Pinkpop 2014

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.474
716
Als we de verhalen op twitter mogen geloven waren Rolling Stones in de running voor Ziggodome, maar hebben die het uiteindelijk niet aangenomen omwille van de absurd hoge prijzen voor zaalshows van RS. Het zou nu tussen Malieveld en Pinkpop gaan blijkbaar.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.535
835
gek dat ziggodome dan wel Barbra Streisand aannam, die vroeg ook absurde bedragen. al zou het best kunnen dat RS nog hoger ligt.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.576
6.773
The Offspring vond ik ook vrij ongeloofwaardig van Pinkpoppers, ik vraag me nog altijd af of ze überhaupt komen. Muse, dat moet ik nog maar zien. Wachten op nieuws uit het kamp van Rolling Stones heeft voor mij prioriteit nummer 1. Of deze week een bevestiging van Pinkpop kant komt is ook de maar de vraag, zo kort op de persconferentie. Nog maar paar dagen wachten dan maar.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Ja nouja als ze volgende week met de gehele lineup komen, waarin nog één headliner ontbreekt weten we het ook wel. Als ze nee gezegd zouden hebben had Jan vast nog wel een andere headliner achter de hand namelijk.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Ja nouja als ze volgende week met de gehele lineup komen, waarin nog één headliner ontbreekt weten we het ook wel. Als ze nee gezegd zouden hebben had Jan vast nog wel een andere headliner achter de hand namelijk.

Krezip?
 

Floating

Randprogramma
6 mrt 2014
134
0
Mmh, als je naar de agenda van Linkin Park kijkt zijn hun data's op die dagen nog vrij..


'Met een beetje geluk zal Linkin Park naast Metallica headliner zijn van Pinkpop 2014. Dit meldt Pinkpop Central. De Amerikanen spelen in juni en juli door Europa op festivals en op de data van Pinkpop is er nog ruimte voor een show. Een fansite van de band, LPLive, heeft Pinkpop zelfs al in het tourschema opgenomen. Door deze laatste site werd ook Rock Werchter als mogelijkheid genoemd.

Linkin Park staat ook op Download Festival 2014.

Hier ook een artikel van een maand terug..
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.474
716
gek dat ziggodome dan wel Barbra Streisand aannam, die vroeg ook absurde bedragen. al zou het best kunnen dat RS nog hoger ligt.

In Azie lagen de gemiddelde prijzen als ik me niet vergis op 220 euro?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.576
6.773
Mmh, als je naar de agenda van Linkin Park kijkt zijn hun data’s op die dagen nog vrij..

‘Met een beetje geluk zal Linkin Park naast Metallica headliner zijn van Pinkpop 2014. Dit meldt Pinkpop Central. De Amerikanen spelen in juni en juli door Europa op festivals en op de data van Pinkpop is er nog ruimte voor een show. Een fansite van de band, LPLive, heeft Pinkpop zelfs al in het tourschema opgenomen. Door deze laatste site werd ook Rock Werchter als mogelijkheid genoemd.

Linkin Park staat ook op Download Festival 2014.

Hier ook een artikel van een maand terug..
Ook goede middag. Linkin Park speelt RaR/RiP 7 en 8 juni, zijn allang afgeschreven.
 

Floating

Randprogramma
6 mrt 2014
134
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">Floating wrote:</div>
Mmh, als je naar de agenda van Linkin Park kijkt zijn hun data’s op die dagen nog vrij..

‘Met een beetje geluk zal Linkin Park naast Metallica headliner zijn van Pinkpop 2014. Dit meldt Pinkpop Central. De Amerikanen spelen in juni en juli door Europa op festivals en op de data van Pinkpop is er nog ruimte voor een show. Een fansite van de band, LPLive, heeft Pinkpop zelfs al in het tourschema opgenomen. Door deze laatste site werd ook Rock Werchter als mogelijkheid genoemd.

Linkin Park staat ook op Download Festival 2014.

Hier ook een artikel van een maand terug..


Ook goede middag. Linkin Park speelt RaR/RiP 7 en 8 juni, zijn allang afgeschreven.
Woops sorry was verkeerde, moest een andere band en artikel zijn ben even de goede opzoeken..:D
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.576
6.773
Woops sorry was verkeerde, moest een andere band en artikel zijn ben even de goede opzoeken..:D
;) suc6...
Als ik je advies kan geven, volgens mijn mening zijn er 3 mogelijke headliners voor zondag, a) Arctic Monkeys, b) Red Hot Chili Peppers, c) Muse. Dat zijn de hier voorbij komende kanshebbers, de een meer likely dan de ander. Knap als je een andere weet te hinten.
 

whiteandblack

Playlistbediener
16 jan 2014
29
0
Hoop zwaar dat Placebo komt. Weet dat ze in juni nog niks hebben staan, weet iemand meer over de kans dat ze Pinkpop staan?
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
leuk dat je het vraagt. Kunnen worden afgeschreven. Zitten 6, 8 en 9 juni in Rusland hebben ze een paar minuten geleden bekendgemaakt.

Edit: ik denk dat ze lowlands doen. Zitten in augustus toch in Europa...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.576
6.773
leuk dat je het vraagt. Kunnen worden afgeschreven. Zitten 6, 8 en 9 juni in Rusland hebben ze een paar minuten geleden bekendgemaakt.

Edit: ik denk dat ze lowlands doen. Zitten in augustus toch in Europa…
aaaaahh, jammer. Ik had er al lang rekening mee gehouden. In het begin dacht ik nog dat ze een zekerheid waren, maar het begon al richting Lowlands te gaan ipv Pinkpop.
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Ja klopt. Dat vermoeden had ik ook al. Als de Rolling Stones komen zou ik Placebo trouwens ook geen toepasselijke sub vinden. Totaal andere muziek. Misschien op 3fm dan maarja. Ik vraag me af wat ze voor RS gaan zetten als Sub. Als die komen vraag ik me af of Smeets nog een beetje zijn best gaat doen om er een fatsoenlijke dag van te maken, of dat hij een Bastille-achtige band als Sub bombardeert en artiesten als Douwe Bob en Nielson de dagopvulling gaan betekenen...
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Dan lijkt het me beter om (ogenschijnlijk laatste headliner) AM na de editors te zetten. Is het toch wat meer in balans... Of de Editors moeten headlinen maar dat ziet niemand hier gebeuren als ik het zo lees ;). Het is dat ze zo niet zijn aangekondigd, anders zou ik het nogsteeds niet zo gek vinden, maargoed.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.576
6.773

  • Idd zoals aangekondigd lijken Editors sub, past ook perfect bij AM/RHCP/Muse imo. Biffy Clyro als sub op zaterdag, of zo iets?

    (edit, Status Quo als sub op zaterdag, past bij RS :) )
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Ik zou naast AM/RHCP/Muse ook rekening gaan houden met Coldplay. Hun nieuwe album komt toch vroeger dan verwacht en ook al staan er nog weinig data van Coldplay, je kunt er best rekening mee houden. Iets anders dan die 4 als (tweede en) derde headliner zie ik niet gebeuren.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken