Pinkpop 2014

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Ik maak veel gebruik van Eventim voor concerten in Europa (Duitsland, Luxemburg) en krijg kaarten op naam maar mij heeft nog nooit iemand gevraagd om een ID bewijs ter controle.

In de voorverkoop mag men van mij een maximum van 2 kaarten hanteren. Kaarten op naam hoeft voor mij niet.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.585
6.782
You can't always get what you want op Pinkpop door Stones met koor...

DEKOOR BETREEDT FESTIVALPODIUM MET THE ROLLING STONES

Groot nieuws! Dekoor zal niemand minder dan The Rolling Stones versterken tijdens de Stones ON FIRE tournee door Europa! Op 7 juni zingen we als toegift met de Stones op Pinkpop in Landgraaf. Maar dat niet alleen: we zijn bovendien gevraagd om te zingen bij het Stonesconcert tijdens het TW Classic Festival in Werchter, België. Een ware once-in-a-lifetime-experience, wat zijn we trots!

De kans om ook op 28 juni met de Stones op te treden wilden we niet voorbij laten gaan.


http://dekoor.nl/nl/2014/05/01/dekoor-betreedt-festivalpodium-met-the-rolling-stones/
 

Sybren_J

Playlistbediener
13 mrt 2014
13
0
Voor degenen die nog geen kaartjes hebben weten te bemachtigen, bij 3FM kun je tot vrijdag weekendkaarten winnen.
 

colint

Gouden Tip
5 mrt 2014
272
0
Opvallend verhaal:
Gisteren waren er bij ons thuis vrienden van mijn ouders op bezoek, opeens werd de man gebeld door zijn zoon. Hij vroeg waar de Pinkpop kaarten lagen want iemand kwam ze ophalen, ze waren dus kaarten door aan het verkopen. Toen vroeg ik hoe ze aan de kaarten kwamen, hij antwoordde dat hij niet eens in de rij heeft gestaan maar de kaarten de dag vóór de verkoop al gekocht had. Deze man werkt bij de gemeente Landgraaf. Wat blijkt nou: werknemers bij de gemeente Landgraaf kunnen de dag voor de verkoop kaarten kopen. Hij sprak zelfs met trots over mensen die 50 tot 100 weekendkaarten kochten en iemand die wel honderden kaarten opgekocht had.

Ik kan jullie garanderen dat dit geen onzin verhaal is! Zo blijkt maar weer eens hoe wij als echte muziekliefhebbers opgelicht worden.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.535
835
You can’t always get what you want op Pinkpop door Stones met koor…

DEKOOR BETREEDT FESTIVALPODIUM MET THE ROLLING STONES

Groot nieuws! Dekoor zal niemand minder dan The Rolling Stones versterken tijdens de Stones ON FIRE tournee door Europa! Op 7 juni zingen we als toegift met de Stones op Pinkpop in Landgraaf. Maar dat niet alleen: we zijn bovendien gevraagd om te zingen bij het Stonesconcert tijdens het TW Classic Festival in Werchter, België. Een ware once-in-a-lifetime-experience, wat zijn we trots!

De kans om ook op 28 juni met de Stones op te treden wilden we niet voorbij laten gaan.


http://dekoor.nl/nl/2014/05/01/dekoor-betreedt-festivalpodium-met-the-rolling-stones/

altijd fijn dat je al weet dat je een toegift krijgt ^^
dat verhaal is inderdaad slecht en jammer en vooral gemeente landgraaf zou beter moeten weten, al kan ik begrijpen dat je als gemeente die het organiseert de medewerkers die er hard aan werken om het gebeuren er omheen te organiseren voorrang geven, maar dat je ze 50 tot 100 kaarten laat opkopen is belachelijk
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Opvallend verhaal:
Gisteren waren er bij ons thuis vrienden van mijn ouders op bezoek, opeens werd de man gebeld door zijn zoon. Hij vroeg waar de Pinkpop kaarten lagen want iemand kwam ze ophalen, ze waren dus kaarten door aan het verkopen. Toen vroeg ik hoe ze aan de kaarten kwamen, hij antwoordde dat hij niet eens in de rij heeft gestaan maar de kaarten de dag vóór de verkoop al gekocht had. Deze man werkt bij de gemeente Landgraaf. Wat blijkt nou: werknemers bij de gemeente Landgraaf kunnen de dag voor de verkoop kaarten kopen. Hij sprak zelfs met trots over mensen die 50 tot 100 weekendkaarten kochten en iemand die wel honderden kaarten opgekocht had.

Ik kan jullie garanderen dat dit geen onzin verhaal is! Zo blijkt maar weer eens hoe wij als echte muziekliefhebbers opgelicht worden.

Wat een belachelijk verhaal zeg! Ik vind het prima dat mensen in Landgraaf voorrang krijgen, maar dan maximaal 2 kaartjes per persoon en zeker geen 50 en al helemaal niet 100. Wat een naaizooi zeg, erg matig van Pinkpop!
 

colint

Gouden Tip
5 mrt 2014
272
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">colint wrote:</div>
Opvallend verhaal:<br>
Gisteren waren er bij ons thuis vrienden van mijn ouders op bezoek, opeens werd de man gebeld door zijn zoon. Hij vroeg waar de Pinkpop kaarten lagen want iemand kwam ze ophalen, ze waren dus kaarten door aan het verkopen. Toen vroeg ik hoe ze aan de kaarten kwamen, hij antwoordde dat hij niet eens in de rij heeft gestaan maar de kaarten de dag vóór de verkoop al gekocht had. Deze man werkt bij de gemeente Landgraaf. Wat blijkt nou: werknemers bij de gemeente Landgraaf kunnen de dag voor de verkoop kaarten kopen. Hij sprak zelfs met trots over mensen die 50 tot 100 weekendkaarten kochten en iemand die wel honderden kaarten opgekocht had.

Ik kan jullie garanderen dat dit geen onzin verhaal is! Zo blijkt maar weer eens hoe wij als echte muziekliefhebbers opgelicht worden.


Wat een belachelijk verhaal zeg! Ik vind het prima dat mensen in Landgraaf voorrang krijgen, maar dan maximaal 2 kaartjes per persoon en zeker geen 50 en al helemaal niet 100. Wat een naaizooi zeg, erg matig van Pinkpop!

Let er wel op dat het hier gaat om mensen die bij de gemeente Landgraaf werkzaam zijn, niet om alle inwoners van Landgraaf. Het blijft natuurlijk belachelijk!
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.474
716
Ik zou het verhaal toch met een korreltje zout nemen hoor. Ongetwijfeld zullen mensen van de gemeente daar hun tickets ingeslagen hebben (Werchter en Tomorrowland hebben ook al schandalen gehad rond gratis tickets voor politie en politici), maar dat ze daar meteen honderden te pakken kregen geloof ik niet.

Indien het toch klopt moet dat direct naar de media, dit is misbruik van hun ambt EN woekerwinsten maken via doorverkoop.
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Opvallend verhaal:<br>
Gisteren waren er bij ons thuis vrienden van mijn ouders op bezoek, opeens werd de man gebeld door zijn zoon. Hij vroeg waar de Pinkpop kaarten lagen want iemand kwam ze ophalen, ze waren dus kaarten door aan het verkopen. Toen vroeg ik hoe ze aan de kaarten kwamen, hij antwoordde dat hij niet eens in de rij heeft gestaan maar de kaarten de dag vóór de verkoop al gekocht had. Deze man werkt bij de gemeente Landgraaf. Wat blijkt nou: werknemers bij de gemeente Landgraaf kunnen de dag voor de verkoop kaarten kopen. Hij sprak zelfs met trots over mensen die 50 tot 100 weekendkaarten kochten en iemand die wel honderden kaarten opgekocht had.

Ik kan jullie garanderen dat dit geen onzin verhaal is! Zo blijkt maar weer eens hoe wij als echte muziekliefhebbers opgelicht worden.

Dit verhaal is misschien geen onzin maar wel zwaar overdreven.

Waar vergunningen worden verstrekt en contacten onderhouden zijn er altijd kruiwagens. Ik zat in 1988 in de klas van de dochter van de toenmalig wethouder en kreeg een PP kaartje voor 25 gulden. In het verleden werkte ik bij Nationale Nederlanden en kreeg vrijkaartjes voor het Nederlands elftal. Zo werkt het gewoon maar het verhaal dat de Landgraafse ambtenaren massaal honderden kaarten bestelden, kochten of opkochten is onzin.

Geloof me anders had ik meer kaarten gehad.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.585
6.782
https://www.adformatie.nl/artikel/zippo-doet-het-met-pinkpop
Het aanstekermerk is partner van het muziekfestival geworden.

Zippo zal op het festival enkele dingen organiseren, waaronder een designwedstrijd met kans op een eigen limited edition Zippo aansteker.

Het merk heeft op Pinkpop een ‘Zippo Encore-tent’. Naast een graveerservice, de Zippo Moments Wall en de mogelijkheid om je te laten schminken, organiseert Zippo dagelijks wedstrijden. Zo is er een Wheel of Fortune waarmee aanstekers te winnen zijn en maken twee festivalbezoekers dagelijks kans op backstage passen waarmee men vanaf het podium een optreden kan bijwonen.

Festivalgangers kunnen ook meedoen aan een designwedstrijd met als hoofdprijs een aansteker naar eigen design. Een jury selecteert de mooiste ontwerpen en plaatst deze op de Zippo-Facebookpagina ter stemming. De inzending die de meeste stemmen weet te verzamelen, wint de hoofdprijs: een eigen aansteker.

Daarnaast kunnen festivalbezoekers aanstekers gratis laten bijvullen.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.680
730
Zeg Dennis, is er toevallig wat bekend mbt het opladen van telefoons? Weet jij daar misschien wat van?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.585
6.782
Volgens mij bij de stand van HI bcmrmaybe, maar of dat handig is. Dit was de info van vorig jaar:
Opladen bij “chill & charge” van Hi
bij de “chill & charge” van Hi kun je je telefoon opladen, vergeet niet je eigen lader mee te nemen!

Opladen naast de Douwe Egberts Koffietent
Naast de Douwe Egbert koffietent staat een tent van Laad Maar. Hier koop je een lader (zie prijzen hieronder). Als je alles weer terug brengt dan ontvang je je borg retour en kost het laden dus 1 bon. Voordeel: je hoeft je telefoon niet af te geven en bent dus blijvend bereikbaar en je kunt de lader mee nemen naar de camping .

Opladen = 5 munten

4 munten borg voor de lader incl. kabel.
1 munt voor laden.
Lader met kabel inleveren 4 munten borg terug.
Lader zonder kabel inleveren 3 munten borg terug.

 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.585
6.782
hier een blogje van iemand die belazerd is via Marktplaats in de zoektocht naar Pinkpop-kaartjes...
http://chantalblogt.wordpress.com/2014/05/07/het-voelt-verdomde-zuur/?utm_content=buffer62ef4&utm_medium=social&utm_source=twitter.com&utm_campaign=buffer
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.398
596
Tja, zulke verhalen zullen er meer zijn nu de kaartjes zo snel uitverkocht waren. In het begin baalde ik ook heel erg, maar weet je, er zijn dagkaarten en bovendien nog meer festivals dan alleen pinkpop, mocht je echt heel graag willen.

Over 1 maand zijn de deuren open!
icon_mrgreen.gif
#ZININ

Over 1 maand begint de eerste act, Les Djinns, met hun set :p
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken