Pinkpop 2014

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.576
6.773
Arctic Monkeys is gewoon een dikke headliner. Dat kun je leuk vinden of niet, maar het is echt een grote band.
Van mij mag Status Quo headlinen ipv Arctic Monkeys, maar kijk dat is pas niet realistisch meer tegenwoordig.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.680
730
Van mij mag Status Quo headlinen ipv Arctic Monkeys, maar kijk dat is pas niet realistisch meer tegenwoordig.

Hahahaha. :)
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.680
730
Van mij mag Status Quo headlinen ipv Arctic Monkeys, maar kijk dat is pas niet realistisch meer tegenwoordig.

Zo had ie gemoeten..Newbie hier :)
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
@DennisvdBr Je kunt wel zeggen welke spot een band verdient volgens jou mening, dus op basis van hoe leuk jij ze vind maar daar heeft toch niemand hier iets aan. Je zegt zelf al dat jou mening niet overeen komt met die van de massa en van PP, dit hele topic is toch om te speculeren wat PP doet...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.576
6.773
Correct. Probeer ik meestal ook wel. Maar zoals iedereen gooi ik ook al meer dan eens mijn eigen mening erin. Volgens mij mocht dat wel? :p
 

festivalfanaat

Randprogramma
9 dec 2013
120
0
Zaterdag:
ROLLING STONES (en anders: RED HOT CHILI PEPPERS)
BIFFY CLYRO
WHITE LIES

Zondag:
ARCTIC MONKEYS
EDITORS
VOLBEAT

Maandag:
METALLICA
AVENGED SEVENFOLD
ARCADE FIRE

zoiets?

 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Nah White Lies gaan (daar ben ik door jullie van overtuigd de laatste weken) niet headlinen (3fm) of subben (main). Zet maar gerust een plekje eronder. Ik zou eerder denken aan Biffy Clyro (hoewel die misschien ook een plekje lager horen), Placebo en Fob.

Ook al verbaasde het mij dat Fob de HMH niet uitverkocht krijgt en Gavin DeGraw, OneRepublic en Bastille wel. Dus misschien is ook fob dan wel te klein voor sub.
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Correct. Probeer ik meestal ook wel. Maar zoals iedereen gooi ik ook al meer dan eens mijn eigen mening erin. Volgens mij mocht dat wel?
icon_razz.gif

Helemaal mee eens een beetje mening geeft bijna iedereen wel mee in een voorspelling maar als je een band die door bijna iedereen als sub of 3fm afsluiter gezien word in de tent gaat plaatsen gaat het natuurlijk nergens meer over ;)
 

festivalfanaat

Randprogramma
9 dec 2013
120
0
Nah White Lies gaan (daar ben ik door jullie van overtuigd de laatste weken) niet headlinen (3fm) of subben (main). Zet maar gerust een plekje eronder. Ik zou eerder denken aan Biffy Clyro (hoewel die misschien ook een plekje lager horen), Placebo en Fob.

Ook al verbaasde het mij dat Fob de HMH niet uitverkocht krijgt en Gavin DeGraw, OneRepublic en Bastille wel. Dus misschien is ook fob dan wel te klein voor sub.

White Lies stonden vorige keer op pinkpop toch voor de sub? Dan lijkt subheadliner me nu een volgende juiste stap.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.474
716
<div class="d4p-bbt-quote-title">Black Lies wrote:</div>
Nah White Lies gaan (daar ben ik door jullie van overtuigd de laatste weken) niet headlinen (3fm) of subben (main). Zet maar gerust een plekje eronder. Ik zou eerder denken aan Biffy Clyro (hoewel die misschien ook een plekje lager horen), Placebo en Fob.

Ook al verbaasde het mij dat Fob de HMH niet uitverkocht krijgt en Gavin DeGraw, OneRepublic en Bastille wel. Dus misschien is ook fob dan wel te klein voor sub.


White Lies stonden vorige keer op pinkpop toch voor de sub? Dan lijkt subheadliner me nu een volgende juiste stap.

Juist niet, want we hebben al aangetoond dat White Lies sindsdien in populariteit gedaald zijn. Als je op fucking Vestrock headliner bent heb je op Pinkpop niks te zoeken.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.680
730
Even heel wat anders, het nieuwe album van Coldplay wordt 19 mei gereleased. Nu hebben ze wel gezegd dat ze een rustperiode willen nemen maar ze treden ook nog op op het Itunesfestival. Enige kansen voor PP of een ander festival in europa deze zomer.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
<div class="d4p-bbt-quote-title">festivalfanaat wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Black Lies wrote:</div><br>
Nah White Lies gaan (daar ben ik door jullie van overtuigd de laatste weken) niet headlinen (3fm) of subben (main). Zet maar gerust een plekje eronder. Ik zou eerder denken aan Biffy Clyro (hoewel die misschien ook een plekje lager horen), Placebo en Fob.

Ook al verbaasde het mij dat Fob de HMH niet uitverkocht krijgt en Gavin DeGraw, OneRepublic en Bastille wel. Dus misschien is ook fob dan wel te klein voor sub.


White Lies stonden vorige keer op pinkpop toch voor de sub? Dan lijkt subheadliner me nu een volgende juiste stap.


Juist niet, want we hebben al aangetoond dat White Lies sindsdien in populariteit gedaald zijn. Als je op fucking Vestrock headliner bent heb je op Pinkpop niks te zoeken.

Rustig maar. White Lies is een enorm goede band. Hun eerste album is inderdaad het beste en misschien zijn ze daarom langzaam populariteit verloren, maar het is nog steeds een van de beste bands in zijn genre. Doet zeker niet onder voor vergelijkbare bands zoals Editors of Interpol.

Coldplay doet geen grote festivalzomer denk ik. Zullen eerder een najaarstour, voorjaarstour en dan festivalzomer 2015 gaan doen neem ik aan. Maakt mij niet uit, ga liever naar een concert van Coldplay :)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.952
6.206
Fall Out Boy is toch ook niets groter. Speelde vorig jaar vroeg in de avond op Lowlands (voor Alabama Shakes, Franz Ferdinand en Nick Cave in de Alpha).

Dus dat zou me ook verbazen dat ze dan wel subheadliner of 3FM afsluiten zijn voor Pinkpop.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Nog niks over gehoord maar zou uiteraard best kunnen en is in mijn ogen altijd een goede naam.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Laat Triggerfinger maar wegblijven, alweer 'n verhaaltje over de Stones vandaag. Denk dat het nu wel duidelijk is onderhand. Vraag me trouwens af waar de naam van vandaag blijft :x
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken