Pinkpop 2014

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Nee ze zijn elke week op woensdag gekomen. Weet nog dat ik wekelijks steevast een berichtje in de Spits zag staan over de aangekondigde naam van die woensdag ;).
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.576
6.773
FF eruit gelegen ivm Carnaval, maar niets gemist zie ik. Nog altijd wachten op RS... Dat van Triggerfinger is volgens mij een grapje van ze.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.952
6.206
<div class="d4p-bbt-quote-title">Indiaantje89 wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Dwayne_K wrote:</div><br>
Triggerfinger bevestigd zichzelf bij giel vanmorgen voor pinkpop?


Ik hoop het niet.


wat is mis met Triggerfinger? een van de beste optredens van vorig jaar, laat maar komen!
Ze spelen op iedere hoek van de straat. Op ieder festival in Nederland staan ze zo'n beetje, of hebben ze gestaan. Dus iedereen heeft ze al 20x gezien. En ga geen 185,00 betalen (of wat een kaartje ook kost) om een Triggerfinger nog voor een 21ste keer te gaan zien.
 

Dwayne_K

Playlistbediener
23 apr 2013
12
1
De kaartprijzen worden pas bekend gemaakt op de persconferentie.
Zoals op de site van Pinkpop te lezen is.
"De officiële prijzen voor Pinkpop tickets worden tijdens de jaarlijkse perspresentatie bekend gemaakt."

betekend dit dus geen nieuws over Rolling Stones deze week?
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Om 15:00? Wat is er dan? Ik hoop idd een goeie rockband zoals vorig jaar Jimmy Eat World, Paramore en The Gaslight Anthem in de middag stonden. Boxer Rebellion en Editors zijn leuk, maar aan de zachtere kant van het rockspectrum x)
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.474
716
Zou er vandaag/deze week wel een naam komen? Buro Pinkpop is dicht vandaag, en volgende week komt toch in een keer de hele affiche. Die meerdere namen tegelijk van vorige week kan je misschien ook zien als compenseren voor niets deze week?
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Ja, zou niet zo gek zijn. Vorige week kwamen ze met 3 namen, volgende week de rest van de affiche. Bovendien is het net carnaval geweest, moet zeggen dat ik er daarom ook nu pas weer aan denk :p.

Ben wel benieuwd hoe lang de Stones nog gaan wachten. Pinkpop kan niet met ticketprijzen komen zonder Stonesnieuws ;)
 

KolonelRangpang

Playlistbediener
23 jan 2014
37
0
Zou er vandaag/deze week wel een naam komen? Buro Pinkpop is dicht vandaag, en volgende week komt toch in een keer de hele affiche. Die meerdere namen tegelijk van vorige week kan je misschien ook zien als compenseren voor niets deze week?

Daar heb je een punt!
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
665
127
Dat Pinkpoppers meldt dat The Offspring de hoofdact van de zondag is lijkt me onzin, hoe kan zo'n band nou hoofdact zijn. Als het waar is kan je nog de Stones halen, dan faal je voor mij kei en keihard.
 

colint

Gouden Tip
5 mrt 2014
272
0
Lijkt me inderdaad onzin, ik zou niet eens 1 nummer van die band kunnen noemen. En waarom zouden ze Editors dan geen headliner maken?

Pinkpoppers meldt ook dat Paolo Nutini woensdag 12 maart te gast is bij Giel in de ochtendshow, toevallig?
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Paolo Nutini lijkt ineens zeker, nou ja die naam misstaat natuurlijk niet. Zou best op de middag kunnen staan.

The Offspring gaat nooit Pinkpop headlinen natuurlijk, hooguit de 3FM stage dan. Je kent vast Pretty Fly wel van The Offspring trouwens, enorm bekend nummer.
 

colint

Gouden Tip
5 mrt 2014
272
0
Volgens het artikel op ad.nl (http://www.ad.nl/ad/nl/5602/Muziek/article/detail/3607795/2014/03/05/Jan-Smeets-weet-niets-over-Rolling-Stones-op-Pinkpop.dhtml) weet Jan Smeets nog steeds niks over The Rolling Stones. Als hij de waarheid spreekt lijkt het me een lastige situatie voor Pinkpop, nog 1 week tot ze de line-up bekend maken...

The Offspring op zondag als headliner is trouwens onmogelijk, ze spelen die dag op een festival in Hongarije.
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
665
127
En Pinkpoppers zitten niet stil want alweer een bericht van ze: Nog een fantastisch gerucht. 13.21.19.5 #Pinkpop #headliner 13=M, 21=U, 19=S en 5=E dus Muse. Hoewel me dit onmogelijk lijkt is het wel vreemd dat Muse nog steeds geen Europese datum heeft en je kunt Pinkpoppers wel wat krediet geven, ze wisten namelijk als eerste en enige te melden dat Editors op Pinkpop stonden. Toch ga ik ervan uit dat dit niet gaat gebeuren (BUT PLEASE LET IT BE!!!)

En voor mij is Paolo Nutini al een headliner opzich, man wat is dat een geweldenaar!
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Als je maar genoeg namen roept heb je er vanzelf wel een goed. En dat gerucht van Muse is ook nergens op gebaseerd tweeten ze nu, beetje vreemd
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
665
127
Als je maar genoeg namen roept heb je er vanzelf wel een goed. En dat gerucht van Muse is ook nergens op gebaseerd tweeten ze nu, beetje vreemd
Ja inderdaad we kunnen dus nu wel stellen dat zij niet betrouwbaar zijn...
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Als je maar genoeg namen roept heb je er vanzelf wel een goed. En dat gerucht van Muse is ook nergens op gebaseerd tweeten ze nu, beetje vreemd

Ik vind het maar een vaag account. Zomaar wat dingen de wereld inslingeren alsof het serieuze geruchten zijn, en vervolgens alles weer ontkennen. Niet echt te vertrouwen dus. Maar als je een tweet plaatst waarin er stellig gezegd word dat The Offspring de zondag headlined, terwijl die dezelfde dag in Hongarije spelen ben je als serieus Twitteraccount niet serieus meer te nemen imo. The Stones/Muse/Metallica zou me ook wel wat zijn zeg...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken