! - Jake Bugg - Avenged Sevenfold - Arcade Fire - Metallica

Dikgedrukt is echte harde must sees, vooral omdat ze niet op andere festivals die ik bezoeken gaan komen :) (heeft niks te maken met leuker/minder leuk hoor xD]
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.585
6.782
...wanneer komt de eerste druk van de gids online?...
edit : de app is geheel terug naar de 2013 editie, icl lineup
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.585
6.782
muziek.nl ‏@muziekpuntnl ·
De nieuwe Muziek.nl Magazine is vanaf vandaag verkrijgbaar met Led Zeppelin en een uitgebreide special voor Pinkpop pic.twitter.com/PoIk8vHycQ
BmDPnfWCQAAIVuA.jpg
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.585
6.782
Er komt nieuws of een site-update, naast de site van Pinkpop Classic en Buro Pinkpop kom ik nu ook niet op de site van Pinkpop zelf.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.585
6.782
Er komt nieuws of een site-update, naast de site van Pinkpop Classic en Buro Pinkpop kom ik nu ook niet op de site van Pinkpop zelf.
Pagina gaat weer open, geen wijziging te zien.
 

Dominic1617899543

Nieuw lid
28 apr 2014
4
0
Voor een langere tijd ben ik een meelezer geweest. De voorpret van PP is voor mij een groot deel van de hele belevenis en deze jaar vooral met de hele kaartverkoop fiasco. Dennis - petje af. Ik ben dankbaar voor je enthousiasme en ben ook blij dat je kaarten heb kunnen bemachtigen voor de 3 dagen. Dit is mijn 7de PP en we hebben een mooi line-up deze jaar. Ik mis alleen nog de Foo Fighters - ze waren zo goed in 2011!

In tegenstelling tot de meest van jullie ben ik geen camper. Een stacaravan op camping De Watertoren is mijn luxe accommodatie dit jaar ;-)

Een paar gedachten tot nu toe:
Ik ben gewoon blij dat we kaarten hebben.
Afgezien van de headliners - vind ik acts zoals Ed Kowalczyk, Limp Bizkit en Jake Bugg een rijke toevoeging.
Wat zal het druk zijn! Geen rij bij de bar was wel een pre de laatste 2 jaren.
Nog maar 39 dagen te gaan!

Grts...


 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.585
6.782
Nieuwe hebbedingetjes in de Souvenirsshop van Pinkpop, naast de Poster nu ook Pinkpop-Patch, winkelwagenmuntje, rugtassen...
http://www.pinkpopsouvenirs.nl/
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.585
6.782
De Poster PP14 is besteld, ben benieuwd wanneer de postbode voor de deur staat?
Heb bij de locale Bruna toch maar Muziek.nl-magazine gekocht, zo zeg 5,95 voor een boekje met een Pinkpop-special, ik ben niet goed snik...
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.398
596
Kon je de poster niet ergens in Landgraaf kopen? Zag dat hij met de pakketpost verzonden moest worden op de PP-shop dus dat is dan een vrij hoog verzendbedrag.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.585
6.782
Kon je de poster niet ergens in Landgraaf kopen? Zag dat hij met de pakketpost verzonden moest worden op de PP-shop dus dat is dan een vrij hoog verzendbedrag.
Normaal gezien ligt hij ook bij Buro Pinkpop in Geleen, maar ik weet niets van verspreiding bij verkooppunten.
Ik had toch nog een paar dingetjes meebesteld, daarbij heb ik hem in huis voordat Pinkpop begint.
Het is pakketverzending omdat de poster opgerold in een langwerpige doos of koker zit, kan niet in de brievenbus.
 

Roy Dykstra

Playlistbediener
27 apr 2014
43
15
Waar is de pinkpop editie van muziek.nl te koop?

Verder hoop ik dat de toiletten dit jaar beter geregeld is links van t hoofdpodium, vorig jaar was t topdrukte daar voor de mannen. Moest zelfs voor de eerste keer lang in de rij staan bij de mannen wc's voor mijn plasje kwijt te komen, en toen was t niet eens super druk. Ben dus benieuwd dit jaar!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.585
6.782
Ik moest ff zoeken, maar de muziek.nl lag in het tijdschriften schap bij de plaatselijke Bruna. Ik neem aan dat er meer magazineverkopers hem hebben liggen, moest goed kijken want Pinkpop staat maar klein op de cover, heel groot roze tekst Led Zeppelin met zwart wit foto.
Voor het toiletbezoek ga ik nooit vaak links van mainstage, meestal de spots links van 3fmstage, ook meer plasgootjes. Dames btw kunnen beter links van mainstage gaan kijken, maar niet naar binnen gaan waar net een man naar buiten komt.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.585
6.782
Oh, sorry, ik word hier op mijn vingers getikt... Correctie: "Dames btw kunnen beter RECHTS! van mainstage gaan kijken, maar niet naar binnen gaan waar net een man naar buiten komt."
 

Roy Dykstra

Playlistbediener
27 apr 2014
43
15
Ja naast de tent is t ook altijd wat relaxer maar wij staan altijd links van t hoofdpodium. Ben vorig jaar vaak naar achteren gelopen, richting de hijskraan.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.585
6.782
Ik heb overigens begrepen, om ff op de toiletpuntjes terug te komen, dat er meer riolering is aangelegd, het kan zijn dat er meer natte cellen zijn en minder Boels/Dixies. Moet ik eerst zien, ik heb zelf het idee dat de "doorstroming" bij de pispalen sneller is dan bij de rvs-gootjes. En dan nog die kortzichtige die bij de eerste de beste rij aansluiten terwijl er nog meer aansluitmogelijkheden zijn, dit laatste is vooral links en rechts van mainstage het geval.

Het is nog wachten tot de Pinkpop-hoedjes via Amnesty alvast besteld kunnen worden, maar Oxfam Novib meldt zich al...
Oxfam Novib zoekt ACTIE vrijwilligers @ Pinkpop 2014.
Oxfam Novib gaat tijdens Pinkpop in het kader van de internationale campagne Behind the Brands de festivalgangers mobiliseren om op te staan tegen het wereldwijde oneerlijke voedselsysteem. Wist jij bijvoorbeeld dat door het veranderende klimaat steeds meer oogsten verloren gaan, juist op plekken waar mensen al in armoede leven? En dat de machtige voedselfabrikanten voor een belangrijk deel verantwoordelijk zijn voor klimaatverandering, maar veel te weinig doen om de boeren die hen van grondstoffen voorzien hiertegen te beschermenn? Onze conclusie: dat kan beter, veel beter. Wil jij, net als Oxfam Novib, dat deze bedrijven hun invloed gaan inzetten voor een betere wereld? Kom ons dan als vrijwilliger een handje helpen!
Zie linkje voor info
http://www.oneworld.nl/werken/vacatures/oxfam-novib-zoekt-actie-vrijwilligers-pinkpop-2014
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.680
730
Nog even off-topic ivm het geklooi met het doorverkopen van kaarten van PP en in het algemeen. Afgelopen vrijdag zijn mijn vriendin en ik naar het concert naar Coldplay in Keulen geweest. De kaarten werden per 2 verkocht en op naam. Eventim in Duitsland hanteert dat al. Mijn vriendin had de tickets en ik mocht mee naar binnen op haar naam. Nu lees ik via ticketmaster dat bij het concert van Lorde in Tivoli hetzelfde wordt hanteert. Maximaal 2 kaarten p/p en op naam. Dit wordt dan met je id vergeleken. Klopt de naam niet dan kom je er niet in. Hoe staan jullie hier tegenover. Volgens mij is het de enige manier om zwarthandelaren te dwarsbomen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.585
6.782
Ik ben in principe wel voor, ik moet toch al mijn naam en alles op geven als ik een kaartje (online) koop voor concert of theater.
Maar er zal hier en daar kritiek zijn ivm privacy gedoe, plus er moet de mogelijkheid zijn kaartjes aan iemand cadeau te doen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken