Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik vond het op DTRH (zelfde prijzen) echt belachelijk duur. 5,60 voor een fles water, meer dan 5 euro voor een zak chips. En dan adverteren met 'To-Go prijzen' haha.
Een euro voor een banaan is prima. Mijn vriendin wil die altijd mee maar die dingen nemen vanwege hun vorm veel ruimte in. Die mag ze nu lekker daar kopen.
Verder zie ik mezelf hier niet zo snel iets halen.
Prijzig, maar niet extreem. Altijd wel afwachten in wat voor hoeveelheid het te koop is. Maakt het makkelijker om aan de dagelijkse hoeveelheid fruit te komen
Ik zou toch Alpha doen. Denk dat de hits voldoende draagkracht hebben voor een aardig gevuld veld. Wat mij betreft dan toch liever ruimte om te dansen bij de Alpha i.p.v. een afgeladen Bravo. Op Glastonbury moest het podium (35K capaciteit) blijkbaar worden afgesloten door de toestroom..
Die koffie kan je in ieder geval beter op het terrein halen. 60 cent duurder en de kwaliteit (op DTRH) was echt bagger. Mijn zakjes instant koffie deden het nog beter.
Die koffie kan je in ieder geval beter op het terrein halen. 60 cent duurder en de kwaliteit (op DTRH) was echt bagger. Mijn zakjes instant koffie deden het nog beter.
Door omstandigheden (lees: niet m'n steekwagen mee kunnen nemen door de huisregels van DTRH) heb ik daar niet voor gekozen, maar dat is voor Lowlands wel het plan ja. Inclusief handmaler
Sterkedrank, inclusief zelfgemixte cocktails, is om vergunningsredenen buiten onze macht niet toegestaan op de camping. Daarom worden alleen originele, onaangebroken drankverpakkingen toegelaten.
Op Lago moest ik bij de security een slok uit mn fles water moeten nemen om te laten zien dat het geen pure wodka was.
Gelukkig had ik de goede fles, die andere zat wel vol met wodka haha. Ik heb ook meerdere mensen hun sterke drank weg zien gooien. Heb het ook nog nooit zo streng gezien eigenlijk.