Lowlands 2024

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
Tip van de dag van je lokale koffiesnob: neem een aeropress mee. Warm water erop flikkeren, even wachten en duwen en je hebt heerlijke koffie
Onderdeel van het ochtendritueel. Om de beurt malen, en dan koffie uit de aeropress!
 
  • Leuk
Waarderingen: BeWario

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.737
3.072
Op Lago moest ik bij de security een slok uit mn fles water moeten nemen om te laten zien dat het geen pure wodka was.

Gelukkig had ik de goede fles, die andere zat wel vol met wodka haha. Ik heb ook meerdere mensen hun sterke drank weg zien gooien. Heb het ook nog nooit zo streng gezien eigenlijk.
Dit voelt alleen maar als een challenge
 

jaigalaar

Randprogramma
18 feb 2020
116
172
Op Lago moest ik bij de security een slok uit mn fles water moeten nemen om te laten zien dat het geen pure wodka was.

Gelukkig had ik de goede fles, die andere zat wel vol met wodka haha. Ik heb ook meerdere mensen hun sterke drank weg zien gooien. Heb het ook nog nooit zo streng gezien eigenlijk.
Gewoon een spelletje boer zoek vrouw dus, challenge accepted!
 
  • Leuk
Waarderingen: Tinus101

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.117
3.043
Op Lago moest ik bij de security een slok uit mn fles water moeten nemen om te laten zien dat het geen pure wodka was.

Gelukkig had ik de goede fles, die andere zat wel vol met wodka haha. Ik heb ook meerdere mensen hun sterke drank weg zien gooien. Heb het ook nog nooit zo streng gezien eigenlijk.
Dus als je een pokerface had kunnen houden, had ie mee gemogen. Daar houd ik wel van.
 
  • Leuk
Waarderingen: UpInSmoke en sjoeske

Jaxie

Campingartiest
19 jul 2023
55
110
Moet zeggen dat de echte hype nog wel moet beginnen voor de editie van dit jaar. Helpt niet mee dat ze deze editie de commercie belangrijker lijken te vinden dan hetgeen waarvoor de meeste mensen naar LL gaan, de muziek. De laatste berichten op de socials bestaan letterlijk uit reclame voor Kia, Ikea, een boek, een voorstelling, bestelling plaatsen voor bier/wijn. Dit terwijl iedereen zit te wachten op eventuele vervangers van de weggevallen artiesten en het blokkenschema. Het zal vast weer genieten worden als we er zijn, maar kom er moeilijker in dit jaar.
 

Davidd

Support act
7 jul 2021
893
1.652
Betekent dit dat de groepscamping naar camping 1 gaat?
Dit staat er op het ticket: De Groepscampingplekken bevinden zich naast de Gllamcamp Delluxe.

Geen flauw idee waar dit jaar de Gllamcamp Delluxe is, maar vorig jaar was dit allemaal op camping 0 volgens mij.

Doordat we vorig jaar heel erg geworsteld hebben met een goeie plek op de camping vinden hebben wij met onze vriendengroep van 13 een groepscampingplek gekocht van 100m2, ben benieuwd of dat allemaal een beetje gaat passen..
 

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
450
513
A Kia Flight to McLowlands IKEA Paradise.

Het wordt behoorlijk belachelijk op deze manier.
Bij Primavera ook genoeg grote sponsors, maar daar krijg je er in elk geval iets meer voor terug dan Goldband en is de ticketprijs best een stuk lager. Als het zou betekenen dat ticketprijzen betaalbaar zouden zijn voor iedereen wil ik best een automerk negeren.
 

Davidd

Support act
7 jul 2021
893
1.652
Ik moet eerlijk zeggen dat als ik op het festival zelf ben ik er weinig last van heb die sponsoring, het is meestal niet zo dat ze zaken aan je opdringen. Er zijn zelfs merken die daadwerkelijk iets toevoegen aan het terrein, zoals die mooie koffiebar bij de Heineken en heb mooie tijden beleeft bij de Cola bar op het water bij de Alpha. Maar inderdaad dat gepromoot op insta en social media terwijl het rondom vervangende artiesten angstvallig stil blijft is wel jammer.
 

hendrik1

Gouden Tip
17 nov 2018
347
324
Ik moet eerlijk zeggen dat als ik op het festival zelf ben ik er weinig last van heb die sponsoring, het is meestal niet zo dat ze zaken aan je opdringen. Er zijn zelfs merken die daadwerkelijk iets toevoegen aan het terrein, zoals die mooie koffiebar bij de Heineken en heb mooie tijden beleeft bij de Cola bar op het water bij de Alpha. Maar inderdaad dat gepromoot op insta en social media terwijl het rondom vervangende artiesten angstvallig stil blijft is wel jammer.
Vergeet de Miele Powerwash niet!
 

Athos

Support act
13 jul 2023
947
1.487
Dit staat er op het ticket: De Groepscampingplekken bevinden zich naast de Gllamcamp Delluxe.

Geen flauw idee waar dit jaar de Gllamcamp Delluxe is, maar vorig jaar was dit allemaal op camping 0 volgens mij.

Doordat we vorig jaar heel erg geworsteld hebben met een goeie plek op de camping vinden hebben wij met onze vriendengroep van 13 een groepscampingplek gekocht van 100m2, ben benieuwd of dat allemaal een beetje gaat passen..
Passen met relatief gemak 8 tweepersoonstenten op. 9 moet ook nog wel lukken als je propt en alles tegen elkaar bouwt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Davidd

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
450
513
Moet zeggen dat de echte hype nog wel moet beginnen voor de editie van dit jaar. Helpt niet mee dat ze deze editie de commercie belangrijker lijken te vinden dan hetgeen waarvoor de meeste mensen naar LL gaan, de muziek. De laatste berichten op de socials bestaan letterlijk uit reclame voor Kia, Ikea, een boek, een voorstelling, bestelling plaatsen voor bier/wijn. Dit terwijl iedereen zit te wachten op eventuele vervangers van de weggevallen artiesten en het blokkenschema. Het zal vast weer genieten worden als we er zijn, maar kom er moeilijker in dit jaar.
Heb dat ook wel een beetje en dat komt zelfs ook door het programma. Prachtige namen hoor, maar dit jaar net niet waar ik voor warm loop. Vorige jaren een playlist van 40 uur en nu minder dan de helft. Dan helpt de ticketprijs en de commercie niet bij de Lowlands stemming. Merk dat ik meer zin heb in kleinere festivals met de undercard namen van Lowlands. Maar weet ook dat als ik dan donderdag mijn arm in die bandjesmachine leg dat Lowlandsgevoel wel weer terugkomt en het weekend veel te snel voorbij gaat. En misschien zitten er nog wat mooie verassingen bij de laatste namen.
 
  • Leuk
Waarderingen: BeWario

Davidd

Support act
7 jul 2021
893
1.652
Passen met relatief gemak 8 tweepersoonstenten op. 9 moet ook nog wel lukken als je propt en alles tegen elkaar bouwt.
Ah top, en met twee persoons tenten bedoel je dan die pop-up tentjes waarop staat dat je er met zijn tweeën in kan liggen, maar ik al moeite heb om er in mijn eentje in te liggen en elke nacht mijn koffer moet knuffelen? Of de wat grotere tweepersoonstenten?
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.114
739
Ah top, en met twee persoons tenten bedoel je dan die pop-up tentjes waarop staat dat je er met zijn tweeën in kan liggen, maar ik al moeite heb om er in mijn eentje in te liggen en elke nacht mijn koffer moet knuffelen? Of de wat grotere tweepersoonstenten?
Haha ik vroeg me precies hetzelfde af...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken

  • lama