Lowlands 2024

Greyhound

Gouden Tip
9 jun 2021
388
489
Ik zou toch Alpha doen. Denk dat de hits voldoende draagkracht hebben voor een aardig gevuld veld. Wat mij betreft dan toch liever ruimte om te dansen bij de Alpha i.p.v. een afgeladen Bravo. Op Glastonbury moest het podium (35K capaciteit) blijkbaar worden afgesloten door de toestroom..
Nostalgische acts duiken nogal eens in de Heineken op (Grace Jones, Giorgio Moroder), of de Bravo (Chic).
 
  • Leuk
Waarderingen: spongebobsong

BeWario

Gouden Tip
27 jun 2023
284
312
Die koffie kan je in ieder geval beter op het terrein halen. 60 cent duurder en de kwaliteit (op DTRH) was echt bagger. Mijn zakjes instant koffie deden het nog beter.
Tip van de dag van je lokale koffiesnob: neem een aeropress mee. Warm water erop flikkeren, even wachten en duwen en je hebt heerlijke koffie
 
  • Leuk
Waarderingen: koekebakker en TMS98

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.737
3.072
Tip van de dag van je lokale koffiesnob: neem een aeropress mee. Warm water erop flikkeren, even wachten en duwen en je hebt heerlijke koffie
Door omstandigheden (lees: niet m'n steekwagen mee kunnen nemen door de huisregels van DTRH) heb ik daar niet voor gekozen, maar dat is voor Lowlands wel het plan ja. Inclusief handmaler ;)
 

Avani

Campingartiest
1 feb 2023
65
115
Sterkedrank, inclusief zelfgemixte cocktails, is om vergunningsredenen buiten onze macht niet toegestaan op de camping. Daarom worden alleen originele, onaangebroken drankverpakkingen toegelaten.
Dit is ook nieuw (en aardig balen), of niet?
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.530
1.758
Op Lago moest ik bij de security een slok uit mn fles water moeten nemen om te laten zien dat het geen pure wodka was.

Gelukkig had ik de goede fles, die andere zat wel vol met wodka haha. Ik heb ook meerdere mensen hun sterke drank weg zien gooien. Heb het ook nog nooit zo streng gezien eigenlijk.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken